חבל מאוד שיצורו של ה-XEVO הופסק מזמן. עכשיו זאת בערך ההזדמנות האחרונה למצוא כלים במצב שמתקרב לחדש מהדגם הזה (ק"מ נמוך, יד ראשונה, חניון תת-קרקעי). האחרונים עלו לכביש ב-2018, אם אני זוכר נכון.
עם זאת, קטגוריית ה-250 לא מתה:
יש את הקרוזים/ג'וימקס (לא מומחה לעגלות עם ואריאטור, אבל ממה שידוע לי - התנהגות הכביש שופרה מאוד מדגם ה-XI ואילך).
יש את ההונדה פורזה 250.
יש את הקימקו דאונטאון/ ג'י דינק 250.
חוץ מזה, אני מנחש שבשנים הקרובות נראה את דגמי ה-300 צומחים לכיוון 350-400 סמ"ק, מה שמייצר מקום לגרסאות מוקטנות בנפח 250 סמ"ק בליין הדגמים.
ההיסטוריה הרי הולכת במעגלים...



ציטוט ההודעה בתגובה