עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: התחדשתי, לצערי.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מבחינת תנוחת רכיבה אתה מתאר את המולטי סטרדה ואפריקה טווין, יושבים בתוך האופנוע שלוח השעונים תקוע מול הפנים.
    המולטי שלי מרגיש דווקא כמו לשבת על גדר... מזכיר אופנוע שטח עם כידון מונמך, ואני כל כך אוהב את זה.
    במולטי 950 התנוחה כבר יותר "בתוך" האופנוע, אבל לא ברמה שמזכירה את הורסיס 650, שבו ממש הרגשתי שהאופנוע סוגר עליי.

    כל דיון מזכיר לי את המזדה 3 שגם קיבלה שם של אפרורית ומשעמעת אבל במציאות ובהשוואה למתחרות ע״י בוחני רכב במגזינים נחשבים היא דווקא קיבלה הרבה מחמאות ובכללית זה היה בין הרכבים הטובים בקטגוריה הקומפקטית.

    אני רואה את זה גם היום, (בישראל) שואלים אותי למה קניתי מזדה CX5 והתשובה פשוטה, זה הרכב הכי טוב בקטגוריה, נהגתי בטיגואן, ראב 4, X1, קודיאק, ג׳יפ רנאגאד לקסוס NX200 ולא רק אני הגעתי למסכנה הזאת אלה רוב המגזינים בעולם אבל בישראל לא יעזור כלום מזדה לא יכולה להשתחרר מהתדמית, ללקוח הישראלי הייתי מציא להם להמציא שם חדש של מותג יוקרה כמו אינפיניטי.
    מסכים איתך, וגם אני חובב מאזדות. אבל מה הקשר שלה לורסיס? הורסיס הוא אם כבר מיצובישי אטראז' (לא בטוח שיש לכם את הזפורוז'ץ הזה באירופה). תאילנדי, זול, אמינות סבירה, חסכוני להפליא, עושה עבודה - אבל כיף זה ממנו והלאה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המולטי שלי מרגיש דווקא כמו לשבת על גדר... מזכיר אופנוע שטח עם כידון מונמך, ואני כל כך אוהב את זה.
    במולטי 950 התנוחה כבר יותר "בתוך" האופנוע, אבל לא ברמה שמזכירה את הורסיס 650, שבו ממש הרגשתי שהאופנוע סוגר עליי.



    מסכים איתך, וגם אני חובב מאזדות. אבל מה הקשר שלה לורסיס? הורסיס הוא אם כבר מיצובישי אטראז' (לא בטוח שיש לכם את הזפורוז'ץ הזה באירופה). תאילנדי, זול, אמינות סבירה, חסכוני להפליא, עושה עבודה - אבל כיף זה ממנו והלאה.
    הקשר למזדה 3 שכל פעם בזמנו שהייתי מגיע לישראל הייתי מקבל מזדה 3 בהשכרה וכל פעם שהייתי אומר לחברים שלי בישראל שאני מאד מרוצה מאיך שהרכב מתנהג על הכביש (בפופורציה לקטגוריה) היו צוחקים עלי ואומרים לי שזה רכב נחות וגרוע.
    גם על הורסיס שמעתי הרבה שהוא אפור ומשעמם אבל הצלחתי לרכב עליו בלי קדומות ולהנות הרבה יותר מלמשל הוי סטרום 1000 שהיה לי.

    להרבה רוכבים יש את המעגל הזה שעולים בסמ״ק עם השנים ועם יותר משכורת קונים אופנעים יותר יקרים עד שמגיעים לאיזה טופ מסויים ואז מגיעים למסכנה שהסמ״ק וכח סוס זה פרמטר מישני ויש דברים יותר חשובים ובדרך כלל קונים אופנוע עם פחות כח סוס אבל שמדבר יותר לרוכב.
    אני עשיתי את המעגל ובגלל זה כנראה הגעתי למסכנה שהורסיס 650 בקטגוריה שלא מהנה לרכיבה

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה צריך להחליף חברים בישראל.
    הרכב הנחות והאפרורי היה תמיד קורולה, והוא הוחלף בשנים האחרונות ע"י קיה ויונדאי.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה צריך להחליף חברים בישראל.
    הרכב הנחות והאפרורי היה תמיד קורולה, והוא הוחלף בשנים האחרונות ע"י קיה ויונדאי.
    על קורולה אני בהחלט מסכים רכב שכל תכליתו זה להגיע מנקודה א לנקודה ב.
    אבל החברים אומרים אותו הדבר על KIA ספוטאג׳ אומנם לא רכב פאר היצירה אבל בהחלט לא רכב רע והנהיגה בו הייתה סבירה.
    לגבי הרכבים הקומפאקטים שלהם אכן קרש עם 4 גלגלים והגה.
    אגב לא יודע איך נחשב הניסאן ג׳וק בארץ אבל ממש נהנתי לנהוג בו לפני כמה שנים, מרגיש כמו קארט בניהוג מושבים נוחים ויושב גבוה אבל ניכר שיש בו הרבה נגיעות של רנו וזה כנראה מה שעושה את ההבדל.

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    על קורולה אני בהחלט מסכים רכב שכל תכליתו זה להגיע מנקודה א לנקודה ב.
    אבל החברים אומרים אותו הדבר על KIA ספוטאג׳ אומנם לא רכב פאר היצירה אבל בהחלט לא רכב רע והנהיגה בו הייתה סבירה.
    לגבי הרכבים הקומפאקטים שלהם אכן קרש עם 4 גלגלים והגה.
    אגב לא יודע איך נחשב הניסאן ג׳וק בארץ אבל ממש נהנתי לנהוג בו לפני כמה שנים, מרגיש כמו קארט בניהוג מושבים נוחים ויושב גבוה אבל ניכר שיש בו הרבה נגיעות של רנו וזה כנראה מה שעושה את ההבדל.
    דה פאק בפורום אופנועים מדברים על כמה עגול ההגה
    יאללה אפשר לסגור תבסטה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 65
    הודעה אחרונה: 26-09-2019, 01:57
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי ב MT-09 חדש
    על ידי EGEG בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 22:58
  4. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 10:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO