DR650 ו-DRZ400 גם לא עומדים בתקינה האירופית.
לשמחתינו, ניתן לייבא לארץ כלי רכב בתקינה אמריקאית. לצערינו, לא נראה שזה שמטרו מעוניינים להתאמץ ולייבא אופנועים מארה"ב, בניגוד לאבניר.
כך שהסיכויים שנזכה לראות בארץ WR250R (דגם שיש לו קהל מעריצים נרחב ויכול להימכר לא רע בארץ לדעתי), KLX300 או KLR650 אפסיים, עד שמישהו במטרו יחליט שבא לו לעבוד בכיוון הזה.
חבל, כי בקצב הזה - עוד מעט כל האופנועים בתקינה אירופיות יהיו טווין מקבילי "חלק וגמיש מאוד, שמושך בצורה חלקה ואחידה מסל"ד נמוך ומספק תחושה מסטיקית במצערת" (הזכויות שמורות לפולגז). יעני, כולם ירגישו פלוס-מינוס אותו הדבר, עם הבדלים זניחים בין היצרנים - כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה, יונדאי I30 ודומיהם.
אותי, באופן אישי, זה לא משמח. גם אם במבחן התוצאה הרוכשים מקבלים אופנועים טובים יותר (אובייקטיבית) במחיר נמוך יותר.