אולי מישהו בסוזוקי החליט שהביטוי Race on Sunday, sell on Monday אינו נכון עוד.
אם מסתכלים על הכלים שסוזוקי משווקים כרגע, אז ניכרת ההתמקדות באופנועי יום-יום קונסרבטייביים (יש יגידו "מיושנים", אם כי פרט ל-DR650 וה-DRZ400 אני לא חושב ששאר הכלים עונים להגדרה הזאת) שמוכרים בראש ובראשונה רקורד אמינות נאה.
זה מזכיר לי את המודל של טיוטה בתחום הרכב עד לשנים האחרונות (להוציא את ההיברידיות) - בזמן שכולם רצו למנועי טורבו וגירים כפולי-מצמדים, טיוטה המשיכה לשווק קורולה, קאמרי ולנד קרוזר עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי. זה עבד להם היטב באולמות המכירה, כי הם הציעו לקהל קונסרבטיבי שמעוניין בעיקר באמינות ושמירת ערך בדיוק את מה שהוא רוצה לקנות.
כשהטכנולוגיה הבשילה מבחינתם, הם התחילו לסגור את הפער (ע"ע הלנד-קרוזר 300 החדש, שמצוייד במנוע בנזין בי-טורבו במקום המנוע בנזין האטמוספרי של קודמו).
אני מאמין שזאת גם הגישה של סוזוקי להתחשמלות שאירופה כופה בכוח על תעשיית הרכב.