תדירות הטיפול בקטנוע 250 גבוהה משל אופנוע 250.
אין יותר יבוא של קטנועי 250 אולי למעט סאן יאנג.
היצרנים עברו ל 300 בגלל אילוצי תקינה (ומצחיק שעולים מדרגה בביטוח למרות שכמעט אין הבדל בהספק).
אז כאמור, xmax לא מיוצר יותר בגרסת 250 סמ"ק.
מדובר בכלי עם התנהגות כביש מצוינת ביחס להיותו קטנוע.
המנועים שלהם מיושנים ולא ממש אמינים אבל מגיעים לק"מ מכובד למרות זאת.
הטיפולים שלו יקרים מאוד (ומאוד נוסף) אם מתבצעים לפי הספר.
הייתי הולך על גרסת ה 300 המודרנית אולי תצטרך למתוח מעט את התקציב.
xevo,
מדובר במנוע אמין במיוחד שמשתמש בטכנולוגיה שלקוחה מעולם האופנועים והרכבים ויכול להגיע לק"מ גבוהה מאוד.
עלויות התחזוקה שלו סבירות והוא מתומחר במחירים נוחים.
הסחירות יחסית חלשה.
ג'וימקס \ קרוזים 250.
מדובר בקטנועים כמעט זהים (למעט העיצוב של המעטפת) והסחירים ביותר.
סאן יאנג מייצרים קטנועים פחות עמידים מבחינת איכות חומרים.
בגדול מדובר בקטנועי תקציב עם התנהגות כביש ירודה.
עלויות תחזוקה סבירות וקרובות לxevo.