כשאתה אומר מייסבים
איזה בדקת?
1. מייסבי גלגל.
2. מייסבי היגוי (צוואר שלדה).
3. מייסבי גלגל אחורי.
4. מייסבי חיבור זרוע אחורית לשלדה.
התיאור שלך מתאים למייסבי היגוי או זרוע אחורית.
היי יש לי דאון טאון 350 2015 עם 70000 קמ. היום עליתי עליו והרגשתי כיאלו משהו משוחרר בו זה הרגשה מוזרה ההיגוי מרגיש לא יציב וכשאני עוזב את הכידון הוא נוטה יותר לצד ימין. בדקתי הכל כל המסיבים תקינים שום דבר לא רופף הגלגלים. זה יכול להיות תושבות מנוע? בכל זאת 70 אלף קמ. זה מרגיש כיאלו מישהו משחק איתי מצד לצד רק כשאני משתמש בהיגוי.שאני נוסע בקו ישר הכל תקין אבל שוב שאני עוזב את הידיים הקטנוע נוטה ימינה. לחץ אוויר תקין. מה זה יכול להיות? משקולות כידון גם מקוריות ותקינות זה התחיל לי רק היום.
כשאתה אומר מייסבים
איזה בדקת?
1. מייסבי גלגל.
2. מייסבי היגוי (צוואר שלדה).
3. מייסבי גלגל אחורי.
4. מייסבי חיבור זרוע אחורית לשלדה.
התיאור שלך מתאים למייסבי היגוי או זרוע אחורית.
בדקתי מסיבי גלגל קדמי ואחרי אין חופש גם קידמי הוחלף לפני כשנה .
מסיבי היגוי כמה בדקתי אין חופש אבל אולי פספסתי משהו. איזה שיטות יש כדי לבדוק כל מה שציינת ב100 אחוז?
במייסבי היגוי אתה מרגיש מדרגה לפני חופש.
מרימים קדמי באוויר ומסובבים אותו בעדינות ימינה שמאלה, מחפשים אי אחידות או מדרגה.
במקרים קיצוניים ניעור קדימה אחורה של המזלג יגלה גם חופש.
זרוע אחורית,
כשהקטנוע על ג'ק אמצע, אדם אחד מקבע את הקטנוע והשני מנסה לנדנד את הזרוע ימינה שמאלה. לחפש חופש. בהעדר חבר, ידיים מקבעות את הקטנוע ורגל מנסה לדחוף את הגלגל הצידה. משני הצדדים.
חופש במיסבי גלגל: תופסים גלגל ב 12 ו 6 מנסים לנדנד (יד דוחפת, יד מושכת) אחר כך אותו דבר ב 3 ו9. כמובן שבגלגל קדמי מישהו צריך להחזיק כידון, או לנעול אותו.
תבדוק שהאום של הגלגל האחורי לא השתחררה ותמשיך לתושבות לפי הצורך.
ברגע שתושבת נקרעת נוצרות כל מיני תופעות.
מותקן אצלך ארגז?
בקטנועים אין זרוע אחורית.
לא אתה מערבב עם אופנוע.
באופנוע יש זרוע ובקטנוע הזרוע היא חלק יצוק יחד עם בלוק המנוע.
בקטנועים איטלקים ואולי בעוד יש swing arm זה חלק מתושבת המנוע שם יש מיסבים.
זה חלק אמצעי שבדרך כלל נמצא בקו ישר מתחת לאשכים של הרוכב, זרוע אחורית זה לא שם.
בקטנועים מקוריאה בדרך כלל בונים בשיטה שונה ואין swing arm.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 23-09-2022 בשעה 10:36.
וואו אתה מעייף.
הזרוע האחורית של הקטנוע (תקרא לה איך שאתה רוצה, עם או בלי המנוע) מחוברת לשלדה.
בשנה האחרונה יצא לי לראות שני קטנועים בהם המייסבים שמחברים אותה (רוצה לקרוא להם תושבות מנוע, תקרא), היו גמורים.
שורה תחתונה הזרוע כולה (אצבע בעין) על מנועה, וריאטורה, וגלגלה, נעה ימינה שמאלה כמו דחליל ברוח.
התחושה היא כמו לרכוב עם שלדה שבורה.
את מה שמודגש היית צריך לציין מההתחלה.
כשמשהו מרגיש מוזר אחרי שהתעסקו עם האופנוע, סטטיסטית זה יהיה קשור באיזושהיא דרך. ובתור התחלה גש למי שהרכיב לך שיבדוק כחלק מהאחריות על העבודה.
לפעמים, צמיגים חדשים מרגישים מאוד שונה מהישנים. ואז, בגלל הקשב שמופנה פתאום לעניין, גם שמים לב לכל מיני תופעות שאולי היו קיימות גם קודם, רק שלא הרגשנו בהן.
(לא שולל תקלה, ולא שולל תקלה שלא קשורה להתעסקות האחרונה, רק מציין איך הרבה פעמים דברים מתגלגלים).
אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)
עשיתי בדיקה פירקתי את האמבטיה בדקתי הכל נראה תקין בחלק האחורי כל הברגים מחוזקים חוץ מכמה דברים שצילמתי שתי סרטונים זה אמור להיות ככה? זה לא הרגיש מוזר אחרי שהוא החליף צמיג זה התחיל לי לפניי יומיים רק. אולי זה היה לי תמיד פשוט רק עכשיו שמתי לב לזה לא יודע...
https://youtube.com/shorts/C4LUHgh8S58?feature=share
https://youtube.com/shorts/VT92nNFJgVs?feature=share
החלק שהסרטת מיועד לוויברציות לא לחיבור.
מאחוריו בכיוון מטה יש מעין גשר, זה החיבור בין השלדה למנוע - יש בתוכו תושבות מגומי ובתוכם תותבים ממתכת, אין אצלך זרוע ולא מיסבים המגיב הנוסף שלנו לא ממש מבין מה שהוא מסביר, הגומי יכול להיקרע למרות שאני לא מאמין שזו הבעיה.
הייתי מתחיל בצמיג.
בדרך כלל צמיגים מאוכסנים במכולה בצורה שתגדיל את הכמות - אחד בתוך השני או נרמסים תחת צמיגים אחרים וצמיג חדש יכול להגיע מעוות למוסך.
לפעמים זה משתחרר בניפוח הראשוני ולפעמים לא.
לאום אתה יכול להושיט את היד ולנסות לסובב אם היא משוחררת היא תסתובב.