ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אז?
ניידות זאת זכות בסיסית של כל אדם. אופניים חשמליים היום זאת תחבורה אישית זולה ופרקטית, שמפחיתה מהעומס בכבישים ונותנת את המענה שהתחבורה הציבורית הכושלת אינה מסוגלת לספק. שים לב - אלה אותם טיעונים שאנחנו משתמשים בהם כדי לעודד רכיבה על קטנועים, רק שבניגוד לקטנוע (שזאת, עם כל הכבוד, הוצאה לא מבוטלת ברכישה, באחזקה ובביטוח) - האופניים באמת נגישים וזולים.
ילדון בן 9 נמצא באחריות ההורים שלו. ההורים הם האחראים שילד בן 3 לא ישחק בכביש, שילד בן 5 לא יסע באוטובוס לבד ושילד בן 9 לא ירכב על אופניים חשמליים לבד ולא ישפר אותם. אילו זאת הייתה הבעיה היחידה עם אופניים חשמליים - היית יכול להעביר חוק שמגדיר שבמידה וילד מתחת לגיל 14 נתפס רוכב על אופניים חשמליים, ההורים ישלמו קנס של 10,000 שקלים. זה היה מעלים את התופעה כמעט לגמרי.

אבל ההצעה שנידונה כאן שונה בתכלית.
משמעותה - שאותם מבוגרים שמגיעים למשרד, נערים בגילאי תיכון, סטודנטים, שליחים ושאר האנשים שמשתמשים באופניים כדי לכסות מרחקים בעיר - יצטרכו לשלם על זה, ולא מעט. בניגוד למצב כיום.
אני לא מתווכח על זכויות גם לא חולק על מה שרשמת.

יש מדינות בעולם שמאפשרות לרכב על פיאג'יו סי ללא רשיון מגיל 14 ואף קודם.

שאתה רושם זכות בסיסית להתניידות מה ההבדל בין פיג'ו פוקס לאופניים חשמליים לפעמים האופניים חזקות יותר.

המדינה מגדירה מהו כלי תחבורה מה ההגדרות שלו ומי מורשה לרכב עליו וכמובן באילו תנאים(יצא לי לראות תמונות של רשיון לאופניים וחמור לא יודע אם זה היה כך פעם).

לצד זכויות ישנה רגולציה שמגדירה לנו מה עלינו לעשות כדי לממש את הזכות הבסיסית שלנו להתנייד.

מחפשים איך לעשוק אותנו אולי אפילו בטוח אבל ככה זה.

בכל מקרה בדומה לרכב שבו ילד שנתפס ההורה אמור לתת את הדין אפשר גם עם אופניים.
מחכה לסרטוני המרדפים בפבלות של יפו אחרי ילדים פוחזים.