היי.
אז לקחתם כלי מאחד היבואנים שנמצאים בתל אביב (שוקן / הרכבת / המסגר וכו), מה המסלול שאתם עושים?
הבהרות -
הכוונה לאופנוע כביש לשימוש יומיומי וטיולים של סופ"ש (כולל רכיבה "ספורטיבית" כמו נס הרים / סדום ערד וכו).
נסיעת מבחן "קצרה", כלומר לא לקחת כלי לסופש.
תודה מראש לעונים
הדיוק
האמת שאין לי מושג.
מעולם לא לקחתי כלי לרכיבת מבחן, ועדיין לא יצא לי לברר.
מניח שהחבר'ה פה ידעו להגיד לכמה זמן בדרך כלל מקבלים את הכלי
הם מנסים לתת לחצי שעה, 40 דקות.
אם אתה נראה רציני ובקטע של לקנות - יתנו לך שעה ואם תאחר לחזור קצת לא ירביצו לך.
מבחינת מסלול במרכז.. לא יודע להגיד.
ממטרו כפ"ס יש לי מסלול נחמד, וגם מהמרכזי של אבניר במודיעין.
משוקן, אנערף.. לא ממש. זה חצי שעה רק להגיע לכביש מעניין.
לקחתי את הטריונף 1200 מת"א לנס הרים אין טעם לבחון אופנוע בכביש שאתה לא רגיל אליו לא תרגיש את ההבדלים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממטרו כפ"ס נסעתי דרך 531 ו444 עד צומת כ"ח, שמאלה לכיוון בית אריה ועד הסוף לכביש 5, משם בצומת גיתי שמאלה לכיוון קרנ"ש עד כביש 55 ומשם חזרה לכפ"ס.
לקחתי טרייסר 7 מוגבל, רכבתי בקצב זריז אך לא מטורף, לקח לי סביבות השעה ושטיק.
מסלול עם הכל מהכל - כמה כבישים מפותלים וכיפיים, ביןעירוני, קצת עירוני, נחמד מאוד.
במודיעין לקחתי ויסטרום 650, עליתי על 443 ומשם ל1 עד שער הגיא, אשתאול, סיבוב בנס הרים עם עצירת סיגריה בבר בהר, חזור דרך בית שמש כדי להרגיש את האופנוע בעיר.
לקח סביב השעה גם כן, כולל התברברות קטנה בחזור, בקצב זריז (זריז+ בביןעירוני ישר)
משוקן סיבוב - כביש 1 לכיוון ירושלים - עליה בצובה, חזרה דרך נס הרים חזרה. סה"כ כ 2 ללא לחץ. מכסה כבישים מהירים, כבישים מפותלים ועיר בכניסה וביציאה. לאופנוע כביש זה סביר. בצורה כזו אפילו לקחתי שני אופנועים אחד אחרי השני ביום שישי.
תהנה