יש קצר בצמה.
סוזוקי GN250. מניע, מחכה קצת שיתחמם המנוע ואז הפיוז הראשי נשרף והאופנוע כבה. מחליף פיוז וישר הוא נשרף כשמסובבים סוויץ. בודק ומוצא שהרגולטור הוא המקצר ושהוא לא עובד כראוי (בדיקת דיודות שלו נכשלת). מחליף לרגולטור חדש, שם פיוז חדש, מניע ושוב עובד כמה דקות ואז שוב הפיוז נשרף.
למישהו יש רעיון מי החשוד המיידי?
איזה פעולות בדיקה כדאי לעשות כדי למצוא את הבעיה?
תודה לעוזרים
מצאתי חיבור רופף חשוד ממש אחרי כבל הפיוז הראשי. המגעים רופפים וזה יכול לייצר קצרים. אבדוק בראשון ואדווח.