תבדוק את המיקרו סוויטש שנמצא ברגלית הצד ואת המגעים שמגיעים אליו.
תחושת בטן שזה שם
שלום, יש לי ניו דינק 200i מודל 2010, עשה 42 אלף. הכלי שמור ונוסע טוב למעט שתי בעיות: 1. כבר המון זמן שיש קירטועים אקראיים וזה יכול להופיע גם במהירות של מעל 60 קמש, ממש כאילו בפתאומיות הכלי נבלם ואז משתחרר ולפעמים ברמזור נכבה עם תחילת נסיעה. תקלה שניה: לפעמים עם הכנסת המפתח כאשר אני מנסה להדליק אותו, לוח השעונים נכבה ורק משחק עם הג'ק מחזיר את התצוגה. מה מקור התקלות הללו לדעתכם?
תבדוק את המיקרו סוויטש שנמצא ברגלית הצד ואת המגעים שמגיעים אליו.
תחושת בטן שזה שם
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה על ההכוונה, ומה לגבי הקירטועים לדעתך?
אני מאמין שגם הקירטועים תוצאה של זה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
וואלה? אותו מיקרו סוויטש יכול גם לגרום לקרטועים?
טוב..ממש תודה, מקווה שבזה כל התופעות יעלמו![]()
הפעולה של המיקרו סוויטש היא לדומם את המנוע במקרה שהרגלית פתוחה
ולכן אם הוא לא תקין הוא גורם לדימום של המנוע.
אופציה אחת זה החיבורים לסוויטש
אופציה שנייה זה הקפיץ חלש ( פחות נראה לי אבל אולי)
אופציב שלישית שהמיקרוסוויטש עצמו לא תקין.
כמובן שיכול להיות ברים אחרים אבל הייתי מתחיל בבדיקה שלו ( מהקל אל הקשה).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נכון, כשהקומקום לא עובד, דבר ראשון בודקים אם הוא בתקע ולא ישר מפרקים גוף חימום חחח
הבנתי שהקירטועים יכולים להיות גם תוצאה של סנדלי סחיבה או כיוון שסתומים..מקווה שזה באמת יסתיים במיקרו סוויטש.
האמת היא שאני לעיתים נדירות משתמש ברגלית הצד ורוב הזמן הכלי עומד על הג'ק המרכזי, אבל אני מניח שיש גם עניין של בלאי של שנים ומזג אוויר וכדומה שעשויים לשחוק את המיקרו סוויטש?
זה לא סנדלים ולא שסתומים.
"המיקרו" סוויטץ' זה סהכ מפסק עם 3 פינים צריך לגשר זוג וזה מדמה שהוא סגור כל הזמן.
אגב מיקרו סוויץ' זה בידיות בלימה.
ברגלית זה מפסק רגלית - side stand switch.
חחחח היה לי את זה באופנוע לפני 7 שנים.
נסעתי ככה לאילת אבל זה היה כל הנסיעה קרטועים, מוסך באילת בדק את זה 5 שעות ולא מצא את הבעיה
בסוף בנסיעה חזור מאילת אחרי שכל הדרך קרטועים בטעות שכחתי את הרגלית צד פתוחה, היא קיבלה בומבה מהכביש והבעיה הסתדרה
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפי דעתי תבדוק גם מגעים במצבר תנקה אותם ותחזק
Sent from my iPhone using Tapatalk
עידכון: הייתי היום במוסך והמכונאי תותח על, ישר הבין שהבעיה כנראה לא קשורה למערכת הדלק אלא לכוהל. לטענתו בניו דינקים הכוהל נוטה ללכת ואז התופעה של הקרטועים מתרחשת, בקיצור החליף לי כוהל ובנתיים תודה לאל, הכלי כמו חדש. (הוא נתן לי כמה ימיי חסד לבדוק שהכל תקין ואם כן אז נסגור חשבון, ממש הוגן.) לגבי לוח השעונים החשד הוא דווקא במגעים, וגם זה יטופל.
תודה רבה לכם על הסיוע.