האם אתה מרגיש פיזית שהוא דוחף אותך? כי גלגל שמסתובב בעצמו כשהוא באוויר זה תקין.
האם אתה שם לב לשינוי בסל"ד בין רגע העצירה לבין כמה שניות/עשרות שניות שלאחר מכן?
שלום חברים,
לפני מספר שבועות עשיתי טיפול 30K לDowntown 350 שנת 2019.
כחלק מהטיפול החלפתי רצועה, משולשים ורולים ועשיתי ניקיון יסודי של כל הוריאטור.
שמתי לב שבעת עצירה מלאה מיד לאחר נסיעה מהירה של כמה דקות לפחות, הקטנוע דוחף קדימה קצת. ניתן לראות זאת ע"י הרמה על ג'ק אמצע ואז ממש במשך כ30 שניות הגלגל האחורי מסתובב גם אם אני עוצר אותו.
אחר כך הכל חוזר להיות כרגיל והגלגל האחורי לא מסתובב ולא דוחף.
לא באמת מפריע לי, רק מנסה להבין האם זו יכולה להיות אינדיקציה לבעיה?
תודה!!
האם אתה מרגיש פיזית שהוא דוחף אותך? כי גלגל שמסתובב בעצמו כשהוא באוויר זה תקין.
האם אתה שם לב לשינוי בסל"ד בין רגע העצירה לבין כמה שניות/עשרות שניות שלאחר מכן?
הגלגל שמסתובב מעצמו זה לא תקין אבל חיים עם זה.
זה קורה בגלל שהצלחת הקדמית לא חוזרת עד הסוף, סנדלים שלא חוזרים למקום עד הסוף או שהמיסבים של הצלחת האחורית בלויים (מתווסף רעש חזק ביחוד בנסיעה אחורה בסרק).
תודה רבה על התשובות!
ממש מרגישים פיזית שהקטנוע דוחף קדימה במשך ה30 שניות הראשונות. לא מספיק חזק כדי שיהיה צריך להשתמש בברקס אבל זה מורגש.
בזמן הזה שהוא דוחף קדימה, הסל"ד קצת פחות יציב מכרגיל ויש מעין עליות קטנות כאלו, שם מורגשים הפיקים של הדחיפה.
אחרי בערך 30 שניות הכל מתייצב, הגלגל האחורי לא מסתובב והסל"ד יציב.
לכן אני חושב שכדאי לבדוק את נושא ההזרקה/הצתה.
אם כי יתכן והבעיה תמיד היתה קיימת, והטיפול רק גרם לה להופיע. ובכל מקרה, כשבעיה מתרחשת אחרי שקטנוע יצא ממוסך, מן הראוי לחזור אליו שיקח אחריות.
נתקלתי בבעיה בדאוןטאון (ישן יותר) בו הטורים היו עולים משמעותית (ברמה של להכניס אותך לתוך קיר). זה כנראה היתה בעיה שונה כי קרה בעיקר אחרי התנעה ולמשך 30 שניות (גם בהתנעה חמה). בכל צקרה, תהליכים שעוברים על המערכת בהתנעה מערבים עוד כל מיני גורמים כך שזה לא בהכרח המצב אצלך, פשוט עניין ה30 שניות הזכיר לי נשכחות.
זה לא היה קטנוע שלי, אז לא יודע איך פתרו זאת, אני יודע שהבעלים סידר את זה במוטומניה.
שורה תחתונה,
כשאתה בודק, אל תלך רק על הברור מאליו (מערכת העברת הכוח), אלא שים גם עין שאין לך בעייד סל"ד.