עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: האם רגולציה על אופניים חשמליים תוביל לגידול בקטנועים?

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אני עם הדר מוכתר בעניין

  2. #17

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אז?
    ניידות זאת זכות בסיסית של כל אדם. אופניים חשמליים היום זאת תחבורה אישית זולה ופרקטית, שמפחיתה מהעומס בכבישים ונותנת את המענה שהתחבורה הציבורית הכושלת אינה מסוגלת לספק. שים לב - אלה אותם טיעונים שאנחנו משתמשים בהם כדי לעודד רכיבה על קטנועים, רק שבניגוד לקטנוע (שזאת, עם כל הכבוד, הוצאה לא מבוטלת ברכישה, באחזקה ובביטוח) - האופניים באמת נגישים וזולים.
    ילדון בן 9 נמצא באחריות ההורים שלו. ההורים הם האחראים שילד בן 3 לא ישחק בכביש, שילד בן 5 לא יסע באוטובוס לבד ושילד בן 9 לא ירכב על אופניים חשמליים לבד ולא ישפר אותם. אילו זאת הייתה הבעיה היחידה עם אופניים חשמליים - היית יכול להעביר חוק שמגדיר שבמידה וילד מתחת לגיל 14 נתפס רוכב על אופניים חשמליים, ההורים ישלמו קנס של 10,000 שקלים. זה היה מעלים את התופעה כמעט לגמרי.

    אבל ההצעה שנידונה כאן שונה בתכלית.
    משמעותה - שאותם מבוגרים שמגיעים למשרד, נערים בגילאי תיכון, סטודנטים, שליחים ושאר האנשים שמשתמשים באופניים כדי לכסות מרחקים בעיר - יצטרכו לשלם על זה, ולא מעט. בניגוד למצב כיום.
    אני לא מתווכח על זכויות גם לא חולק על מה שרשמת.

    יש מדינות בעולם שמאפשרות לרכב על פיאג'יו סי ללא רשיון מגיל 14 ואף קודם.

    שאתה רושם זכות בסיסית להתניידות מה ההבדל בין פיג'ו פוקס לאופניים חשמליים לפעמים האופניים חזקות יותר.

    המדינה מגדירה מהו כלי תחבורה מה ההגדרות שלו ומי מורשה לרכב עליו וכמובן באילו תנאים(יצא לי לראות תמונות של רשיון לאופניים וחמור לא יודע אם זה היה כך פעם).

    לצד זכויות ישנה רגולציה שמגדירה לנו מה עלינו לעשות כדי לממש את הזכות הבסיסית שלנו להתנייד.

    מחפשים איך לעשוק אותנו אולי אפילו בטוח אבל ככה זה.

    בכל מקרה בדומה לרכב שבו ילד שנתפס ההורה אמור לתת את הדין אפשר גם עם אופניים.
    מחכה לסרטוני המרדפים בפבלות של יפו אחרי ילדים פוחזים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מחכה לסרטוני המרדפים בפבלות של יפו אחרי ילדים פוחזים.
    הצביעו לוקי!


  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא צריך להמציא מחדש את הגלגל,
    צריך פשוט לאכוף את הגלגל הקיים.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא צריך להמציא מחדש את הגלגל,
    צריך פשוט לאכוף את הגלגל הקיים.
    איך תאכוף בלי מספר?
    בלי ביטוח כל תאונה נגמרת בבית במשפט אם בכלל יש לך את היכולת להשיג את פרטי הפרחח.

    כמו כל חוק האכיפה זה החלק הכי חשוב בו.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    החוק מגדיר כלי רכב ממונע.

    וככזה אמור כל רכב ממונע לשאת מספר זיהוי (לא נכנס להגדרותת של מכונה ניידת או כל מיני דברים כאלו).

    אני מניח שאחת הבעיות פה זה המחיר הזול (יחסית) של האופניים ואיתו חוסר הכדאיות של הגופים האוכפים ללכת ולצוד את רוכבי האופניים.

    בהעידר ענישה מרתיעה התופעה תמשיך.
    אין שום דבר זול באופניים, אופני שטח חשמליים עולים כמו הטובים שבאופנועים רק שאין עליהם מס רכישה של 100% אלא מע"מ בלבד.
    לדוגמא specialized TurboLevo או Pivot Shuttle או YT Decoy או...
    כולם עולים יותר מאופנוע שטח למתחילים, רבים מהם עולים כמו אופנוע פרימיום אירופאי.

    אז כן מס רכישה יעשה את שלו.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #23
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ממונע או לא ממונע - רוכבי האופניים פשוט נכנסים באין מפריע לכבישים וגורמים להפרעת התנועה ואף לתאונות מיותרות. יותר מידיי.
    מצד שני, קשה להפיל את כל האחריות על רוכבי האופניים. אין מספיק תשתית מסודרת שתתמוך בהם.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    ממונע או לא ממונע - רוכבי האופניים פשוט נכנסים באין מפריע לכבישים וגורמים להפרעת התנועה ואף לתאונות מיותרות. יותר מידיי.
    מצד שני, קשה להפיל את כל האחריות על רוכבי האופניים. אין מספיק תשתית מסודרת שתתמוך בהם.
    סמיילי איזה כיף לראות אותך כאן,

    לגופה של תגובה - אי קיום תשתית אינה סיבה להתנהלות שרואים מצד רוכבי האופניים.
    יותר מכך המדינה יכולה להעריך את המשאבים שלה (כלומר המיסים שהיא גובה מהתושבים) ולהחליט שהוספת תשתית מסודרת אינה בעדיפות לעומת צרכים נוספים
    או עומס נוסף בצורה של מיסים על האזרחים.
    אין בכך להוריד שום דבר מצד האחריות על רוכבי האופנייםץ
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. פסיקה: אופניים חשמליים אינם מוגדרים ככלי-רכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2020, 17:29
  2. אופניים חשמליים - מידע נדרש
    על ידי 600 ירושלמי בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-03-2020, 14:45
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 16:05
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-05-2016, 15:24
  5. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 02:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO