אני בחליפיים תמיד שמתי של חברות גדולות ומוכרות (hiflo למשל).
אני גם חסיד של מוטול.
הי
אני רוצה להזמין קיט לטיפול קטן להורנט 600 2008.
פילטר שמן מקורי עולה בערך 130
חליפי 50 שקלים , אמרו לי במוטוליין דגם 204.
האם החליפי טוב?
ואיך אני יכול לדעת את התשובה בלי להתיעץ בפורום?
2. שמן אני יודע שבאופנועים צריך משהו שיתאים גם לגיר אז אי אפשר להסתפק בשמן 80 שקל ל4 ליטר .
לקנות מוטול ב210 או ליקי מולי גם טוב ב160?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני בחליפיים תמיד שמתי של חברות גדולות ומוכרות (hiflo למשל).
אני גם חסיד של מוטול.
פילטר חליפי של חברת HIFLO יעלה לך חצי מהמקורי ויעשה את אותה עבודה
שמן - אף אחד לא יתן לך תשובה אמיתית. תקנה שמן של חברה נורמלית יעודי לאופנועים כמו LIQUI MOLY או MOTUL או CASTROL או MOTOREX או ROYAL PURPLE חצי סינטטי תואם למה שרשום בספר רכב של האופנוע (לרוב 15-50) ואתה תהיה בסדר כמו כולם.
לא הייתי מהמר על פילטר שמן חליפי, השוק מוצף בזיופים ואתה לא יודע מה אתה מקבל.
מסננים הם חלקים חשובים ולא כדאי לחפף בהם.
תודה רבה.
טריבל אבל חברה כמו מוטוליין אתה חושב מכניסה זיופים?
לא ניראלי
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא חס וחלילהמאשים או מזלזל. אני לא מכיר את הנפשות הפועלות מאחורי מוטוליין. אבל להבנתי זאת סה"כ חנות קטנה בעפולה, עם אתר אינטרנט, ומערכת שיווק אגרסיבית (שזה אומר בנאדם אחד שמתעסק עם זה יחד עם עוד דברים). לא בדיוק אינטל....
לגבי זיופים,
אני לא חושב שהם מביאים זיופים. אבל לא כל פילטר חלופי הוא טוב.
(שוב, אני גם לא אומר שהם מביאים פילטרים לא טובים, סתם הצחיק אותי השימוש בביטוי "חברה כמו מוטולין..."
1. המחיר לפילטר מקורי די הגיוני. לא הייתי מסתכן בשביל 80 שקל הבדל
2. שמן 10w-40 או 15W-50 לאופנועים (תמונה של אופנוע על האריזה) יתאים. חצי סנטטי יעלה בסביבות 50 שקל לליטר
השתמשתי שנים בפילטרים של HIFLO ללא בעיות.
זאת חברה גדולה ומוכרת.
כנ"ל לגבי שמן LIQUI MOLI חצי סינטטי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual