ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
אני לא מציע ייקור של האופניים.

פשוט המחיר הזול מאפשר לכל זאטוט בן 9 שקיבל דמי כיס לרכוש אופניים.

זה בשילוב חוסר חינוך מודעות YOU NAME IT אתה מגלה כלי תחבורה חשמליים נגישים לכל דיכפין.

תוסיף על זה נגישות של מידע וחלפים והופ כל ילדון הופך ל"מהנדס" לא מוסמך והופך את האופניים לטוסטוס (אני מכיר אחד כזה מוכשר לאללה שרכב מערד לת"א וחזרה באופניים שהוא הינדס) וגם פה בפורום יש אחד ששיפר כמה זוגות אבל זו כבר סאגה אחרת
אז?
ניידות זאת זכות בסיסית של כל אדם. אופניים חשמליים היום זאת תחבורה אישית זולה ופרקטית, שמפחיתה מהעומס בכבישים ונותנת את המענה שהתחבורה הציבורית הכושלת אינה מסוגלת לספק. שים לב - אלה אותם טיעונים שאנחנו משתמשים בהם כדי לעודד רכיבה על קטנועים, רק שבניגוד לקטנוע (שזאת, עם כל הכבוד, הוצאה לא מבוטלת ברכישה, באחזקה ובביטוח) - האופניים באמת נגישים וזולים.
ילדון בן 9 נמצא באחריות ההורים שלו. ההורים הם האחראים שילד בן 3 לא ישחק בכביש, שילד בן 5 לא יסע באוטובוס לבד ושילד בן 9 לא ירכב על אופניים חשמליים לבד ולא ישפר אותם. אילו זאת הייתה הבעיה היחידה עם אופניים חשמליים - היית יכול להעביר חוק שמגדיר שבמידה וילד מתחת לגיל 14 נתפס רוכב על אופניים חשמליים, ההורים ישלמו קנס של 10,000 שקלים. זה היה מעלים את התופעה כמעט לגמרי.

אבל ההצעה שנידונה כאן שונה בתכלית.
משמעותה - שאותם מבוגרים שמגיעים למשרד, נערים בגילאי תיכון, סטודנטים, שליחים ושאר האנשים שמשתמשים באופניים כדי לכסות מרחקים בעיר - יצטרכו לשלם על זה, ולא מעט. בניגוד למצב כיום.