לכן אני חושב שכדאי לבדוק את נושא ההזרקה/הצתה.
אם כי יתכן והבעיה תמיד היתה קיימת, והטיפול רק גרם לה להופיע. ובכל מקרה, כשבעיה מתרחשת אחרי שקטנוע יצא ממוסך, מן הראוי לחזור אליו שיקח אחריות.
נתקלתי בבעיה בדאוןטאון (ישן יותר) בו הטורים היו עולים משמעותית (ברמה של להכניס אותך לתוך קיר). זה כנראה היתה בעיה שונה כי קרה בעיקר אחרי התנעה ולמשך 30 שניות (גם בהתנעה חמה). בכל צקרה, תהליכים שעוברים על המערכת בהתנעה מערבים עוד כל מיני גורמים כך שזה לא בהכרח המצב אצלך, פשוט עניין ה30 שניות הזכיר לי נשכחות.
זה לא היה קטנוע שלי, אז לא יודע איך פתרו זאת, אני יודע שהבעלים סידר את זה במוטומניה.
שורה תחתונה,
כשאתה בודק, אל תלך רק על הברור מאליו (מערכת העברת הכוח), אלא שים גם עין שאין לך בעייד סל"ד.