תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: נייקדים בנפח בינוני

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15

    נייקדים בנפח בינוני

    לאחר כחצי שנה על ויסטרום 250 (בחור מהפורום פה המליץ לי)כאופנוע ראשון מעוניין לעלות בנפח.
    חשבתי על נייקד כי אני אוהב את הצורה. ולשים ארגז נשלף לצורך אחסון.
    המליצו לי על sv650 מוגבל, מתלבט גם על cb500f ואולי על הcb500x בגלל שיותר מתאים לשים ארגז, אבל במחשבה ראשונה מעדיף את הנייקדים. מכירים את האופנועים? אשמח להמלצות
    תקציב של בערך 30,000
    בעיקר נסיעות בתוך העיר כשפעם ב נסיעות בין ערוניות
    כמו כן גובה 170 כך שמעדיף אופנוע לא גבוה מדי
    תודה רבה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    יש המון כלים בקטגוריה הזאת, לכל טעם ולכל כיס. אני מקוה שאתה לא מצפה שיפרטו לך כאן על כל כלי וכלי שקיים בשוק
    בתקציב של 30K, ה-SV הוא בחירה מצויינת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    תודה. אתה יודע אם אפשר בהמשך להוריד את ההגבלה בצורה חוקית?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אפשר להוריד את ההגבלה אבל בזמנו, העלות שהיבואן דרש היתה גבוהה מאוד (למיטב זכרוני, כ7000 שקל).

    היה לי SV650 מוגבל בתור אופנוע ראשון ואני לא אהבתי אותו בכלל. זה כלי כבד ומיושן עם מכלולים גרועים. הדבר הטוב היחיד שיש לו זה מנוע אבל כשאתה קונה אותו מוגבל אז המנוע הזה מסורס בצורה מורגשת.
    מהנסיון שלי עם השניים, הcb500f עדיף על הSV אבל סביב ה30K אתה קונה דיוק 390/סוורטפילן 401 מהניילונים ואלה כלים הרבה יותר מהנים (אם כי פחות אמינים).

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אפשר להוריד את ההגבלה אבל בזמנו, העלות שהיבואן דרש היתה גבוהה מאוד (למיטב זכרוני, כ7000 שקל).

    היה לי SV650 מוגבל בתור אופנוע ראשון ואני לא אהבתי אותו בכלל. זה כלי כבד ומיושן עם מכלולים גרועים. הדבר הטוב היחיד שיש לו זה מנוע אבל כשאתה קונה אותו מוגבל אז המנוע הזה מסורס בצורה מורגשת.
    מהנסיון שלי עם השניים, הcb500f עדיף על הSV אבל סביב ה30K אתה קונה דיוק 390/סוורטפילן 401 מהניילונים ואלה כלים הרבה יותר מהנים (אם כי פחות אמינים).
    מהניסיון שלי עם סדרת ה-500, SV מהדור הקודם (2009) וסיבוב קצר (מאוד) על ה-SV החדש (2016+) - ה-SV לדורותיו לא רואה את סדרת ה-500 של הונדה ממטר.
    בעיני, הוא אופנוע הרבה יותר מהנה.
    בעצם - מבחינת חווית הרכיבה, אני מעדיף את ה-SV הישן על ה-MT-07 טרייסר. אני בספק שסוזוקי הלכו עד כדי כך רחוק בלהרוס את האופנוע כדי שזה ישתנה, אבל אני צריך סיבוב ארוך יותר על ה-SV החדש כדי להיות בטוח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    עשינו כבר את הדיון הזה כאן, יש מצב שאפילו פעמיים. למיטב זכרוני, לא רכבת על SV מוגבל, כבר עבר הרבה זמן מאז עשית את הביקורת על ההונדה ומאז הכלים עברו אי אילו שינויים (אצל הcb הם גם די משמעותיים).

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    עשינו כבר את הדיון הזה כאן, יש מצב שאפילו פעמיים. למיטב זכרוני, לא רכבת על SV מוגבל, כבר עבר הרבה זמן מאז עשית את הביקורת על ההונדה ומאז הכלים עברו אי אילו שינויים (אצל הcb הם גם די משמעותיים).
    עשינו את הדיון לפני שנים.
    מאז הספקתי לרכב על SV דור ישן (לא מעט), על SV דור חדש (סיבוב קצר בשכונה).
    אז עכשיו יש לי הרבה יותר בסיס להגיד שתחושת הבטן שלי הייתה נכונה.
    לגבי הטענה העיקרית שהעלת אז (שאופנוע מוגבל מרגיש מסורס ולא טבעי) - אני נוטה להסכים, אבל זה תופס לכל הכלים המוגבלים (MT-07 טרייסר A1 או טריומף טריידנט A1 - דוגמאות לכלים שרכבתי עליהם בשנה האחרונה) וזה מעצבן, אבל לא נוראי מבחינתי. אולי זה קשור לעובדה שסגנון הרכיבה שלי גם ככה נוטה לשורט-שיפטינג, ואני לא נוטה להביא את המנוע למקום שבו המוגבל עולה בסל"ד ללא תוספת כוח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בגלל זה לא המלצתי על כלים מוגבלים מהסוג הזול ושלחתי אותו לפזול לכיוון של כלים לא מוגבלים עם מקסימום יחס הספק/משקל לA1.

    לגבי הטריידנט, אני דווקא יכול להבין את האטרקטיביות של המוגבל. המנוע אולי מסורס אבל הוא נייקד קל משקל עם מכלולים מצוינים ובקרות מודרניות. הוא עולה 25-30% יותר מהSV אבל אתה מקבל הרבה יותר בתמורה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בגלל זה לא המלצתי על כלים מוגבלים מהסוג הזול ושלחתי אותו לפזול לכיוון של כלים לא מוגבלים עם מקסימום יחס הספק/משקל לA1.

    לגבי הטריידנט, אני דווקא יכול להבין את האטרקטיביות של המוגבל. המנוע אולי מסורס אבל הוא נייקד קל משקל עם מכלולים מצוינים ובקרות מודרניות. הוא עולה 25-30% יותר מהSV אבל אתה מקבל הרבה יותר בתמורה.
    אז אתה לא מתחבר לאופי של המוגבלים, ומעדיף אופנוע 300.
    זה לא אומר שהכלים המוגבלים אינם טובים, או שאופנועי ה-300 טובים יותר ומהנים יותר. זה רק אומר שלטעם שלך, ה-300 מתאים יותר.
    לעומתך, שני חברים שרכשו לאחרונה MT-07 טרייסר מוגבל (לטובת הכרה במס) מאוד מרוצים שהם לא הסתפקו באופנועי 300 עם "מקסימום יחס הספק/משקל".

    גם לגבי הטריידנט אני לא מסכים איתך לגמרי. אופנוע נחמד, אבל לא ראיתי איפה המכלולים ה"מצויינים" שלו - אלה מכלולי תקציב ראויים שעובדים מעולה כחבילה, אבל לא מעבר. בקרות מודרניות אני לא צריך, תודה. קל משקל - זה נכון, וגם צר מאוד. לרוכבים צנומים ונמוכים זה יתרון משמעותי.
    מה שהייתי מבקש מהמהנדסים, זה שמגבלת ה-A1 שדחפו לו להרצה תפסיק לגרום לדשבורד המודרני והמצויין שלו להבהב כמו דיסקוטק ברגע שמגעים ל-5K סל"ד. זה מנקר עיניים ומפריע להתרכז ברכיבה...
    הטריידנט בהחלט שווה את מחיר ההשקה שלו (~62K), אבל במחיר המחירון שהיבואן הנפיץ (מעל 70) הוא קניה לא משתלמת. יש כלים הרבה יותר מעניינים בסכומים דומים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קטקוב, אין פה בן אדם אחד שלא מבטא את דעתו/טעמו בפוסטים שהוא כותב. זה מובן מאליו.

    בולמים הפוכים SFF, בלמים רדיאליים, פנס קדמי שבאשכרה מאיר, וכן, בקרות (הבן אדם הוציא רשיון רק לאחרונה). גם לSV יש מכלולי תקציב, רק שהם לא ברי השוואה בשום צורה.
    לגבי המחיר, אני מתייחס ל60K. איש המכירות שלהם טען בפניי שזה המחיר שלו וש״אף לקוח לא שילם עליו יותר״ (לא לקחתי פוליגרף).

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    קטקוב, אין פה בן אדם אחד שלא מבטא את דעתו/טעמו בפוסטים שהוא כותב. זה מובן מאליו.

    בולמים הפוכים SFF, בלמים רדיאליים, פנס קדמי שבאשכרה מאיר, וכן, בקרות (הבן אדם הוציא רשיון רק לאחרונה). גם לSV יש מכלולי תקציב, רק שהם לא ברי השוואה בשום צורה.
    לגבי המחיר, אני מתייחס ל60K. איש המכירות שלהם טען בפניי שזה המחיר שלו וש״אף לקוח לא שילם עליו יותר״ (לא לקחתי פוליגרף).
    "בלמים רדיאליים" אין שם. יש קאליפרים 2 בוכנות של ניסין שמותקנים בצורה קונבנציאונלית לחלוטין. אותה קונפיגורציה כמו ה-SV, אגב - רק עובדת יותר טוב.
    מבחינת הבולמים - הם בולמי תקציב טובים מאוד.

    בחזרה לדיון, הבחור לא שאל מהו אופנוע הביניים הטוב ביותר. יש לו 30K, ומצטייר מדבריו שהוא צריך נייקד ביניים אמין, סחיר ורב-שימושי. ה-SV וההונדות 500 עונים היטב להגדרה הזאת. מבין אלה אני לוקח את ה-SV בשתי ידיים, מה גם שפער המחירים בינהם זניח עד לא קיים.
    מישהו אחר יעדיף את ההונדה כנראה. אני בתקציב הזה הייתי בכלל קונה שיוור 750 שמור, ונשאר עוד עם הרבה כסף בצד ליישור קו ולשדרוגים.
    הטריומף (שעולה 60+, וכנראה בסביבות ה-50 כמשומש בן חצי שנה) פשוט לא עונה לדרישות, כך שכל היתרונות שלו הם תיאורטיים גרידא.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אזכיר שהטריידנט הוא דוגמא למוגבלים איכותיים יותר שאני יכול עקרונית להצדיק את הרכישה שלהם (זה כולל גם כלים כמו CB650R מוגבל, Z900 מוגבל, F800R מוגבל ועוד).
    לסכם מבחינתי, הבן אדם מחפש נייקד מוגבל ב30K ואני סבור שיהיה נכון עבורו לחפש כלים לא מוגבלים, דוגמת הדיוק 390/סוורפילן 401, Z300/Z400 וכו.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    "בלמים רדיאליים" אין שם. יש קאליפרים 2 בוכנות של ניסין שמותקנים בצורה קונבנציאונלית לחלוטין. אותה קונפיגורציה כמו ה-SV, אגב - רק עובדת יותר טוב.
    מבחינת הבולמים - הם בולמי תקציב טובים מאוד.

    בחזרה לדיון, הבחור לא שאל מהו אופנוע הביניים הטוב ביותר. יש לו 30K, ומצטייר מדבריו שהוא צריך נייקד ביניים אמין, סחיר ורב-שימושי. ה-SV וההונדות 500 עונים היטב להגדרה הזאת. מבין אלה אני לוקח את ה-SV בשתי ידיים, מה גם שפער המחירים בינהם זניח עד לא קיים.
    מישהו אחר יעדיף את ההונדה כנראה. אני בתקציב הזה הייתי בכלל קונה שיוור 750 שמור, ונשאר עוד עם הרבה כסף בצד ליישור קו ולשדרוגים.
    הטריומף (שעולה 60+, וכנראה בסביבות ה-50 כמשומש בן חצי שנה) פשוט לא עונה לדרישות, כך שכל היתרונות שלו הם תיאורטיים גרידא.
    ב2020 החליפו בSV את הקאליפר ל4 בוכנות. לא יצא לי לרכב עליו אבל שמעתי שזה לא גרוע כמו שהיה פעם.

אשכולות דומים

  1. רכישת אופנוע בנפח בינוני לשימוש יום-יומי
    על ידי acr בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-05-2020, 14:30
  2. התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-06-2018, 20:05
  3. ארגז בינוני givi במצב מצוין 200 ש״ח
    על ידי moosh בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 20:17
  4. עזרה בבחירת אופנוע בנפח בינוני
    על ידי roksan בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 19:27
  5. flamewar - סימרור vs קליפ (במשקל בינוני/כבד)
    על ידי קסד בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 12:44

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO