מצבי הרכיבה ברוב האופנועים רק משנים את הרזולוציה של המצערת כלומר עם במצב כביש אתה פותח רבע מצערת זה מתורגם ל25 אחוז פתיחה ובמצב ספורט רבע מצערת יתורגמו ל40 אחוז, כמובן שמדובר בעקומה לא לינארית ככה שבגדול מבחינתי זה בולשיט, במקום לקרוא לזה מצבי רכיבה "כביש״ או ״ספורט״ היו צריכים לקרוא לזה התאמת המצערת לרוכב ולקבור את זה בתפריטים ככיוון שאתה עושה בשבוע הראשון ואז לא נוגע יותר.
יש אופנועים בודדים שבמצב גשם יורידו 20 אחוז מכח הסוס וכאן כבר מדובר במצב רכיבה אמיתי