עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: סוזוקי: הוויסטרום 1050 מקבל גרסת שטח חדשה

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    סוזוקי: הוויסטרום 1050 מקבל גרסת שטח חדשה

    בסוזוקי מרעננים את האדוונצ'ר הגדול ומציגים את הוויסטרום 1050DE שמיועד לשטח, עם גלגל קדמי בקוטר 21″, חישוקי שפיצים, מהלכי מתלים ארוכים ואלקטרוניקה עדכנית; הפרטים והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a1%d7%95%d7...3%d7%a9%d7%94/




  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    11
    מעניין לדעת עד כמה הוא רלוונטי בימים אלה
    מדובר בכל זאת בכלי יחסית ישן כשהמתחרים שלו נותנים תמורה מאוד טובה בעבור אותו כסף בדיוק.

    אני חושב שכדאי לעשות סקירה על החדש לכשיגיע לארץ ולברר את זה בסקירה שתהיה

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי DolevR צפיה בהודעה
    מעניין לדעת עד כמה הוא רלוונטי בימים אלה
    מדובר בכל זאת בכלי יחסית ישן כשהמתחרים שלו נותנים תמורה מאוד טובה בעבור אותו כסף בדיוק.

    אני חושב שכדאי לעשות סקירה על החדש לכשיגיע לארץ ולברר את זה בסקירה שתהיה
    כל עוד הוא הוא עדיין מספק את אותה אמינות פנטסטית כמו פעם (ממש לא בטוח בזה - הרבה אלקטרוניקה מודרנית זאת לא ערובה לזקנה טובה), אז יש אנשים שישימו עליו את הכסף ולו רק בגלל זה.
    אני שעדיין קיים קהל שמעוניין לשים את הכסף על אמינות למאות אלפי קילומטרים, ולא על גאדג'טים.

    https://www.stromtrooper.com/threads...-strom.318818/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    11
    אמינות היא בעיני הפאקטור הכי חשוב (רוכב על אנפילד זה אומר המון).
    כייף לדעת שאתה רוכב על מכונה שיש לה אורך חיים מטורף.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי DolevR צפיה בהודעה
    אמינות היא בעיני הפאקטור הכי חשוב (רוכב על אנפילד זה אומר המון).
    כייף לדעת שאתה רוכב על מכונה שיש לה אורך חיים מטורף.
    צחקתי בקול, תודה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי חחח צפיה בהודעה
    צחקתי בקול, תודה
    זה דוגמא קלאסית שמיתוג הוא הכל, אם אנפילד ישראל הצליחו לשכנע את הציבור שהשם אנפילד מתקשר לאמינות מופלגת אז כל הכבוד להם.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מאלו שמוכן לוותר על גאג'טים ולהשאר עם אופנוע מחוגים ומטען לסלולארי.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    אדוונצ'ר טורינג שלא אוהבים בארץ אבל לא ברור לי למה. ראיתי את ה XT, נראה די טוב במציאות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אדוונצ'ר טורינג שלא אוהבים בארץ אבל לא ברור לי למה. ראיתי את ה XT, נראה די טוב במציאות.
    גם בחו״ל הוא לא נמכר כלכך טוב, למרות העיצוב המוצלח שלדעתי בין היפים בקטגוריה.
    הבעיה היא שהוא לא מצטיין בכלום, הוא בהחלט לא אופנוע גרוע אבל התחרות הורגת אותו.
    אחד הדברים הכי בולטים זה העדר מומנט בסל״ד נמוך, בזמן שכל היצרנים הורידו את שיא המומנט לסלדים נמוכים יותר כדי ליצור מנוע גמיש סוזוקי הלכו והעלו את שיא המומנט, צעד ממש לא מובן.
    בנוסף האופנוע מרגיש מיושן עם לוח שעונים שנראה כמו משהוא מאלי אקספרס.
    תוסיף לזה מחיר ששם אותו ביחד עם הטרייסר, במוו Xr900, V85Tt ועוד (באירופה)

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם בחו״ל הוא לא נמכר כלכך טוב, למרות העיצוב המוצלח שלדעתי בין היפים בקטגוריה.
    הבעיה היא שהוא לא מצטיין בכלום, הוא בהחלט לא אופנוע גרוע אבל התחרות הורגת אותו.
    אחד הדברים הכי בולטים זה העדר מומנט בסל״ד נמוך, בזמן שכל היצרנים הורידו את שיא המומנט לסלדים נמוכים יותר כדי ליצור מנוע גמיש סוזוקי הלכו והעלו את שיא המומנט, צעד ממש לא מובן.
    בנוסף האופנוע מרגיש מיושן עם לוח שעונים שנראה כמו משהוא מאלי אקספרס.
    תוסיף לזה מחיר ששם אותו ביחד עם הטרייסר, במוו Xr900, V85Tt ועוד (באירופה)
    לטעמי, בכלים החדשים יש יותר מדי מומנט בסל"ד נמוך. אפילו טרייסר 7 מושך מלמטה כמו קטר, ומצד שני - לא מספק שום "בעיטה" במעלה הסל"ד. כך שכל ההתעסקות בהילוכים מתחילה להרגיש קצת מיותרת - ולי זה קצת פוגע בהנאה מהרכיבה, בטח כשמדובר באופנוע שאינך מצפה ממנו לאופי כזה.
    אולי הוי-סטרום נבנה לפיוריסטים כמוני? אבל אם זה המצב, איפה מד הסל"ד הנפרד? הדור הקודם היה קרוב למושלם:


    למרות שהדור שלפניו היה מעולה גם כן:
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל אם זה המצב, איפה מד הסל"ד הנפרד? הדור הקודם היה קרוב למושלם:
    גם בנוכחי יש מד סל"ד (אבל לא ברור ונהיר כמו פעם)
    2020-Suzuki-V-Strom-1050-Lineup-First-Look-motorcycle-IMU.jpg
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לטעמי, בכלים החדשים יש יותר מדי מומנט בסל"ד נמוך. אפילו טרייסר 7 מושך מלמטה כמו קטר, ומצד שני - לא מספק שום "בעיטה" במעלה הסל"ד. כך שכל ההתעסקות בהילוכים מתחילה להרגיש קצת מיותרת - ולי זה קצת פוגע בהנאה מהרכיבה, בטח כשמדובר באופנוע שאינך מצפה ממנו לאופי כזה.
    אולי הוי-סטרום נבנה לפיוריסטים כמוני? אבל אם זה המצב, איפה מד הסל"ד הנפרד? הדור הקודם היה קרוב למושלם:


    למרות שהדור שלפניו היה מעולה גם כן:
    הבעיה בוי סטרום 1000 הייתה ונשארה הצורך להכניס לראשון לפני סיבוב חד בגלל חוסר מומנט.
    מנוע V באופנוע אדוונצ׳ר שדורש רכיבה בסל״ד בינוני וגבוה, לא מתאים לרוב הלקוחות הפוטנציאלים

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבעיה בוי סטרום 1000 הייתה ונשארה הצורך להכניס לראשון לפני סיבוב חד בגלל חוסר מומנט.
    מנוע V באופנוע אדוונצ׳ר שדורש רכיבה בסל״ד בינוני וגבוה, לא מתאים לרוב הלקוחות הפוטנציאלים
    מנסיוני עם ה-650 - לא היה שום צריך להכניס לראשון לפני סיבוב חד... אולי טיפה עזרה עם הקלאצ' במקומות צפופים במיוחד.
    מעניין אותי לבדוק את מה שאתה אומר ברכיבה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם יש משהו שאני שונא זה את הדיגיטציה של המכוונים.
    כמו שרשמתי בעבר תנו לי 4 שעוני מחוגים ( סל"ד מהירות דלק וחום מנוע).
    ואם מתעקשים אז צג נוסף לכל שאר הדברים הדיגיטליים.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 07-09-2022 בשעה 11:26.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אם יש משהו שאני שונא זה את הדיגיטציה של המכוונים.
    כמו שרשמתי בעבר תנו לי 4 שעוני מחוגים ( סל"ד מהירות דלק וחום מנוע).
    ואם מתעקשים אז צג נוסף לכל שאר הדברים הדיגיטליים.
    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    אני לא צריך מד סל"ד או נורית החלפת הילוך ואף פעם לא השתמשתי בהם. כן הצצתי מסקרנות לדעת איפה אני נמצא אבל זה לא פרקטי בשום צורה.
    אני כן צריך תצוגה של חוגה לחום ועדיף מכמה חיישנים נפרדים מים שמן וגיר.
    מה שהכי צריך הוא שיקוף המסך של הנייד לניווט מוסיקה וכו' על מסך ה TFT, אפשר גם חצי שיקוף נייד וחצי מהירות וחום.
    זה בקטנה, לא יודע למה היבואנים לא מאמצים טכנולוגיה שעובדת למעלה מעשור.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: ה-Z900 מקבל גרסת SE חדשה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-09-2021, 23:09
  2. ב.מ.וו M1000RR: גרסת קצה חדשה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-09-2020, 12:18
  3. סוזוקי: גרסאות נוספות לוויסטרום 1050 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-01-2020, 14:56
  4. סוזוקי: הוויסטרום גדל ל-1,050 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:18
  5. סוזוקי: ה-SV650 מקבל גרסת קפה רייסר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 12:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO