בסדרת אירועי האי מאן נהרגו השנה לא פחות מחמישה רוכבים - מהם אב ובנו בן ה-21 שנהרגו בתאונה על אופנוע-סירה.
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%99-%d...90%d7%9f-2022/
![]()
בסדרת אירועי האי מאן נהרגו השנה לא פחות מחמישה רוכבים - מהם אב ובנו בן ה-21 שנהרגו בתאונה על אופנוע-סירה.
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%99-%d...90%d7%9f-2022/
![]()
האירוע בין המרהיבים והמרתקים שיש שקלתי לבקר ולצפות לפני הקורונה. אבל רבאק- להתחרות עם סופר בייק על כביש ציבורי צר מלא גבשושיות, שפת מדרכה חומות בטון זה פחות ספורט ויותר קרקס המוות. פעם מזמן אמרו לי שבלי סכנת המוות והתאונות לא הייתי מסתכל על מירוצים. זה לא נכון אז ולא היום. מסלול שמספק מקסימום בטיחות מעלה בעיני את הערך הספורטיבי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
כאשר מתחרים במסלול סגור ובטיחותי, הרוכב לא חושש שיצוץ שחף מפתח הביוב ויהרוג אותו, כך הוא יכול להתמקד בתחרות ולדחוף עצמו לקצה.
אבל אי אפשר לשלול את האדרנלין שמקבלים כאשר קיים הסיכוי שזה יקרה. גם לנו בתור צופים זה מעלה את המתח ומחזיר אותנו על קצה הכסא עם כל פניה וכל עקיפה, בגלל שאנו יודעים שזה סיכון ויש סיכוי. מי שהולך להתחרות שם יודע ומקבל את הסיכון, בדיוק כמו שרוכבים בכביש ביום יום. רק ששם הם נוסעים בכביש ב280 קמש ולפעמים גם מעל 300.
זה דורש הערכה לכישורים הנדרשים לריכוז והרכיבה אשר מחזרים אותם הביתה ואף מביאים אותם לפודיום.
ובאמת חבל ועצוב על כל מי שמסיים את דרכו שם.