הכתבה לא הזכירה את המצב בסוזוקי של סגמנט השטח שמתחלק לשבילים ולמוטוקרוס .
וגם שם נצפתה סטגנציה קשה.

סוזוקי לא עדכנה את דגמי המוטוקרוס RMZ כבר מס שנים, כן עשו שינויי שילדה ומעט שינויי מתלים אבל זהו פחות או יותר ב 5 שנים האחרונות.
עדיין אין להם סטרטר חשמלי המנוע מעלה אבק והמשקל גם ללא סטרטר ובטריה נמצא אי שם מאחור (אני חושב שהם הכי כבדים).
עד כדי כך המצב קשה שכשאין אופנוע מבחן למבחן השוואתי פשוט עושים אותו בלעדיהם (מה שלא יעשו בלעדי KTM הונדה או ימאהה).

בתחום אופנועי השטח לשבילים אין שום אופנוע של סוזוקי פשוט ככה כי ב 2022 אי אפשר למכור אופנוע אנדורו 4 פעימות ללא סטרטר פנסים ואלקטרוניה.
בתחום ה 2 פעימות הם הפסיקו לייצר כשעקבו אחרי שאר היפנים.