אוקי אז לאחר קצת למידה,
1. הליקויל לא אוטם טוב ותהיה בריחת קומפרסיה, מה גם שצריך להבריז את הקדח עוד קצת בשבילו.
2. רצוי להבריז את הקדח המקורי - תלוי מקרה. ואם יש קצת בשר ואפשר להבריז ולהכנס עם לוקטייט אז עדיף ככה שהפלאג יהיה תפוס היטב ולא תהיה בריחת קומפרסיה.
3. הדבק חייב להיות עמיד בחום שלא ינזל פנימה.
4. להתאים כמו שצריך ("לפי הספר") מתאם -נניח חצי ל3/4 צריך להבריז את הקדח לקדח גדול יותר (סיכון שלא יצא במדויק, בספק אם יש מסגר שיהיה מוכן לעבוד ככה ולא לפרק את כל הבלוק). בנוסף הלכלוך לאחר התאמת הקדח יכנס לתוך הבלוק - רעיון גרוע .
5. במקרה כמו בסעיף 5 צריך גם מתאם שלא כל כך פשוט למצוא . מעטפת חיצונית עם דבק קבוע ופנימית תהיה הקדח החדש שיתאים לפלאג - פתרון יקר מדי .
6. פתרון של דבק בעייתי להחלפות מצד שני אפשרי רק יהפוך את התהליך האחזקה למסורבל יותר אך אפשרי.
7. כדי להצטייד לאחר הדבקה כזו במפתח פלאגים רציני עם מאריך ומוט מומנט כדי "לשבור" את הדבק.
באופן כללי, הפשתן והטפלון תפסו אצלי יופי וגם אחרי כמה נסיעות שהמנוע הגיע לשיא הטמפרטורה הם החזיקו מעמד ולא נשרפו - פשוט אצלי הקדח היה שחוק, כי בכדי שהפלאג יצא מעצמו הוא היה צריך לרקוד בשלבי ההרעדות בתא שלו כל כך טוב עד לרמה שלא השאיר זכר לתבריג.


ציטוט ההודעה בתגובה