...יצאנו לכיוון טירה בשם kreuzenstin castel הג'ינג'ית מאחורי מנווטת עם וויז (קניתי חבילה של 5G בארץ בפועל השתמשתי בפחות מ-1)
הבימר מטרטר קשות מתחת לרגלים, בהילוכים הנמוכים הוא מרעיש ורועד וככל שעולים במהירות המצב משתפר, העניין שבכבישים שרכבנו המהירות
היא 30-50-70 מה שנעים לעשות בהילוכים 1-4.
הג'ינג'ית מכוונת אותי לאן לרכוב ואנחנו חולפים על פני עיירות ציוריות ושפת הדנובה. מדהים.
אז איך הרכיבה עליו בדיעבד?
זה בפרוש לא אופנוע מתחילים, הוא מצריך פרק של הסתגלות, הוא מסורבל בעיר נוח מאד ברכיבת שיוט, ההבדל בינו לבין הורסיס זה כמו
ההבדל בין רכיבה על שור לרכיבה על סוס (לא סוס מירוץ את זה נשאיר לאופנועי הספורט אבל בפירוש סוס גזעי) לא מעניין אותו באיזה
הילוך אתה ולא משנה לו כמה רוח או כמה משובש הכביש/חצץ/אבני דרך הוא נטוע במקומו עמו קטר על פסי רכבת משדר ביטחון ואחיזה
חנייה לא חכמה שלו בשיפוע תצריך מאמץ עילאי על מנת לחזור למצב מאוזן אם אתה יושב עליו, להזיז אותו אחורה בשיפוע תצטרך רגלים
של לוחם בשייטת 13 והוא מפתח אסטרטגיות חניה וחשיבה מחוץ לקופסה. מרגע ששילבת קלאצ' כל זה נעלם והוא הופך לשותף נהדר
לכל תעלול ויש לו כוח...אימאלה כמה כוח יש לברנש הזה והכוח הזמה מתחיל מנמוך מאד. טכנולוגיות נהדרות איכות מרשימה. אבל ממש
כפי שצפיתי OVER-KILL. כל מה שהוא עושה בכוח האחרים עושים בשכל.
הדרך נפתחת לנו בליווי טיפטוף גשם אני מחליט לשים את מעיל הגשם מה שהופך את הרכיבה לנעימה יותר הגשם לא מפריע כמו האפרוריות
שמשנה את הצבעים של הכל.
35615.jpg
20220525123438_IMG_1004.jpg
הטירה מהממת ביופייה ההסברים עם המדריך...רק בגרמנית, הג'ינג'ית לא ויתרה והציקה לו בשאלות כל הדרך. אגב הדרך למעלה תמיד
מלווה בסיבובים טכניים נהדרים מה שאפשר לי לתרגל עם האופנוע החדש.


ציטוט ההודעה בתגובה