משולש היגוי יחיד או צמד משולשי היגוי לבדם לא אומרים הרבה על ההתנהגות או היכולות של הכלי בהשוואה לכלים אחרים בקטגוריה.
אולי זה נשמע נדוש אבל אין תחליף להשוואה של תחושה.
בתאוריה משולש עליון נותן יותר קשיחות במזלג שמתרגמת ליותר דיוק בהכנסת הכלי לפניה ובשמירה על הקו בהטיה.
זאת התאוריה.
בפועל יש כל כך הרבה פרמטרים שמשחקים תפקיד בקשיחות - גודל הבקבוקים במזלג, הטולרנסים בתוך המזלג של הבושינגים, קשיחות השילדה, זווית ההיגוי וקוטר ראש ההיגוי.
לשם השוואה אופני הרים משתמשים בכל הקטגוריות במזלגי סינגל קראון ולא דואל קראון למעט קטגוריה של דאון היל וקטגוריה של אנדורו באופוני הרים זה נחיתות מגובה 2-2.5 מטר...
ואולי דוגמא אחרונה על מה רואים מול ביצועים - לפני 15 שנה בערך היה לי ZX6R מדגמי 98-99 האופנוע היה נראה מדהים (לזמנו) כולל קליפרים של טוקיקו 6 בוכנות על דיסקים מפלצתיים, הכל חדש פיקס.
לחבר היה אופנוע CBR600F2 דגם 93 או 4 אופנוע שכבר ראה דבר או שניים בחיים, קליפר של ניסין עם זוג בוכנות לקליפר ודיסקים צנועים.
פעם החלפנו אופנועים וההבדל בין הניסין שלו לטוקיקו האימתני שלי היה כל בוטה - ה CBR עצר עם הרבה יותר רגש ועוצמה מהנינג'ה שלי.
הלכתי בדקתי במוסך החלפתי נוזל ובדקו טולרנסים - שום דבר לא עזר אין על ניסין.
מאז היו לי עוד אופנועים עם NISSIN כולל אחד VTR SP2 שהגיע עם קליפר 4 בוכנות שהיה טוב מכל ברקס אחר שהיה לי.
מניסיון באופנועים לא כל הנוצץ זהב.


ציטוט ההודעה בתגובה