עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 45

אשכול: מנועי בעירה פנימית עדיין לא אמרו את המילה האחרונה

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    אני באופן אישי לא רואה כיום טכנולוגיה ירוקה מימן עבור תחבורה אבל
    גם טויוטה וגם יונדאי על מנת לעבור את המבחנים הכניסו לרכבים כלוב רציני שמייקר את עלות הייצור פעמיים
    הן בשל התוספות והן בשל הגודל, הרכבים האלו גדולים מרכב רגיל בגלל הכלוב.
    לגביי שינוע של מימן באירופה התגברו על זה בצורה יחסית טובה (שינוע נוזלי בנהרות ישירות לתחנות תדלוק), לא מעט ערי בירה השתפפו בפרויקט הזה

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
    אני באופן אישי לא רואה כיום טכנולוגיה ירוקה מימן עבור תחבורה אבל
    גם טויוטה וגם יונדאי על מנת לעבור את המבחנים הכניסו לרכבים כלוב רציני שמייקר את עלות הייצור פעמיים
    הן בשל התוספות והן בשל הגודל, הרכבים האלו גדולים מרכב רגיל בגלל הכלוב.
    לגביי שינוע של מימן באירופה התגברו על זה בצורה יחסית טובה (שינוע נוזלי בנהרות ישירות לתחנות תדלוק), לא מעט ערי בירה השתפפו בפרויקט הזה
    ועדיין המיראי 2 (תא דלק) עולה כמו טסלה Y והרבה יותר איכותית ממנה בתא הנוסעים בזמן שהטסלה מהירה יותר אבל עם חרדת טווח של רכב חשמלי גם ככה לא תנצל את זה, לגבי הגודל המיראי 2 בגודל של רכבי בנזין שנמצאים באותה קטגוריה כמו מרצדס C קלאס או אפילו הE

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אין שום כלוב מיוחד, לכל היותר שילדה אחודה מחוזקת שלא מגדילה את המימדים של הרכב ולעומת רכבי בנזין ורכבים חשמליים בסטנדרט של המיראיי שבנוייה על לקסוס המחיר לא גבוה מהם


  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    השלדה בהחלט בנויה אחרת משלדה של רכב רגיל, ובזאת הכוונה ל"כלוב".
    ראיתי סרטון הרכבה של האוטו וזה מלחיץ. מעבר לויזואליה של שני מיכלים ענקיים שנדחפים בדיוק מתחת לנוסעים,
    אתה גם רואה איך במפעל עוברים על כל מחבר וחיישן עם מריחן בבדיקת לחץ, כדי לוודא אטימות.
    ברור לי כשמש, שאם העניין יתפוס תאוצה ונראה הרבה רכבים כאלו על הכביש, אחרי התעסקות עם המערכת, אף מוסך לא יעשה בדיקה כזאת, וגם לא אחרי תאונה.
    כשיש נזילת בנזין, זה קל לראות ולהריח.
    אולי יוסיפו חומר מיוחד לגז למימן, כמו שמוסיפים לגז ביתי...

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ברור שהיא בנויה אחרת ואם מישהו רוצה לקרוא לזה כלוב (זה לא) אז סבבה אבל הרכב הוא בגודל סטנדרטי של מכונית סדן משפחתית (מה שבאירופה קוראים משפחתי) והמחיר לא כפול שתיים מלקסוס מקבילה.
    עבדתי עם מימן 10 שנים כמעט ואני עדיין חיי והמפעל עדיין קיים כמו עוד עשרות מפעלים שעובדים עם מימן באיזור. הרכב אכן לא מותאם לעבוד במדינות עולם שלישי, באירופה יהיו הנחיות ומוסכניקים יעברו הסמכות, רק בשביל שתבין את ההבדל בגרמניה צריך הסמכה כדי לפרק כרית אוויר כי היא מוגדרת כנשק וככזאת שהמכונאי המוסמך מפרק אותה הוא שם אותה בכספת מוגנת אש עד לסיום העבודה שדרשה את פירוקה.


    נכון להיום אין דיווח על מיראי מודל 1 ומודל 2 שהתלקחו וגם לא על הבמוו 5 שנמכרה פעם, גם אין דיווחים על אנשים שנהרגו כתוצאה מנהיגה בה לעומת טסלה ששרפות בלתי ניתנות לכיבוי קרו כבר כמה פעמים, אז נכון יש פי כמה טסלות על הכביש מרכבים שמחזיקים מימן אבל צריך לזכור שיש סיכון בכל תוצורת רכב, אם הEU הרשה למכונית לנוע ברחובותיה אני מניח שהסיכון במיראי זהה לזה של טסלה ואחרים

    היו מי שניסו לבדוק את אטימות המערכת
    2_93.jpg

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2022
    מיקום
    על המושב
    הודעות
    20
    אפרופו חשמל זה נכון שיצור של סוללת רכב מזהם כמו 100000 קמ בבנזין?
    נ ב איך מפיקים מימן?
    לרכב עם כולם אבל בקצב שלי

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלישע צפיה בהודעה
    אפרופו חשמל זה נכון שיצור של סוללת רכב מזהם כמו 100000 קמ בבנזין?
    נ ב איך מפיקים מימן?
    יותר מ100,000 וזה תלוי באיזו מדינה, למשל בצרפת רכב חשמלי מזהם פחות כי חלק מהחשמל מופק מתחנות אטומיות שאגב האיחוד הכריז עליהם מקור אנרגיה ירוק בהשוואה לחלופות.
    בגרמניה ששורפת פחם כאילו אין מחר רכב חשמלי מזהם יותר.

    מחקר של וולבו מראה ממוצא של 140000 ק״מ צרכים לעבור לפני שהרכב החשמלי מתחיל להיות ירוק.

    בשביל מימן צריך חשמל ככה שגם כאן הירקרקות שלו קשורה להפקת החשמל באותה מדינה, ההבדל הוא שאגירת אנרגיה במימן לא מצריכה משאבים מזהמים כמו בטריה אבל מצד שני אתה מייצר חשמל ממיר אותו למימן ואז אתה שוב הופך אותו לחשמל מה שאומר שבמשחק הזה אתה מאבד אנרגיה, זה מתקיים בטכנולוגיית תא דלק אבל לא במנוע בעירה פנימית שמזרימים לו מימן ישירות לתא השריפה.

    אין דבר כזה אנרגיה ירוקה זה הכל בולשיט, ב2018 ביל גייטס בעצמו צחק על הרעיון הזה הוא מבחינתו המנעות זה הפיתרון, אל תצאו מהבית או לכל היותר סיבוב קצר ברגל סביב הבית.

    אני אומר שאם כבר יכריחו אותנו לרכב חשמלי אני מעדיף שזה יהיה תא דלק כי עקרון התדלוק והטווח נשאר זהה למכוניות בנזין

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2022
    מיקום
    על המושב
    הודעות
    20
    רכב חשמלי שורד בכלל 140000 קמ? כאילו מבחינת הסוללה
    לרכב עם כולם אבל בקצב שלי

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הפתרון הטוב ביותר היא הסעת המנים יעילה מהירה ונוחה ומי שלא מאמין שיסתכל על ניו יורק ברצלונה וינה ושאר הערים הענקיות.

    אין מנוס היום מלעקר את הצורך שיש לאנשים להשתמש ברכב פרטי להפוך אותו ללא משתלם ולהפוך את התחברה הציבורית ליעילה
    בצורה כזאת שהאנשים יעדיפו מעצמם את השימוש בה ויוותרו על המכונית.

    למי שגר היום בתוך ניו יורק אין רכב פרטי, ולמי שיש כאב הראש בחזקתו כל כך גדול שזה הופך כמעט ללא משתלם. כל מי שחושב
    להיכנס לניו יורק לצורך עבודה במהלך היום עושה זאת בתחבורה ציבורית כי אין לו כמעט ברירה אחרת.

    בברצלונה רוב תנועת הרכבים היא על קטנועים ואופנועים ושאר אמצעי תחבורה תחליפיים מגרשי חנייה עצומים לדו"ג תחבורה ציבורית
    נהדרת עיר ענקית שמכפילה את עצמה בגלל התיירים בעונות התיירות ועדיין זורמת.

    בוינה לעבור ברכבות תחתית מצד אחד של העיר לצד השני לוקח כמה דקות ברכב מדובר בסיפור של המון זמן וזה פשוט לא משתלם.

    הקורונה הוכיחה את היכולת לעבוד ממקומות עבודה אחרים ותחליפיים. משרד עו"ד גדול לא חייב לשבת במרכז ת"א כשזה לא נוח לא
    לעובדים ולא ללקוחות. אגב זאת גם הסיבה שק' בן גוריון והסביבה תפסו כזה נפח של משרדים.

    עכשיו אם בישראל תהיה תחבורה יעילה חלוקה חכמה של מרכזי קניות (מחוץ למרכזי ההערים) שכונות מגורים מחוברות בתחבורה
    יעילה ויעקרו את הצורך של מיליון מכוניות שנכנסות בכל בוקר לת"א הכל יראה אחרת.

    הדוגמה הכי טובה היא מרכז ירושלים- מי שמכיר ויודע רח' יפו קינג ג'ורג', ובן יהודה היו הלב הפועם של ירושלים, הכל היה מרוכז שם
    ושכונות הלווין היו ניזונות ממנו. היום המרכז הזה מת, יש מעט חניות תיירים, מזללות, וקצת חניות שמשוועות לקונים כי הקניונים
    הרגו אותם, הסופרים החליפו את הצורך בשוק מחנה יהודה שהפך לפאב אחד גדול, ואין שום סיבה לירושלמי לרדת לעיר חוץ מבילוי
    ערב או מסעדה. אחרי שנים שלא בילית במרכז העיר נדהמתי לאחרונה מהשינוי שחל בה. אבל זאת ההוכחה שזה ניתן לעשות.

    רוב השמוש ברכב לאדם הממוצע הוא כלי תחבורה מהבית לעבודה-חנייה שם במקום יקר ומבוזבז חזרה הביתה, ואולי קצת סידורים
    לבית וזהו רוב המכוניות בפקקים מכילו אדם אחד בלבד בתוכו. בקיצור השינוי לא יבוא בצורת הרכב אלה רק בשינוי בתפיסה ובהרגלים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הפתרון הטוב ביותר היא הסעת המנים יעילה מהירה ונוחה ומי שלא מאמין שיסתכל על ניו יורק ברצלונה וינה ושאר הערים הענקיות.

    אין מנוס היום מלעקר את הצורך שיש לאנשים להשתמש ברכב פרטי להפוך אותו ללא משתלם ולהפוך את התחברה הציבורית ליעילה
    בצורה כזאת שהאנשים יעדיפו מעצמם את השימוש בה ויוותרו על המכונית.

    למי שגר היום בתוך ניו יורק אין רכב פרטי, ולמי שיש כאב הראש בחזקתו כל כך גדול שזה הופך כמעט ללא משתלם. כל מי שחושב
    להיכנס לניו יורק לצורך עבודה במהלך היום עושה זאת בתחבורה ציבורית כי אין לו כמעט ברירה אחרת.

    בברצלונה רוב תנועת הרכבים היא על קטנועים ואופנועים ושאר אמצעי תחבורה תחליפיים מגרשי חנייה עצומים לדו"ג תחבורה ציבורית
    נהדרת עיר ענקית שמכפילה את עצמה בגלל התיירים בעונות התיירות ועדיין זורמת.

    בוינה לעבור ברכבות תחתית מצד אחד של העיר לצד השני לוקח כמה דקות ברכב מדובר בסיפור של המון זמן וזה פשוט לא משתלם.

    הקורונה הוכיחה את היכולת לעבוד ממקומות עבודה אחרים ותחליפיים. משרד עו"ד גדול לא חייב לשבת במרכז ת"א כשזה לא נוח לא
    לעובדים ולא ללקוחות. אגב זאת גם הסיבה שק' בן גוריון והסביבה תפסו כזה נפח של משרדים.

    עכשיו אם בישראל תהיה תחבורה יעילה חלוקה חכמה של מרכזי קניות (מחוץ למרכזי ההערים) שכונות מגורים מחוברות בתחבורה
    יעילה ויעקרו את הצורך של מיליון מכוניות שנכנסות בכל בוקר לת"א הכל יראה אחרת.

    הדוגמה הכי טובה היא מרכז ירושלים- מי שמכיר ויודע רח' יפו קינג ג'ורג', ובן יהודה היו הלב הפועם של ירושלים, הכל היה מרוכז שם
    ושכונות הלווין היו ניזונות ממנו. היום המרכז הזה מת, יש מעט חניות תיירים, מזללות, וקצת חניות שמשוועות לקונים כי הקניונים
    הרגו אותם, הסופרים החליפו את הצורך בשוק מחנה יהודה שהפך לפאב אחד גדול, ואין שום סיבה לירושלמי לרדת לעיר חוץ מבילוי
    ערב או מסעדה. אחרי שנים שלא בילית במרכז העיר נדהמתי לאחרונה מהשינוי שחל בה. אבל זאת ההוכחה שזה ניתן לעשות.

    רוב השמוש ברכב לאדם הממוצע הוא כלי תחבורה מהבית לעבודה-חנייה שם במקום יקר ומבוזבז חזרה הביתה, ואולי קצת סידורים
    לבית וזהו רוב המכוניות בפקקים מכילו אדם אחד בלבד בתוכו. בקיצור השינוי לא יבוא בצורת הרכב אלה רק בשינוי בתפיסה ובהרגלים.
    אתה מדבר על האחוז הקטן, ברוב הערים הקטנות עד בינוניות באירופה ובארצות הברית אין בעיות חניה או פקקים וזה הרוב.
    בערים הגדולות בעולם המערבי כבר יש הסעות המונים ואנשים יודעים שאם אתה רוצה לגור שם צריך להיפתר מהרכב.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מדבר על האחוז הקטן, ברוב הערים הקטנות עד בינוניות באירופה ובארצות הברית אין בעיות חניה או פקקים וזה הרוב.
    בערים הגדולות בעולם המערבי כבר יש הסעות המונים ואנשים יודעים שאם אתה רוצה לגור שם צריך להיפתר מהרכב.
    בדיוק על זה דיברתי ת"א רמת גן כל גוש דן בעצם. כבר היום יש חברות השכרה לרכבים על בסיס שעתי באפליקציה הבן שלי שגר בת"א שוכר מגיע אלינו וחוזר
    לשם במחיר שווה לכל נפש ללא בעיה בלי האחזקה השנתית של רכב ובלי בעיות חניה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בדיוק על זה דיברתי ת"א רמת גן כל גוש דן בעצם. כבר היום יש חברות השכרה לרכבים על בסיס שעתי באפליקציה הבן שלי שגר בת"א שוכר מגיע אלינו וחוזר
    לשם במחיר שווה לכל נפש ללא בעיה בלי האחזקה השנתית של רכב ובלי בעיות חניה.
    אוקיי אז זה פיתרון לבעיית תחבורה לא פיתרון ירוק

  13. #28
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    רוב השמוש ברכב לאדם הממוצע הוא כלי תחבורה מהבית לעבודה-חנייה שם במקום יקר ומבוזבז חזרה הביתה, ואולי קצת סידורים
    לבית וזהו רוב המכוניות בפקקים מכילו אדם אחד בלבד בתוכו. בקיצור השינוי לא יבוא בצורת הרכב אלה רק בשינוי בתפיסה ובהרגלים.
    קשה לי לשנות לתפיסה שבסופש אני תקוע בבית

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה לא צריך.
    מספיק שמשפחות יעברו משניים או שלושה רכבים לרכב אחד, שרוב השבוע לא זז, וכבר עשית שינוי.
    מה גם, שבמדינה המבוססת על תחב"צ לא טהיה מנוס מתחב"צ גם בשבת.

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2022
    מיקום
    על המושב
    הודעות
    20
    הקנאים ממאה שערים יפגינו ברמות נגד זה זה לא ילך
    לרכב עם כולם אבל בקצב שלי

אשכולות דומים

  1. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 26-12-2021, 17:42
  2. קירור נוזל חיצוני - למנוע בעירה פנימית. (רעיון לדיון)
    על ידי אין לדעת בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-09-2021, 12:10
  3. סוף עידן אופנועי מנוע בעירה פנימית.
    על ידי ronen_sch בפורום כללי
    תגובות: 243
    הודעה אחרונה: 31-03-2021, 10:30
  4. מחפש כיסוי למושב(לשעות הלילה) לקטנוע
    על ידי buggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-11-2020, 20:31
  5. bmw נפל בהלך הלילה עכשיו לא מניע
    על ידי ziki בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-07-2017, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO