אני רוכב באופן חוקי מ1989. אני מניח שגם שייך לדור של הקשישים וגם עברתי לא מעט כלים ומשתייך לאלו שחיים בתפיסה של אין כמו יפני איטלקי זה אזיקונים וצרות אמריקה זה חלום ( לפחות במכוניות) גרמני איכות לעשירים (פעם היה אמין ) ווספה אמינות לשליחים וכן הלאה.
ובכן בשנים האחרונות היה לי דיאלים ROADWINE אומנם כלי סמרטוט אבל עבד ללא דופי במשך שנה עד שנמכר הסיפור שלו פה.
מהמשרד נחשפתי לאוטו על בטריות שנקרא בנה את חלומותיך.
האמת עשיתי עליו עד היום כ1000 קילומטר ואני חייב לומר שזה נוסע
מאיץ כמו שד.
נכון הנדסת האנוש של הפעלת המזגן כוון מדפים וכדומה מחורבן
אבל אני בהחלט לא סובל מהנסיעה
וכן חשמל זה פויה
האומנם?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
42639 ק"מ
הנקודה המתוקה ( The sweet spot ), לכל כלי מנועי יש את הנקודה הזאת, מציאתה בעצם הופכת אותך לרוכב טוב יותר.
היא חמקמקה, מטעה, אבל מי שקשוב לכלי שלו (לכל החרמנים, לא!) יודע לנצל אותה לרכיבה נכונה.
היא נמצאת בדיוק במקום בו השיוט בכל מהירות והילוך, הוא בין היכולת להאיץ מיד, לבין הורדת מהירות בהרפיה של תנעה קלה
עד בלתי מורגשת מהמצערת. היא גם כזאת שתיתן לאופנוע את רוב הסוסים הנדרשים להגברת המהירות להאטה בכוח מנוע.
אצל כל אחד היא נמצאת במיקום קצת אחר, לסוגי המנוע יש השפעה על מיקומה והיכולת של האופנוע, אבל היא שם צריך רק לחפש.
וכשמתרגלים לאתר את שיא המומנט מתחיל המשחק הנחמד הזה הרכיבה על הגבול ואז ניתן ליהנות באמת ממשחקי "רול און" מצד
אחד שיוט קבוע וממכר במהירות קבועה ואז האצה או בלימת מנוע כמעט טלפתית. ככל שהמנוע גמיש יותר ההנאה מרובה יותר.
התחושה הממכרת של דחף האופנוע כמעט ללא מאמץ בין שיוט מהיר ליותר, שם.
רכבנו אתמול להאכיל חיילים "על האש" כמעט ליד עזה, חיילים גיבורים אמיצים שחיסלו כמויות בשר מדהימות, הייתה לי הזכות לרכוב
במזג אוויר מושלם בכבישים ארוכים (6 דרום) כביש 3 הנהדר וכבישי בית ג'וברין בדיוק המקומות המעולים האלה לסוג כזה של רכיבה
תענוג.
חיילים.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!