מה דעתכם על ה פיג'או X EVO 250 כקטנוע למתחיל?
אגב, האם אפשר לנסוע על אוטומט במידה ועשית רשיון לידני...?
מה דעתכם על ה פיג'או X EVO 250 כקטנוע למתחיל?
אגב, האם אפשר לנסוע על אוטומט במידה ועשית רשיון לידני...?
ה-XEVO הוא קטנוע מעולה.
גם הג'וימקס (SYM) הוא כלי טוב.
גם ה-XMAX של ימאהה הוא כלי מעולה (אולי קצת יותר יקר בטיפולים).
גם הכלים של קימקו יעשו לך עבודה טובה.
רצוי מאוד שיהיה מפנסיונר שנסע איתו למכולת ולנכדים, הכניס אותו לטיפול במוסך רציני כל אלפיים קילומטר ושמר את כל הקבלות .
כמובן שאני צוחק - אבל את הרעיון הבנת. מה שחשוב - זה לקנות את הקטנוע הכי שמור שהתקציב שלך מאפשר.
מבחינת אחזקה - העלות בין אופנוע 250 לקטנוע 250 דומה מאוד.בעיקרון בוחרים אופנוע נגד קטנוע אם מסתכלים על הצרכים של אותו האדם? אני רואה את עצמי משתמש בו יותר ככלי תחבורה מאשר איזה תחביב, אין לי שום צורך "להרגיש את הכביש" ועם כמה שזה מגניב לרכב על אופנוע אני מעדיף משהו שיוכל מהר יותר לעבור פקקים ושיהיה אפשר לעשות איתו קניות בלי לקנות כל מיני אביזרים מוזרים לתקוע על האופנוע...
לאופנוע, לרוב, תהיה התנהגות כביש עדיפה (בזכות גלגלים גדולים יותר ומהלך מתלה ארוך יותר).
לקטנוע יש גיר CVT (גיר רציף, ואריאטור) במקום שרשרת - זה מייתר את את ההתעסקות השימון ומתיחה של השרשרת.
לקטנוע יש מקום אכסון מתחת למושב שאין באופנועים.
לפי התיאור שלך, אתה צריך קטנוע 250 סמ"ק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תדירות הטיפול בקטנוע 250 גבוהה משל אופנוע 250.
אין יותר יבוא של קטנועי 250 אולי למעט סאן יאנג.
היצרנים עברו ל 300 בגלל אילוצי תקינה (ומצחיק שעולים מדרגה בביטוח למרות שכמעט אין הבדל בהספק).
אז כאמור, xmax לא מיוצר יותר בגרסת 250 סמ"ק.
מדובר בכלי עם התנהגות כביש מצוינת ביחס להיותו קטנוע.
המנועים שלהם מיושנים ולא ממש אמינים אבל מגיעים לק"מ מכובד למרות זאת.
הטיפולים שלו יקרים מאוד (ומאוד נוסף) אם מתבצעים לפי הספר.
הייתי הולך על גרסת ה 300 המודרנית אולי תצטרך למתוח מעט את התקציב.
xevo,
מדובר במנוע אמין במיוחד שמשתמש בטכנולוגיה שלקוחה מעולם האופנועים והרכבים ויכול להגיע לק"מ גבוהה מאוד.
עלויות התחזוקה שלו סבירות והוא מתומחר במחירים נוחים.
הסחירות יחסית חלשה.
ג'וימקס \ קרוזים 250.
מדובר בקטנועים כמעט זהים (למעט העיצוב של המעטפת) והסחירים ביותר.
סאן יאנג מייצרים קטנועים פחות עמידים מבחינת איכות חומרים.
בגדול מדובר בקטנועי תקציב עם התנהגות כביש ירודה.
עלויות תחזוקה סבירות וקרובות לxevo.
חבל מאוד שיצורו של ה-XEVO הופסק מזמן. עכשיו זאת בערך ההזדמנות האחרונה למצוא כלים במצב שמתקרב לחדש מהדגם הזה (ק"מ נמוך, יד ראשונה, חניון תת-קרקעי). האחרונים עלו לכביש ב-2018, אם אני זוכר נכון.
עם זאת, קטגוריית ה-250 לא מתה:
יש את הקרוזים/ג'וימקס (לא מומחה לעגלות עם ואריאטור, אבל ממה שידוע לי - התנהגות הכביש שופרה מאוד מדגם ה-XI ואילך).
יש את ההונדה פורזה 250.
יש את הקימקו דאונטאון/ ג'י דינק 250.
חוץ מזה, אני מנחש שבשנים הקרובות נראה את דגמי ה-300 צומחים לכיוון 350-400 סמ"ק, מה שמייצר מקום לגרסאות מוקטנות בנפח 250 סמ"ק בליין הדגמים.
ההיסטוריה הרי הולכת במעגלים...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual