עמוד 6 מתוך 36 ראשוןראשון ... 4567816 ... אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #76
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    3100 ק"מ

    ההבדלים מתחדדים ככל שמכירים יותר את הכלי, קל לטעות איתו והוא פחות סלחן מהדגם הקודם בהרבה, הוא קצת כבד יותר מה שמחייב
    זהירות במהירות אפס ותנועה עם הרגלים, הפרדוקס שדווקא הוא מאיץ הרבה יותר מהר למרות המשקל.

    תוספת הארגזים מסרבלת את התנועה איתו אבל כרגע אני בפרק של הסתגלות לממדים ולכן ממשיך לנוע איתם על מנת לתרגל ולהתרגל
    אליהם. קשה באימונים קל בחו"ל.

    מעולם לא שמתי לב למצערת האלקטרונית, התייחסתי אליה כמובן מאליו ואולי כגימיק נחמד, אבל...הרכיבה איתה מדויקת מאד. במצב
    "כביש" ההבדלים כמעט ולא מורגשים אבל כשעוברים למצב ספורט, זה הופך למשהו שמשנה סגנון רכיבה, אני לא יודע להסביר את זה
    אבל הניחוש שלי שהמחשב מחשב את זווית הגלגול של המצערת ומתרגם אותה לכוח, ולכן במצב ספורט גם במצב זניח שלא היה מורגש
    באופנוע הקודם בגלל גמישות הכבל או הפעולה שהוא עושה, כאן המחשב מספק יותר דלק למזרקים והופך את התגובה לבשרנית יותר,
    במהירות רבה יותר, ועם הרבה כוח, הינו שביציאה מהסיבוב ניתן לשלוט יותר טוב ומדויק בכמות הכוח שמועבר לגלגל וברגע שמתרגלים,
    זה הופך אותך למהיר יותר. והקטע שגם המתלים האלקטרוניים מדברים עם המחשב והוא יודע לאזן בין שינויי הגאומטריה של הגלגל הקדמי
    והאחורי ולתת את כיוון האידאלי לקטע האמור, בפועל זה מתורגם לתחושת ביטחון בכלי ויכולת לדחוף אותו יותר קדימה.

    מתלים אלקטרונים - אז כמו שכתבתי מקודם בהתחלה חשבתי שמדובר בנוחות בלבד לרוכב ולמורכב, אבל בעצם מדובר במערכת שנותנת
    ערך מוסף לרכיבה הן בנוחות והן בביטחון הרוכב בתנאים קצת פחות ממושלמים. בפועל זה מתורגם למהירות ויתר יכולת. הכיוון מתבצע
    בפעם הראשונה על פי בחירת הרוכב לפי המשקל שעל האופנוע דרך הכפתורים ופעם השנייה על פי תנאי הכביש האצות או הבלימות של
    הרוכב בהתאם תכונית הרכיבה שבחר. בכבישים מהירים וסלולים טוב התחושה היא של ריחוף מעל הכביש עם יכולת פנטסטית להאיץ או
    לפנות בהתאם לצורך מבלי לאבד את הקשר עם הכביש או הצמיגים.

    קוסמטיקה- קניתי את ציפוי מגן הצבע המומלץ והמקביל לציפוי ננו, מדובר במוצר חדש יחסית שהיישום שלו פשוט רסס ונגב, לציין שלאחר
    ביצוע קל התוצאה מצוינת הכלי מבריק וחלק מאד אבל פחות דוחה אבק כפי שהובטח. (מספיקה מטלית נקייה יבשה להעביר על המיכל בכדאי
    שיהיה נקי ונוצץ שוב). כעקרון אני מרוצה מהתכשיר.

    אין לי ספק שהורסיס הנוכחי הציב רף גבוה מאד לאופנוע הבא, הטיול המתקרב ולימוד נושא השילוח של אופנוע לחו"ל וחזרה יגיד לי אם
    הסיפור יהיה שווה ונחזור לטיול ארוך נוסף (...נורווגיה...) ואז נישאר איתו או שנעבור למכונת טיולים נוספת.

    פרסמתי את הארגזים המקוריים של הורסיס למכירה ויש התעניינות, אני לא אוריד את המחיר וככה במידה ולא ימכרו אשאיר אותם עד אחרי
    הטיול ואז ארכיב אותם ע"פ צורך ואחליף את הארגז העליון לכזה שהוא אווירודינמי יותר. את ארזי המסעות אשאיר למסעות ההרכבה פשוטה.
    ככה ירד קצת המשקל ביום יום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #77
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מצבי הרכיבה ברוב האופנועים רק משנים את הרזולוציה של המצערת כלומר עם במצב כביש אתה פותח רבע מצערת זה מתורגם ל25 אחוז פתיחה ובמצב ספורט רבע מצערת יתורגמו ל40 אחוז, כמובן שמדובר בעקומה לא לינארית ככה שבגדול מבחינתי זה בולשיט, במקום לקרוא לזה מצבי רכיבה "כביש״ או ״ספורט״ היו צריכים לקרוא לזה התאמת המצערת לרוכב ולקבור את זה בתפריטים ככיוון שאתה עושה בשבוע הראשון ואז לא נוגע יותר.
    יש אופנועים בודדים שבמצב גשם יורידו 20 אחוז מכח הסוס וכאן כבר מדובר במצב רכיבה אמיתי

  3. #78
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יש לי כפתור פלא כזה בפיאט 500 שלי
    זה משנה את מצב המצערת ואכן בניגוד לוורסיס כשהוא לחוץ היא פשוט הופכת ממהנה למהנה מאוד.

    אגב חשבתי להוסיף לה גגון עם ארגז של TOLE כדי שתשקול כמו וורסיס

    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-09-2022 בשעה 19:19.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #79
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מצבי הרכיבה ברוב האופנועים רק משנים את הרזולוציה של המצערת כלומר עם במצב כביש אתה פותח רבע מצערת זה מתורגם ל25 אחוז פתיחה ובמצב ספורט רבע מצערת יתורגמו ל40 אחוז, כמובן שמדובר בעקומה לא לינארית ככה שבגדול מבחינתי זה בולשיט, במקום לקרוא לזה מצבי רכיבה "כביש״ או ״ספורט״ היו צריכים לקרוא לזה התאמת המצערת לרוכב ולקבור את זה בתפריטים ככיוון שאתה עושה בשבוע הראשון ואז לא נוגע יותר.
    יש אופנועים בודדים שבמצב גשם יורידו 20 אחוז מכח הסוס וכאן כבר מדובר במצב רכיבה אמיתי
    בדגם ה-SE מדובר באחת המערכות האלקטרוניות המשוכללות שיש כולל מצבי ניהול מנוע שבמצב גשם מפיח הספק מנוע, במצב כביש
    דואג למצב המתלים בפקודה אלקטרונית לנוח יותר ובמצב ספורט מחדד את תגובות המצערת ביחד עם הקשחת המתלים ושמירה על קו 0 היינו
    בכניסה לכביש גלי כשבאופנוע רגיל תקבל טלטול של שקעת הקדמי התרוממות וכיווץ האחורי מערכת הסקייהוק שומרת על איזון אחיד.

    ניתן לכוון את כל הפרמטרים של הבולם כיווץ ושחרור הקפיץ על פי העדפת הרוכב ולתת לה שם ואז להכניס אותה כתוכנית רכיבה קבועה דרך
    הסלולארי. - זאת נקראת RIDER
    כך שבעצם יש לך אין ספור אפשריות כיוון וארבע קבועות גשם-כביש-ספורט-רוכב (שאחרונה מתחלקת לכל כיוון שתבחר ותקבע בטלפון.)
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #80
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמו שאמרתי אם זה מפחית כח סוס אז זה מצב מנוע אמיתי ולא חרטא, כלומר יש לך 2 מצבי מנוע אמיתיים ואחד וירטואלי.

  6. #81
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ואגב, אין אצלי 90 אחוז מהמערכות שהזכרת ועדיין הטרייסר (אם אוהלינס low tech מאחורה) תופר פניות מהר יותר מהורסיס

  7. #82
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ואגב, אין אצלי 90 אחוז מהמערכות שהזכרת ועדיין הטרייסר (אם אוהלינס low tech מאחורה) תופר פניות מהר יותר מהורסיס
    פר בוגר והבן שלו מסתובבים באחו, הבן רואה עדר פרות מרחוק.

    "אבא אבא הינה פרות, בוא נרוץ מהר ונדפוק אחת"

    השיב לו האבא:

    "אנחנו נלך לאט ונדפוק את על העדר..."
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #83
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    פר בוגר והבן שלו מסתובבים באחו, הבן רואה עדר פרות מרחוק.

    "אבא אבא הינה פרות, בוא נרוץ מהר ונדפוק אחת"

    השיב לו האבא:

    "אנחנו נלך לאט ונדפוק את על העדר..."
    אנלוגיה לחוכמת זקני השבט, למעשה אתה מאשר שהוורסיס אופנוע של זקנים.

    אגב את כל מה שפירטת בהודעה הקודמת יש גם בטרייסר GT רק במשקל של 50 קילו פחות.

  9. #84
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ועדיין אני מחכה לשניכם
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #85
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מצהיר קבל עם עדה ופורום שאתה מחכה לי.
    לגבי נער הפלא הוא פזשוט לא רוצה לבעס אותך.

    אבל אפשר לסגור את זה בפצאל במדידה של הקפות.
    זאת בהנחה שהמסלול יכול להכיל את הממדים של הוורסיס.

    תעשו כמה הקפות על הכלי ואז תחליפו לכמה הקפות בין הכלים.

    האמת יהיה מעניין


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 15-09-2022 בשעה 05:37.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #86
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #87
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתם יודעים שהעניין הזה הוכרע מזמן, בכמעט כל מבחן דרכים בין השניים הטרייסר ניצח בכל הקשור במנוע והתנהגות דינמית.

  13. #88
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יש אחד שעדיין לא השתכנע

  14. #89
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    יש אחד שעדיין לא השתכנע
    הוא שבוי בקונספציה.

    אגב אותו אחד רשם שהוורסיס הנ"ל פחות סלחן מהקודם.

    אז מה יועילו בקרות שאמורות לפצות על חוסר היכולת של הרוכב להתמודד עם מצב נתון??

    פות"ש נא הסבר והאם בעצם הדגם הקודם הוא הכי טוב בעולם כי הוא היה סלחן יותר??


    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #90
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    טרייסר זה אופנוע של בנות שמפחדות להתמודד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO