עמוד 4 מתוך 37 ראשוןראשון ... 2345614 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 542

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #46
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אני לא נכנס לריכוזי אוכלוסייה, לא מתעכב במקום אחד, והאופנוע שלי תקין לחלוטין כשהסכנה היחידה היא פאנצ'ר לא צפוי או החלקה.

    ישנם חמורים בדרך
    שמעתי שהגאולה תידחה בגלל שהחמור של המשיח נדרס.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    2470 ק"מ

    איתורן אופנועים שירות ומה שבניהם.

    את הקודם מכרתי ביחד עם האיתורן, המערכת שימשה אותי מיומו הראשון של האופנוע, הותקנה ביוני אופנועים ושימשה אותי מאז ספטמבר 17
    ועד המכירה ללא בעיות, שאלתי את הבעלים החדש אם הוא מעוניין והעברנו בעלות ללא פירוק אליו. עם הענק עשיתי אותו דבר, במקביל
    שרות הלקוחות של איתורן יצר איתי קשר מסרו לי שהעברה בוצעה ויש לי אחריות על המערכת למשך שלוש שנים כמדומני, לא הייתי ער מספיק
    להקשיב כיוון שהניסיון שלי אמר שהמערכת אמינה.

    צחוק צחוק לפני כחודש לערך קפאה תמונת המצב באפליקציה וסימנה כי האופנוע נמצא ע"י בית שמש בעוד שנינו נמנו לנו את מנוחת הצהרים בבית.
    טלפון לשרות לקוחות מענה מהיר ניסיון אקטיבציה מרחוק לא פתר את הבעיה ונשלחתי לנותן השירות לבדיקה, הבחירה שלי הייתה מתוך רשימה
    שסופקה לי מאיתורן ניסיתי לקבוע תור אצל המורשים וקיבלתי זמני טיפול הזויים בזמן בוא בעוד שבועיים בו בעוד שלושה שבועות ובכלל ברגע
    ששמעו שמדובר באופנוע בכלל ניסו להתחמק.

    להפתעתי אחרי שבוע שהמערכת קפאה היא התחילה לעבוד כרגיל בדיוק לכמה ימים, בדקתי מול המורשים אם אני יכול להגיע למתקין עצמו,
    והם מסרו שאין בעיה אז רכבתי ליוני אופנועים, מסתבר שלהם יש אישור להתקין ולמכור את המערכת אבל אין להם אישור לטפל בתקלות.
    למרות זאת ההתקנה נבדקה בקפידה והממצאים הורו כי הבעיה היא ב-"מוח" של המכשיר.

    שוב הסאגה של תור אצל המורשה הצלחתי להפעיל קשרים והגעתי אליו, המתקין עמד מבולבל מול האופנוע, אין לו מושג ירוק מהיכן בכלל
    לגשת לטיפול, המוח מותקן מתחת למיכל הדלק מה שמחייב פירוק הפלסטיקה הבנתי שאני בבעיה, טלפונים התחילו לרוץ מכאן לשם כשאני
    דורש שמי שמטפל באופנוע יהיה מוסך שמתמחה באופנועים.

    אני לא אמשוך אתכם יותר מדי זמן, ההחלטה הייתה שאני אקבל את המוח, ארכוב ליוני להרכבה (יוני חבר הסכים לעשות זאת בחינם) אחזיר
    את המוח התקול למורשה והוא יפעיל את האקטיבציה מחדש.

    שעת עבודה מלאה לקח הפירוק וההרכבה מחדש, עבודה מושלמת של הצוות שוב רכיבה למורשה שוב המתנה ורק אז הפעלה של המערכת.

    עכשיו למה מראש איתורן לא מאפשר למוסך האופנועים לטפל, כי בהסכמים שלהם מול המתקנים שעת העובדה המשולמת היא זולה משעת
    עבודה במוסך כיוון שהפירוק לוקח יותר זמן מאשר ברכב.

    המורשים לא רוצים להתעסק עם אופנועים, והמוסכים לא רשאים לטפל בתקלות בקיצור מלכוד 22.

    אז אם לא היה לי מוסך כמו יוני שקיבל אותי מיד באהבה ובלי תור הייתי צריך לשלם על פירוק והרכבה של חלק שהוא באחריות היצרן
    או להמתין שתיפול הנחת על המורשה ולהסתכן בנזק יקר לאופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #48
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    מערכת איתור זה GBH, כל השאר מוקדים בהתראת לקוח, וחלק מהם מנויים רדומים. מהנסיון שלי הכי מקצועיים והוגנים שיש.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    הבהרה, באופנוע הקודם המערכת הוצעה לי במבצע ושימשה אותי בעיקר כאזעקה אם מישהו מתעסק עם האופנוע. המיקום הוא בונוס במידה וצריך.
    מעולם לא בניתי על התגובה שלהם, למרות שאני מקבל מדי פעם כשאני רוכב בשעות לא שגרתיות או אזורים מסוימים, טלפון מהם.

    כיוון שגם באופנוע הנוכחי כבר הייתה מותקנת המערכת לא הייתה לי בעיה לעבור.

    כעקרון טראקר אמין עם כרטיס סים יעשה את העבודה ללא התגובה של הפקחים במידה וקיימת, ידוע לי על מקרים שהם דווקא הצליחו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    לעניות דעתי איתוראן שווה ככליפת השום.

    הזמן שלוקח להם לשלוח התראה מהרגע שאני מניע את האופנוע ועד שזה מגיע אלי מספיק בשביל להיות 2 דקות מהמחסום הקרוב לשטחים.

    טלפון קיבלתי אולי אי שם לפני שנה הגדרתי שעות פעילות וכאשר הייתה חריגה לא שמעתי מהם כלום כולל במעבר לשטחים המשוחררים למחצה של ארץ ישראל השלמה.


    בקיצור האיתוראן אצלי בגלל הביטוח ואם אני לא יעשה מקיף אני ממש לא זקוק לשירות שלהם.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #51
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לעניות דעתי איתוראן שווה ככליפת השום.

    הזמן שלוקח להם לשלוח התראה מהרגע שאני מניע את האופנוע ועד שזה מגיע אלי מספיק בשביל להיות 2 דקות מהמחסום הקרוב לשטחים.

    טלפון קיבלתי אולי אי שם לפני שנה הגדרתי שעות פעילות וכאשר הייתה חריגה לא שמעתי מהם כלום כולל במעבר לשטחים המשוחררים למחצה של ארץ ישראל השלמה.


    בקיצור האיתוראן אצלי בגלל הביטוח ואם אני לא יעשה מקיף אני ממש לא זקוק לשירות שלהם.
    מזל שאף אחד לא באמת חומד את הקלנועית הירוקה שלו

  7. #52
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    מזל שאף אחד לא באמת חומד את הקלנועית הירוקה שלו
    היום יש לו קלנועית xxl
    ממש קוואסאקי פרייד צ'יקן.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    2725 ק"מ

    קשה לרכוב בקיץ במיוחד לי בגלל החום, אני לא מוותר על ציוד מגן מלא שזה כולל מעיל קיץ עם מיגון מלא, כפפות קיץ עור מכנס רכיבה יעודי
    עם מגיניי ברכיים או מגנים מעל ג'ינס וקסדה סגורה. סיוט, הפתרון שלי (ושלנו) הוא לרכוב מספיק מוקדם בבוקר, ולחזור לפני החום. לפעמים זה
    עובד, אני עדיין מזיע!

    לוקי רוצה 0530 מה שמחייב את א' (להל"ן הנסיכה) לקום באמצע הלילה כי לוקח לו שעה להתאפר ולהתארגן והוא גם גר במדבר, לטענתו לוקח
    לו רק 20 דקות להגיע לי-ם אבל בפועל...אז הוא הטיל ווטו.

    לוקי בתגובה מסר שהוא לא יוצא... כי יש לו "עניינים" שם קוד ל-סקס... סידורים קניות סיעוד.

    קבענו ב- 0615 בכיכר הסטף א' הגיע דקה קודם (מה רבו מעשיך ה') לוקי הפתיע דקותיים קודם אין סקס.

    ריקוד שמחה על העמידה בזמנים, כמה בדיחות על ה-"משאית הירוקה שלי" ויצאים לדרך. (בסוף הפוסט תראו תמונה
    שנלקחה כשהמשאית הירוקה המתינה לצמד תאומי השטן האדום).

    הכבישים המפותלים של ההרים סובבי ירושלים הם ברירת המחדל כמעט לכל טיול, המטרה בעצם היא יותר לאוורר את הנפש
    ולחדד את הרכיבה ופשוט לצאת ולנשום אופנוע ואופנוענים. הביטחון שלי בכלי גדל ואני לא מפסיק להיות מופתע כמה הוא שונה
    מהורסיס הקודם, בהתחלה התייחסתי לזה מאד בחשדנות ורציתי את התחושות כמו בקודם, אבל בעקבות שיחה עם א' הבנתי
    שאני צריך לזרום עם השינוי, אז חידדתי את הרגלי הרכיבה למדתי לחיות אם ההבדלים ואפילו לאמץ אוותם בחום וברגע שנפל
    האסימון הכל הפך לזורם יותר הרכיבה הפכה נכונה יותר השימוש בבלמים פחת משמעותית וחזרתי לרכוב טכני כשעדיין בגלל חוסר
    האמון בצמיגים אני נמנע בתת מודע להכות חזק בגז ביציאה מהסיבוב, מעבר לכך על פי האפליקציה זוויות ההטיה שלי שוות
    בין ימין ושמאל ועומדות על 35 מעלות. הצורך בבחירת הקו בנכון התחדדה בגלל איכות הצמיגים הנחותה ויכולת הבלימה הפחות
    טובה של הרפידות המקוריות והמשקל הנוסף של הענק, אבל גיליתי שאם אני מקפיד על הקו ולוקח קצת יותר פנימה הסיום של
    הסיבוב יהיה איפה שבחרתי פשוט צריך ללמוד את המכונה, ואמת גם לבדוק לחץ אוויר בצמיג שלא עשיתי מזמן.

    כשכבר ישבנו בקפה והצמד האקל וג'אקל מנסים להסתלבט על הענק הירוק ולקרוא לו בשמות מעליבים עמוק בלב ידעתי שעשיתי
    את הבחירה הכי טובה בשבילי.

    עכשיו כשהג'ינג'ית קיבלה אישור לצאת לפרישה מוקדמת אפשר כבר להעלות הילוך בתכנון טיול השחרור שלנו לחו"ל.

    משאית משאית אבל לפניכם: (חדי העין שיסתכלו לכיוון השמש רחוק רחוק בכביש, אולי יזהו את הראשון מהשניים, אני לא יודע מי המראות שלי לא טובות עד כדי כך)

    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 28-08-2022 בשעה 09:24.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    כשקניתי את האופנוע כיוונתי במיוחד לארגזי מסעות, הצורך ברור והבחירה בארגז איכותי נבעה בעיקר מהצורך לחלקי חילוף זמינים איכות המוצר וכמובן אביזרים נלווים, למי שקונה ארגז שישמש אותו בעיקר לצורך שימוש יומי בארץ יש דרישות שונות מכאלה שמתכוונים לעושות בו שימוש קצת יותר מאסיבי. בתוך הארגז מצאתי אחרי הקניה את חוברת הארגזים המפורטת שמסבירה על התקנה נכונה, אפשרויות שימוש שלא מוכרות לכולם, וכמובן אבזרים נוספים, אחד הדברים שמשכו את עיניי הייתה רשת אלסטית שמתחברת לצד הפנימי של מכסה ארגז הצד, זה בעצם מקום לשמור דברים נוספים שצריכים שיהיו בהישג יד המחיר היה מצחיק אז החלטתי לקנות אחת לניסיון-הגיע היום.

    20220830_100156.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #57
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    היה לי. בארגז העליון נותר ללא שימוש כי לא פרקטי. כשהוא מלא משאירים למעלה את מה שרוצים זמין כי בכל מקרה אין לאן לזוז...
    בארגזי צד מאוד עזר למנוע נפילה של דברים (פתיחה צדדית ולא עליונה).
    הגיע הזמן שמישהו יתכנן ארגז עליון שמותקן קרוב לרוכב במקום המורכב\ת. הרבה יותר הגיוני לחלוקת משקל התנהגות וכו'.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    היה לי. בארגז העליון נותר ללא שימוש כי לא פרקטי. כשהוא מלא משאירים למעלה את מה שרוצים זמין כי בכל מקרה אין לאן לזוז...
    בארגזי צד מאוד עזר למנוע נפילה של דברים (פתיחה צדדית ולא עליונה).
    הגיע הזמן שמישהו יתכנן ארגז עליון שמותקן קרוב לרוכב במקום המורכב\ת. הרבה יותר הגיוני לחלוקת משקל התנהגות וכו'.
    קיימים כמה וכמה סוגי ארגזים שחיצונית נראים אותו הדבר ובנוסף המגמה הכוללת היום במיוחד לאופנועי אדוונצ'ר הם תיקים רכים.

    תיקים רכים:
    היתרונות הם שהם מגנים על האופנוע בעת נפילה, זה מצחיק אבל ארגז קישח נוטה להתנפץ ולהעביר את חוזק המכה לנקודות החיבור.
    בעוד התיק הרך סופג את המכה ומגן אפילו על מגן המנוע ומרחיק את האופנוע מקרקע בעת הנפילה. רוב רוכבי ההרד-קור בשטח
    רוכבים איתם.
    ישנם תקים אוניברסליים שניתן להתאימם בצורות שונות לכל אופנוע וישנם תיקים ייעודיים לדגם האופנוע או הכלוב המסופק ע"י החברה.
    האטימות למים משתנה בהתאם לאיכות התיקים ישנם אפשרויות נעילה שונות, הם יכולים לשנות גודל וניתן להשיג אותם בצבעים שונים.
    בחלקם ניתן להשתמש גם כתיק גב או תיק נישא ממקום למקום. לכל חברה יש את הטריק שלה להוספת ערך מוסף. שווה לבדוק ולהתאים
    לצורך.
    החסרונות הם שהם מגנים פחות על ציוד רגיש, קלים לגניבה ע"י חיתוך, מתלכלכים מהר וקשה לשמור עליהם במצב סביר, ומהווים פתרון
    בעיקר לרוכב יחיד שבונה רק על הציוד שבתוכם ומי שרוכב בשטח שהוא מעבר לשטח עירוני ושבילי מהודקים.

    ארגזים קשיחים
    ישנם המון סוגים של המון חברות במגוון מחירים וסוג החומר ממנו הם עשויים, פלסטיק, אלומיניום, מתכת קשיחה. יש כאלה שהם אווירודינמיים
    יש את המקוריים שמייתרים את הצורך בכלוב נפרד, בקיצור השוק מוצף בארגזים כאלה, כולל כאלה שמתחברים לתאורת האופנוע מוסיפים אור
    בלם תאורת פנים וכד' כמיטב הגימיקים הסיניים. צריך לברור ולקנות לפי התכלית והצורך. לארגזי מסעות יש בנוסף נקודות עיגון לרשת או
    רצועות קשירה (חשוב מאוד למי שמתכוון להעמיס עוד ציוד בנוסף לתכולה) שמאפשרים כר רחב של פתרונות לנשיאה של ציוד נוסף.
    הבדל נוסף הוא סגנון הפתיחה, פתיחת צד, פתח עליו ויש כאלה שנפתחים ברבע העליון מצד האופנוע חצי גג הארגז וחצי הדופן.
    היתרונות לש הארגזים הקשיחים הם שהם פחות רגישים לפריצה וגניבה מזדמנת, מאפשרים לאכסן גם ציוד שביר או מעיך, ניתן להוסיף עליהם
    קומה שנייה ואבזרים.
    החסרונות שלהם שהם יותר מסורבלים להעברה ממקום למקום, חלקם לא אטומים באופן מלא למים וצריך להוסיף תיקים פנימיים אטומים.
    הם נשרטים בקלות וצריך פרק הסתגלות לרכיבה איתם כי הם משנים את ממדיי האופנוע, ההתנהגות שלו ואופן השימוש בו.
    בארגזים האיכותיים המנגנונים של הפירוק וההרכבה וכן שיטת הנעילה משוכללת ומסייעת בעת המסע וניכר שתוכננו כהלכה ובמחשבה נכונה.

    בקיצור התחום הזה למי שמחפש פתרונות למסעות ארוכים או קצרים, יכולת רכיבה עם ציוד נוסף או סתם מחפש נוחות שווה התעניינות כי במחקר
    שעשיתי גילתי שהתחום התפתח מאד בשנים האחרונות בעיקר לנוכח עליית תחום רכיבת האדוונצ'ר והמסעות ומדובר בתחום ידע עצום מעבר למה
    שאנחנו מכירים בהתנהלות היום יומית הרגילה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    שנת מודל 2023 יצאה לדרך אין שינוים פרט לגרפיקה וצבעים של האופנוע:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    טוב אז למרות שאני פועל לפי ההנחיות החדשות עדיין נעלמות התמונות אני מנסה עכשיו משהוא אחר.20220828_203916.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 18:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 14:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 21:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO