רכשתי לאחרונה פורזה 350 לאחר מעבר של כמה שנים טובות עם xmax250. לאחר שעברתי לפורזה עשיתי כמה קורסי רכיבה ופתאום אחרי כמעט 10 שנים שאני רוכב, ניצת בי הניצוץ של ההנאה ברכיבה על דו גלגלי (לפניי זה דו גלגלי היה עבורי רק כלי לעקוף את הפקקים). עכשיו שהתחלתי להתעניין ראיתי שהפורזה לעומת המתחרים איננה מגיעה עם צמד משלושי היגוי. אני מרגיש שהכלי שלי כמעט מושלם (לדעתי המשקף החשמלי ומרווח הטיפולים הוא משהו שאין לו תחליף) אבל "מפריע" לי לדעת שיש משהו שאולי פספסתי ולצורך טיולים בארץ, במיוחד בהרי ירושלים אני מפספס משהו מהחוויה וההיגוי של הפורזה על הנייר נחות משל המתחרים (xmax300, xciting 400s) אשמח להבין מה ההבדל העיקרי בין צמד משולשי היגוי לאחד. מדוע (אם ידוע) הונדה בחרו לא ללכת על הקו של צמד המשולשים. והאם לאופי רכיבה של טיולים עדיף להחליף לאחד מהמתחרים הללו.