ראיתי פרסומת למישהו שמלמד ווילי על מתקן. אולי הוא יודע לעזור לך. לצערי אני לא אחד שיכול לייעץ על ווילי.
הי
טוב אז אחרי שלמדתי על crf450 ואני מרגיש בטוח עליו
אני רוצה להבין איך אני יכול לקחת פניות באמצע הווילי אני מנסה להטות לצד והגלגל יורד.
דבר שני אני מנסה גם באופנוע כביש 4 צילינדר והוא חד מידי . אני בהילוך שני פול גז דופק טורים וזורק קלאץ והוא לא מרים , בהילוך ראשון הוא מרים , אבל חד מידי ומפחיד אותי וגם מאיץ יותר מידי מהר ואני לא רוצה לעבור את ה40 בווילי
Sent from my iPhone using Tapatalk
ראיתי פרסומת למישהו שמלמד ווילי על מתקן. אולי הוא יודע לעזור לך. לצערי אני לא אחד שיכול לייעץ על ווילי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נשמע שאתה מבצע מה שנקרא POWER WILLIE ככזה אתה נשען על עוצמת המנוע ולא על תגובת המתלים והעברת משקל.
העובדה שאתה מבצע את זה על אופנוע 450 רק מגדילה החשש שזה מה שקורה - לאופנוע שטח יש חלוקת משקל לאחור ומנוע סינגל עם הרבה מומנט. גם התיאור שלך של אופנוע כביש אוסף מהירות מתאימה לחשש.
טכניקה נכונה לווילי נשלט צריכה להשתמש בתגובת המתלים (המזלג והבולם) בתזמון של "זריקה" נשלטת של הקלאצ'.
ווילי כזה משתמש בהרבה פחות עוצמת מנוע והרבה יותר העברת משקל והאנרגיה כמעט כולה משמשת להרמת הפרונט לעומת איסוף מהירות - שזה מה שאתה חווה.
שים לב: הטכניקה הזאת הרבה יותר מורכבת מפני שהרוכב צריך למשוך את הקלאץ' להכין את המנוע בטורים נמוכים עד בינוניים כשהקלאץ' משוך לדחוס את המתלים ולתזמן את קפיצת המתלים חזרה (ריבאונד) בזמן שהוא משחרר את הקלאץ' במהירות ושומר על הטורים של המנוע.
הטכניקה הזאת הרבה יותר מורכבת אבל הרבה יותר נשלטת מפני שהאופנוע לא אוסף מהירות והשימוש במצערת הוא מינימלי.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51