האם אנו בפתחו של עידן חדש בו לרוכב תהיה לוחית זיהוי שתלווה אותו בין כלי התחבורה שלו ולמעשה הביטוח יהיה רשום על הלוחית (בהתאמה לכלי הרכב באוםן כזה או אחר).
נשמע כמו סרט מדע בדיוני אבל בהחלט יכול להוות טריגר מסויים לנושא.
משרד התחבורה מתכנן חובת לוחיות רישוי כצעד ראשון בהסדרת הרגולציה על אופניים וקורקינטים חשמליים; האם צעד זה יכול לשרת את תחום הקטנועים העירוניים?
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...%d7%9c-%d7%9c/
האם אנו בפתחו של עידן חדש בו לרוכב תהיה לוחית זיהוי שתלווה אותו בין כלי התחבורה שלו ולמעשה הביטוח יהיה רשום על הלוחית (בהתאמה לכלי הרכב באוםן כזה או אחר).
נשמע כמו סרט מדע בדיוני אבל בהחלט יכול להוות טריגר מסויים לנושא.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם אני לא טועה ישנם מקומות בעולם שהמספר הוא אישי בדומה ללוחית במבחן של הביטוח סחר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יופי תראה מה עשית.
זרקת שטות וכולם זורמים איתך כמו יוניקורנים על קשת בענן.
במדינה שבה אני חי אני משתוקק לראות פקחים רודפים אחרי ילדים על קורקינטים גנובים בווילי.
(למעשה כבר ראיתי . שישי בשלוש בבוקר. ניידות רודפות בטיילת אחרי בני תשחורת על קורקינטים פרוצים. לא חשוב מאיזה מגזר. היה משעשע)
החוק הזה אם יעבור - יאכף אצל הצפונבונים כמו הקנס של אלף ש"ח על אי חבישת קסדה - בחוף מציצים.
אם חצי כלים דו"ג לא מבוטחים בביטוח חובה, אני מסיק מסקנה שהם גם לא עוברים מבחן שנתי ולא משלמים אגרת רישוי שנתית, המדינה לא עושה עם זה כלום, נראה לכם יאכפו כלים שלא מצריכים ביטוח?!
חוץ מזה מיכאלי עוד חודשיים חוזרת לספסלי האופוזיציה, ואז בטוח רגב/סמוטריץ' יבטלו בכלל כל מה שהיא עשתה. "קרתגו חייבת להיהרס"
כל עוד הם מסתמכים על האנשים שילכו להוציא לוחית רישוי, ידאגו לשים אותה, וידאגו לביטוח ורשיון אז המצב ישאר בדיוק אותו הדבר.
הם לא יוציא לוחיות( כי למה שהם יעשו? בישביל שיאכפו אותם? הם לא ישימו לוחיות), וכל השאר לא רלוונטי כי בלי לוחית הם פשוט בורחים.
הדבר היחיד שיעזור לתופעה זה או אכיפה רצינית (לא יקרה), או שהכלים יגיעו עם לוחית ויחויבו בביטוח ברגע הרכישה \ בתהליך היבוא, עד אז, כלום לא ישתנה.
מה אתם שמחים? הצעד הבא זה להוציא לוחית זיהוי וביטוח להולכי רגל.
מתי אנשים פה יפנימו, שכל כניסה של המדינה לחיי האזרחים נגמרת בעוד בירוקרטיה, מגבלות וקשיים לאדם הפשוט?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זה קיים כבר עשרות שנים באירופה ולא הגיעו לזה ובישראל היה כבר מספר רישוי לאופניים לא ממונעות.
החוק פשוט, מה שזז בכוחות עצמו דורש רישוי, אופניים שהמנוע החשמלי הוא רק מנוע עזר בזמן פידול לא צריכות רישוי.
סה״כ זה הגיוני שכלי רכב שמסתובבים בכביש יהיו עם רישוי שזה אומר גם ביטוח זה טוב לנהגי הרכב שיש כתובת לתביעת ביטוח
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 21-09-2022 בשעה 19:12.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
החוק מגדיר כלי רכב ממונע.
וככזה אמור כל רכב ממונע לשאת מספר זיהוי (לא נכנס להגדרותת של מכונה ניידת או כל מיני דברים כאלו).
אני מניח שאחת הבעיות פה זה המחיר הזול (יחסית) של האופניים ואיתו חוסר הכדאיות של הגופים האוכפים ללכת ולצוד את רוכבי האופניים.
בהעידר ענישה מרתיעה התופעה תמשיך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
משהו זול בישראל.אני מניח שאחת הבעיות פה זה המחיר הזול (יחסית) של האופניים
כן, אין ספק שזאת בעיה שצריך לפתור.
אני מציע - מיסוי של 400% על אופניים ועל מנועי עזר ישפר את הבטיחות בדרכים, יחזק את הפרפירה, יעלה את תוחלת החיים ויגדיל את התקצוב של השכבות החלשות!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא מציע ייקור של האופניים.
פשוט המחיר הזול מאפשר לכל זאטוט בן 9 שקיבל דמי כיס לרכוש אופניים.
זה בשילוב חוסר חינוך מודעות YOU NAME IT אתה מגלה כלי תחבורה חשמליים נגישים לכל דיכפין.
תוסיף על זה נגישות של מידע וחלפים והופ כל ילדון הופך ל"מהנדס" לא מוסמך והופך את האופניים לטוסטוס (אני מכיר אחד כזה מוכשר לאללה שרכב מערד לת"א וחזרה באופניים שהוא הינדס) וגם פה בפורום יש אחד ששיפר כמה זוגות אבל זו כבר סאגה אחרת
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז?
ניידות זאת זכות בסיסית של כל אדם. אופניים חשמליים היום זאת תחבורה אישית זולה ופרקטית, שמפחיתה מהעומס בכבישים ונותנת את המענה שהתחבורה הציבורית הכושלת אינה מסוגלת לספק. שים לב - אלה אותם טיעונים שאנחנו משתמשים בהם כדי לעודד רכיבה על קטנועים, רק שבניגוד לקטנוע (שזאת, עם כל הכבוד, הוצאה לא מבוטלת ברכישה, באחזקה ובביטוח) - האופניים באמת נגישים וזולים.
ילדון בן 9 נמצא באחריות ההורים שלו. ההורים הם האחראים שילד בן 3 לא ישחק בכביש, שילד בן 5 לא יסע באוטובוס לבד ושילד בן 9 לא ירכב על אופניים חשמליים לבד ולא ישפר אותם. אילו זאת הייתה הבעיה היחידה עם אופניים חשמליים - היית יכול להעביר חוק שמגדיר שבמידה וילד מתחת לגיל 14 נתפס רוכב על אופניים חשמליים, ההורים ישלמו קנס של 10,000 שקלים. זה היה מעלים את התופעה כמעט לגמרי.
אבל ההצעה שנידונה כאן שונה בתכלית.
משמעותה - שאותם מבוגרים שמגיעים למשרד, נערים בגילאי תיכון, סטודנטים, שליחים ושאר האנשים שמשתמשים באופניים כדי לכסות מרחקים בעיר - יצטרכו לשלם על זה, ולא מעט. בניגוד למצב כיום.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual