תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: התחדשתי, לצערי.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בכוח אתם רוצים שאגיד דברים רעים? אתם לא משאירים לי ברירה...

    עשיתי בזמנו סיבוב קצר על ורסיס 2009 (דור ראשון), ויחסית לא מזמן - סיבוב קצר על ורסיס 2019 (לדעתי) מוגבל A1. מאמין שזה הדגם הקודם, עדיין - אני בספק שקוואסאקי שינו את האופנוע מקצה לקצה מאז.
    אם הייתי צריך להגדיר אותו במשפט אחד - "קטנוע עם הילוכים". האופנוע הכי לא מלהיב, בערך, שרכבתי עליו. גם בהשוואה להונדה CB500X.
    אז מה לא אהבתי?
    התנוחה - קטנועית למדי. ישיבה על כיסא מרופד היטב, עמוק התוך האופנוע כשהידיים מורמות למעלה. אולי זה עובד טוב, אבל זה פשוט לא מייצר את תחושת השליטה שאני מחפש. גם שדה הראיה, שאמור להיות גבוה (אדוונצ'ר) נפגע.
    הבלמים - בסדר ותו לא. הם עוצרים, בלי יותר מדי רגש או עוצמה גבוהה. מזכירים את הברקסים של ה-SV. אם הברקסים בבנדיט של דקטור היו תקינים (נדיר למצוא בנדיט בן 20 עם ברקסים תקינים), הם היו טובים יותר.
    המתלים... רכים מדי, שוקעים מדי. תחת לחץ האופנוע מתנדנד, אבל גם לפני שמגיעים לשם - הוא "מנתק" את הרוכב מהכביש. קטנוע כבר הזכרנו?
    המשקל - גבוה ממה שהייתי מצפה. ה-MT-07 טרייסר הרבה, הרבה יותר קל, וזה ניכר הן כשמגלגלים אותו במקום, והן ברכיבה.
    מנוע - קודם כל, לאור הצליל המשעמם שלו ואופי אספקת הכוח (לינארי כמו דייסה שמרוחה בשכבה עדינה על כל הצלחת, כדי שתוכל להגיד שסיימת לאכול ולקום סוף סוף מהשולחן) - אין כל כך חשק לסובב את הגז. ביחד עם הגבלת ה-A1 שמייתרת את הסל"ד הגבוה, מתקבל אחלה קטנוע.
    ולבסוף - מנסיון עם אותו ורסיס השכרה בן שנתיים +/-, ומנסיון עם קאוואסקי תאילנדיים אחרים - אלה כלי תקציב מובהקים, והם לא מזדקנים יפה כ"כ. הצבע באיכות גבולית ונשרט בקלות, הברגים מחלידים מהר וכו'.

    יתרונות?
    חסכון בדלק - מאמין שניתן לסחוט גם 1/25 ברכיבה רגועה. לא יוצא דופן, אבל בהחלט נאה.
    טנק גדול. בשילוב עם הסעיף הקודם, מאפשר מרווחי תדלוק גדולים מאוד. טוב שלא הלכו אחרי האופנה של ה-14 ליטר.
    נוחות - זה כבר לא מניסיון, אבל נראה שהתנוחה הקטנועית, בשילוב עם הכסא המרופד ומיגון הרוח תאשר לסבול הרבה שעות באוכף בלי שיהיה תירוץ לעצור.
    עלויות חלקים (בתיאוריה) - החלקים של הקאוואסאקי התאילנדיים זולים מאוד (בתאילנד). אחרי שבארץ מטרו גובים מתמחרים אותם פי 4, הם כבר לא זולים במיוחד.
    מבחינת תנוחת רכיבה אתה מתאר את המולטי סטרדה ואפריקה טווין, יושבים בתוך האופנוע שלוח השעונים תקוע מול הפנים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מבחינת תנוחת רכיבה אתה מתאר את המולטי סטרדה ואפריקה טווין, יושבים בתוך האופנוע שלוח השעונים תקוע מול הפנים.
    המולטי שלי מרגיש דווקא כמו לשבת על גדר... מזכיר אופנוע שטח עם כידון מונמך, ואני כל כך אוהב את זה.
    במולטי 950 התנוחה כבר יותר "בתוך" האופנוע, אבל לא ברמה שמזכירה את הורסיס 650, שבו ממש הרגשתי שהאופנוע סוגר עליי.

    כל דיון מזכיר לי את המזדה 3 שגם קיבלה שם של אפרורית ומשעמעת אבל במציאות ובהשוואה למתחרות ע״י בוחני רכב במגזינים נחשבים היא דווקא קיבלה הרבה מחמאות ובכללית זה היה בין הרכבים הטובים בקטגוריה הקומפקטית.

    אני רואה את זה גם היום, (בישראל) שואלים אותי למה קניתי מזדה CX5 והתשובה פשוטה, זה הרכב הכי טוב בקטגוריה, נהגתי בטיגואן, ראב 4, X1, קודיאק, ג׳יפ רנאגאד לקסוס NX200 ולא רק אני הגעתי למסכנה הזאת אלה רוב המגזינים בעולם אבל בישראל לא יעזור כלום מזדה לא יכולה להשתחרר מהתדמית, ללקוח הישראלי הייתי מציא להם להמציא שם חדש של מותג יוקרה כמו אינפיניטי.
    מסכים איתך, וגם אני חובב מאזדות. אבל מה הקשר שלה לורסיס? הורסיס הוא אם כבר מיצובישי אטראז' (לא בטוח שיש לכם את הזפורוז'ץ הזה באירופה). תאילנדי, זול, אמינות סבירה, חסכוני להפליא, עושה עבודה - אבל כיף זה ממנו והלאה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המולטי שלי מרגיש דווקא כמו לשבת על גדר... מזכיר אופנוע שטח עם כידון מונמך, ואני כל כך אוהב את זה.
    במולטי 950 התנוחה כבר יותר "בתוך" האופנוע, אבל לא ברמה שמזכירה את הורסיס 650, שבו ממש הרגשתי שהאופנוע סוגר עליי.



    מסכים איתך, וגם אני חובב מאזדות. אבל מה הקשר שלה לורסיס? הורסיס הוא אם כבר מיצובישי אטראז' (לא בטוח שיש לכם את הזפורוז'ץ הזה באירופה). תאילנדי, זול, אמינות סבירה, חסכוני להפליא, עושה עבודה - אבל כיף זה ממנו והלאה.
    הקשר למזדה 3 שכל פעם בזמנו שהייתי מגיע לישראל הייתי מקבל מזדה 3 בהשכרה וכל פעם שהייתי אומר לחברים שלי בישראל שאני מאד מרוצה מאיך שהרכב מתנהג על הכביש (בפופורציה לקטגוריה) היו צוחקים עלי ואומרים לי שזה רכב נחות וגרוע.
    גם על הורסיס שמעתי הרבה שהוא אפור ומשעמם אבל הצלחתי לרכב עליו בלי קדומות ולהנות הרבה יותר מלמשל הוי סטרום 1000 שהיה לי.

    להרבה רוכבים יש את המעגל הזה שעולים בסמ״ק עם השנים ועם יותר משכורת קונים אופנעים יותר יקרים עד שמגיעים לאיזה טופ מסויים ואז מגיעים למסכנה שהסמ״ק וכח סוס זה פרמטר מישני ויש דברים יותר חשובים ובדרך כלל קונים אופנוע עם פחות כח סוס אבל שמדבר יותר לרוכב.
    אני עשיתי את המעגל ובגלל זה כנראה הגעתי למסכנה שהורסיס 650 בקטגוריה שלא מהנה לרכיבה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 65
    הודעה אחרונה: 26-09-2019, 01:57
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי ב MT-09 חדש
    על ידי EGEG בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 22:58
  4. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 10:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO