ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
תדירות הטיפול בקטנוע 250 גבוהה משל אופנוע 250.
בגדול אין יותר יבוא של קטנועי 250, אולי למעט סאן יאנג.
היצרנים עברו ל 300 בגלל אילוצי תקינה (ומצחיק שעולים מדרגה בביטוח למרות שכמעט אין הבדל בהספק).

אז כאמור, xmax לא מיוצר יותר בגרסת 250 סמ"ק.
מדובר בכלי עם התנהגות כביש מצוינת ביחס להיותו קטנוע.
המנועים שלהם מיושנים ולא ממש אמינים אבל מגיעים לק"מ מכובד למרות זאת.
הטיפולים שלו יקרים מאוד (ומאוד נוסף) אם מתבצעים לפי הספר.
הייתי הולך על גרסת ה 300 המודרנית אולי תצטרך למתוח מעט את התקציב.

xevo,
מדובר במנוע אמין במיוחד שמשתמש בטכנולוגיה שלקוחה מעולם האופנועים והרכבים ויכול להגיע לק"מ גבוהה מאוד.
עלויות התחזוקה שלו סבירות והוא מתומחר במחירים נוחים.
הסחירות יחסית חלשה.

ג'וימקס \ קרוזים 250.
מדובר בקטנועים כמעט זהים (למעט העיצוב של המעטפת) והסחירים ביותר.
סאן יאנג מייצרים קטנועים פחות עמידים מבחינת איכות חומרים.
בגדול מדובר בקטנועי תקציב עם התנהגות כביש ירודה.
עלויות תחזוקה סבירות קרובות לxevo.
חבל מאוד שיצורו של ה-XEVO הופסק מזמן. עכשיו זאת בערך ההזדמנות האחרונה למצוא כלים במצב שמתקרב לחדש מהדגם הזה (ק"מ נמוך, יד ראשונה, חניון תת-קרקעי). האחרונים עלו לכביש ב-2018, אם אני זוכר נכון.
עם זאת, קטגוריית ה-250 לא מתה:
יש את הקרוזים/ג'וימקס (לא מומחה לעגלות עם ואריאטור, אבל ממה שידוע לי - התנהגות הכביש שופרה מאוד מדגם ה-XI ואילך).
יש את ההונדה פורזה 250.
יש את הקימקו דאונטאון/ ג'י דינק 250.

חוץ מזה, אני מנחש שבשנים הקרובות נראה את דגמי ה-300 צומחים לכיוון 350-400 סמ"ק, מה שמייצר מקום לגרסאות מוקטנות בנפח 250 סמ"ק בליין הדגמים.
ההיסטוריה הרי הולכת במעגלים...