רק הקסדה!
רק הקסדה!
במהלך השבוע אנסה להעלות עוד סרט עם תמונות נוספות-תודה
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
20220527105523_IMG_1195.jpg
36059.jpg
36115.jpg
והכפרים קצרה במרחק הק"מ בינונית בקצב הנסיעה בגלל הגבלת המהירות אבל מחייבת עצירות תכופות וטיול בעיירות
עצמן מה שתופס פרק זמן נרחב מהיום.
זה לא טיול שהורגלנו בו כי בטיולים הקודמים רכבנו דרך ארוכה בין עיירה אחת לשנייה וחילקנו את האטרקציות כך שלכל
דבר היה את הזמן שלו כאן פרק הרכיבה קיבל פחות משמעות, דבר שהייתי מודע לו פחות בעת התכנון.
זה לא פגם בהנאה או בפאן אבל בסיום כשהחזרתי את האופנוע הייתה לי הרגשה שלא ממש מיציתי את הרכיבה עצמה.
האופנוע חזר שלם אח מבוייץ לחברה.
20220527_180654.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וואלה עושה חשק.
מחפש מישהו עם קשרים במשרד הפנים, אנחנו בבעיית דרכונים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז לסיכום, הטיול הזה התחיל כטיול מקדים ושחרור קיטור כתגובה לקורונה.
תוספת האופנוע הגיע רק אח"כ בהתחלה ליומיים ובסוף הפכה לשלושה ימים מלאים.
מתוך האתרים שרציתי לראות גם בוינה וגם בעמק הצלחתי להגיע ל90% מהם, שתיים היה סגורים
והשאר הוחלפו לטובת אחרים לא פחות מעניינים.
וינה נהדרת ויקרה יחסית לערים אחרות, וכמו בכל עיר גדולה ככל שמתרחקים מריכוזי התיירות המחירים
צונחים. עדיף לקנות במקומות של המקומיים והם יעזרו לך בשמחה.
הרץ שיחקו אותה בגדול גם בגישה גם בשירות וגם באופנוע שהגיע עם 700 ק"מ וקיבלתי הנחה בסיכום
הסופי של 60 אירו לא ברור לי למה.
התחבורה הציבורית בוינה נהדרת וניתן להגיע לכל מקום בעזרתה אין שום צורך אמיתי להתנועע בצורה אחרת.
העמק עצמו קטן יחסית והאטרקציות מרוכזות אחת ליד השנייה ולכן מרחקי הרכיבה קצרים ומעניינים.
מי שמעוניין לרכוב בעמק וגם לבקר במקומות המיוחדים (המלצה חמה מאד) טוב יעשה אם ישאיר לו יומיים
לנושא ויום שלישי כאופציה. רוב המלונות הקטנים באזור מקסימים וקשה לפספס. עדיף לטייל אוף סיזן.
אין בעיות חניה גם במקומות חנייה מסודרים המקומיים עם אופנוע נכנסים ברווח שבין המחסום לקיר
ומקומות החנייה שלהם בחינם מסודרים, במידה ואין מקומות כאלה נהוג להחנות בצורה מתחשבת במקומות
שאופנוע יכול להשתחל בהם ולא מפריעים לאיש-אופנוענים מתקבלים בברכה ובשמחה בכל מקום!
באחד מבתי הקפה על הדרך בעל המקום שראה את ציוד האופנוע שלי עלי הוציא לי חוברות אופנועים לעיון
עם הקפה ואף פצח איתי בשיחה נעימה על אופנועים. (זכית גם בהנחה ועוגה מתנה).
השיטה הטובה ביותר לדעת איך להסתדר עם האופנוע זה לעקוב אחרי המקומיים ולחקות אותם איש לא
נגע לי בציוד שהושאר על האופנוע והאופנוע ננעל (על פי הדרכת חברת ההשכרה) רק במנעול הגה.
מהירויות הרכיבה נמוכות יחסית הוויז התריע על מלכודות מהירות לא נצפתה נוכחות משטרה כמעט בכלל.
גשם יורד באירופה תמיד וכן חליפות גשם צריכות להיות בהיכון, בלואיס נמכרים מעיל ניילון לגשם ייעודי
ללבישה מעל מעיל קיץ ומתקפל למשהו קטנטן במחיר של 35 אירו. יכול להוות תחליף לחלפ"ס.
חזרתי מהטיול בתחושה של עוד והתובנה שאני מעדיף את הקנטרי ולא את העיר הגדולה רק התחזקה,
נדמה לי לפחות בהרגשה שעשיתי בעצם שני טיולים אחד וינה הקלאסית ואחד טיול אופנועים-שווה.
אז לי שרוצה לתכנן משהו דומה שווה לנחות בוינה להשאיר כמה ימים לתור את המקום ורק אז לשכור
אופנוע ולצאת לסביבה להשאיר את טווח הימיים בין שכירת האופנוע לחזרה גמיש ולעקוב אחרי מזג האוויר
ורק אז להזמין (שוב בהנחה ואתם אוף סיזן ואין ביקוש לאופנועים-בתקופה החמה זה אפשרי פחות).
35339.jpg
34861.jpg
35566.jpg
35811.jpg
35848.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הסרט לאחר כמה תיקונים-אשמח להערות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!