ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
ממה שראיתי בחוצלארץ יש הרבה רוכבי מוטוקרוס שמתלהבים מכלים חשמלים בגלל המומנט הדיוק והשליטה נטולת הקלאץ'. הטווח הוא לא עניין בתחום הזה. נשארה סוגיית האמינות והרעש (בלי לזלזל). מכיוון שאנחנו זזים חושבים וחיים מהר אנחנו מצפים שהמציאות (יצרנים, שוק) יתקדמו בקצב שלנו ונוצרת אשליה של עיכוב. כמה מהר הוזלו הפאנלים הסולאריים- בערך עשור?. קניתי משאבה סולארית עם תפוקה של ~200 ל' לשעה בפחות מ- 200 ש"ח. לפני עשור לא היה מוצר בגודל בהספק ובמחיר הזה ולא קיבלתי מענק מהמדינה. עוד 5 או 10 שנים מעריך שנראה כלים חשמליים עם יותר מ- 100 כ"ס שיורדים לאילת במהירות שאנחנו רוכבים כיום ואולי גם חוזרים. שושני יסביר לנו למה הוורסיס החשמלי הכי טוב בשבילו ובמקום רעש ממנוע בעירה נשמיע פעימות שמעידות על מהירות.
דבר במספר ובמקומות, אז ראית, אני ראיתי 2 דלוריאן בגרמניה מה זה אומר על כמות הדלוריאן בעולם? כלום.
באירופה השטח מתחיל להיסגר לאט לאט לרכב ממונע (כולל חשמל) אז בתחום הזה גם ככה אין באירופה עתיד מזהיר.
הרכב החשמלי איתנו כבר מאה שנה כולם יודעים את הבעיתיות שבו לכן לא נגעו בזה אז שהירוקים התחילו ללחוץ.

עובדתית המחירים של רכב חשמלי לא יורדים ולא בדרך לרדת ואפילו במחיר הגבוה היצרנים מרוויחים פחות על כל מכונית חשמלית שהם מוכרים.




אגב פנלים סולרים לגג עדיין יקרים ועדיין עם ניצולת נמוכה וכבר עברו 2 עשורים.