זה מאוד פשוט.
1000 וקצת שקל בשנה אל מול 25,000 בכל תאונה טיפה רצינית.
מכאן שכל אחד יעשה את החישוב שלו מה הוא מעדיף.
זה מאוד פשוט.
1000 וקצת שקל בשנה אל מול 25,000 בכל תאונה טיפה רצינית.
מכאן שכל אחד יעשה את החישוב שלו מה הוא מעדיף.
זה פחות עניין של עשיר ועני ויותר עניין של להבין שהסיסטם הוא האוייב שלך.
לפני אי אילו שנים כשהחלקתי פניתי למוסד לקיפוח לאומי - אלו עשו בירור ומצאו שעשר שנים לפני כן העברתי חוג בקיטנה שבוע ועיקלו לי משכורת
(בזמן שאני יושב עם זעזוע מוח בבית כן?)
אתה קולט את האבסורד בגופים כמו ליבנת פורן? על משהו שמגיע לך מלכתחילה???
כמה טפשות במשפט אחד.
מי זה "הופכים"? מישהו הכריח אותך לא לבטח את עצמך בביטוח חובה? בעוד הוא דאג שאותו רוכב חסר מזל יבוטח כי הם חברת הביטוח חברים שלו?
מישהו הכריח אותך להיות פחות כשרוני ויצירתי מאותו בחור בלי יד ולכן המשכורת שלו גבוהה יותר?
אתה מעדיף לחיות בחברה קומוניסטית בהם לא הכשרון והיצירתיות קובעים כמה אתה מרוויח אלא הקרבה למוקדי הכח ולמקבלי ההחלטות?
זה היופי בחברה אינדיווינדואליסטית בהם הכשרון והיכולת של כל אחד ואחת קובעים את היכולת שלו להשתכר, שזה מדד לכמה החברה מעריכה אותו.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
חחחח, זכית בתגובה המוגזמת של השנה.
אני גם מבוטח וגם הייטקיסט, ככה שנראה לי אני אהיה בסדר.
יחד עם זאת, הרבה שנים רכבתי בלי ביטוח כמו עוד בערך 30-60% מהרוכבים בארץ.
לא בגלל שלא בא לנו להוציא. בגלל שאין. וכן, אני יודע שאפשר לנסוע באוטובוס ובלה בלה בלה..
סופו של יום, אין מליונרים שנוסעים בלי ביטוח. יש הרבה אנשים שאין להם שקל על התחת שנוסעים בלי ביטוח.
וכן הם נהיים יותר עניים מכל תאונה בעוד אלה שעם הביטוח נהיים יותר עשירים מכל תאונה.
עניין של מתמטיקה.