דוקאטי, שנמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה אי-פעם, מדווחת על עלייה בהכנסות ממכירות, ובנוסף תציג בתקופה הקרובה שבעה אופנועים חדשים; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%95%d7...9%d7%99%d7%9d/
דוקאטי, שנמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה אי-פעם, מדווחת על עלייה בהכנסות ממכירות, ובנוסף תציג בתקופה הקרובה שבעה אופנועים חדשים; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%95%d7...9%d7%99%d7%9d/
השוק האירופאי גדל משמעותית בשנים האחרונות ויש לו העדפה לתוצרת המקומית בגלל המיסוי והרגש הפטריוטי אם אני לא טועה (דרז איפה אתה?)
ובנוסף קפיצת המדרגה באיכויות היצור ומקדם הפאן (מה עושים עכשיו עם כל הבדיחות על האזיקונים?)
וזאת למרות המכירות של נציגי אמריקה ביבשת והאהבה של הרוכבים לתוצרת היפנית.
נקודת האור לאמיצים היא שיבוא אישי של אופנוע אירופאי מאירופה זול משמעותית מיבוא זהה של כלי שלא יוצר באירופה מה שפותח דלת למי שמחפש
לחסוך כ-40 אש"ח ויותר בכלי ובציודו. (יש בפייס כתבה מדייקת של בחור שעשה את זה כולל פירוט עלויות.)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
היפנים משתמשים בהולנד כשער הכניסה הזול לאיחוד בנוסף יש אופנועים יפנים שמיוצרים באירופה כמו טנרה 700.
התוצרת האירופאית בממוצא יקרה יותר מהיפנית, דוקאטי רק מעלים מחירים משנה לשנה ככה שאין קשר למיסוי.
בנוסף אתה מייצר תמונה לא ממש נכונה.
אומנם הבמוו GS הוא האופנוע הנמכר ביותר בגרמניה אבל האירופאי היחיד חוץ ממנו בעשריה הפותחת זה הקטמ SMC במקום ה9 כל השאר יפנים.
הציבור ממשיך לקנות יפן אז גם רגש פטריוטי אין כאן.
השוק גדל ואיתו כולם מכרו יותר
אני מניח שזה אל רק עלייה באיכות היצור האירופית אלא גם ירידה באמינות היפנית.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI