תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: פורזה 350 vs המתחרים עם צמד משולשי היגוי

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    71

    פורזה 350 vs המתחרים עם צמד משולשי היגוי

    רכשתי לאחרונה פורזה 350 לאחר מעבר של כמה שנים טובות עם xmax250. לאחר שעברתי לפורזה עשיתי כמה קורסי רכיבה ופתאום אחרי כמעט 10 שנים שאני רוכב, ניצת בי הניצוץ של ההנאה ברכיבה על דו גלגלי (לפניי זה דו גלגלי היה עבורי רק כלי לעקוף את הפקקים). עכשיו שהתחלתי להתעניין ראיתי שהפורזה לעומת המתחרים איננה מגיעה עם צמד משלושי היגוי. אני מרגיש שהכלי שלי כמעט מושלם (לדעתי המשקף החשמלי ומרווח הטיפולים הוא משהו שאין לו תחליף) אבל "מפריע" לי לדעת שיש משהו שאולי פספסתי ולצורך טיולים בארץ, במיוחד בהרי ירושלים אני מפספס משהו מהחוויה וההיגוי של הפורזה על הנייר נחות משל המתחרים (xmax300, xciting 400s) אשמח להבין מה ההבדל העיקרי בין צמד משולשי היגוי לאחד. מדוע (אם ידוע) הונדה בחרו לא ללכת על הקו של צמד המשולשים. והאם לאופי רכיבה של טיולים עדיף להחליף לאחד מהמתחרים הללו.

  2. #2
    היה לי בעבר את הx max ועכשיו על פורזה 350. אני אישית העדפתי את ההונדה מהרבה סיבות:
    1. מרווח טיפולים של מכונית 12000 קילומטר, שזה גם נוח וגם חסכוני מאוד.
    2. נוחות כללי של הכלי.
    3. משקף מתכוונן.
    4. יבואן שהוא לא מטרו
    הmax קצת יותר ספורטיבי (לא משהו כ"כמורגש), אבל גם קצת פחות נוח.

    בקיצור, תהנה אחלה כלי!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    משולש היגוי יחיד או צמד משולשי היגוי לבדם לא אומרים הרבה על ההתנהגות או היכולות של הכלי בהשוואה לכלים אחרים בקטגוריה.
    אולי זה נשמע נדוש אבל אין תחליף להשוואה של תחושה.

    בתאוריה משולש עליון נותן יותר קשיחות במזלג שמתרגמת ליותר דיוק בהכנסת הכלי לפניה ובשמירה על הקו בהטיה.
    זאת התאוריה.

    בפועל יש כל כך הרבה פרמטרים שמשחקים תפקיד בקשיחות - גודל הבקבוקים במזלג, הטולרנסים בתוך המזלג של הבושינגים, קשיחות השילדה, זווית ההיגוי וקוטר ראש ההיגוי.

    לשם השוואה אופני הרים משתמשים בכל הקטגוריות במזלגי סינגל קראון ולא דואל קראון למעט קטגוריה של דאון היל וקטגוריה של אנדורו באופוני הרים זה נחיתות מגובה 2-2.5 מטר...


    ואולי דוגמא אחרונה על מה רואים מול ביצועים - לפני 15 שנה בערך היה לי ZX6R מדגמי 98-99 האופנוע היה נראה מדהים (לזמנו) כולל קליפרים של טוקיקו 6 בוכנות על דיסקים מפלצתיים, הכל חדש פיקס.
    לחבר היה אופנוע CBR600F2 דגם 93 או 4 אופנוע שכבר ראה דבר או שניים בחיים, קליפר של ניסין עם זוג בוכנות לקליפר ודיסקים צנועים.
    פעם החלפנו אופנועים וההבדל בין הניסין שלו לטוקיקו האימתני שלי היה כל בוטה - ה CBR עצר עם הרבה יותר רגש ועוצמה מהנינג'ה שלי.
    הלכתי בדקתי במוסך החלפתי נוזל ובדקו טולרנסים - שום דבר לא עזר אין על ניסין.
    מאז היו לי עוד אופנועים עם NISSIN כולל אחד VTR SP2 שהגיע עם קליפר 4 בוכנות שהיה טוב מכל ברקס אחר שהיה לי.

    מניסיון באופנועים לא כל הנוצץ זהב.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    תרכב אחי תרכב, תפסיק להתעסק בשטויות.

אשכולות דומים

  1. לחץ אוויר פורזה 750
    על ידי Infifi בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22-08-2022, 13:25
  2. 3000 ק"מ עם הונדה פורזה 750.
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-01-2022, 17:26
  3. הונדה פורזה 300 אוכל שמן?
    על ידי Guymito בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 13-01-2021, 22:52
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-08-2020, 09:40
  5. מנוע להונדה פורזה 250
    על ידי ערן בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 14:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO