עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: רכיבה ראשונה: זירו DSR/X – אדוונצ'ר חשמלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: זירו DSR/X – אדוונצ'ר חשמלי

    ה-DSR/X הוא האדוונצ'ר הראשון של זירו החשמלית, והוא גם האופנוע המתקדם והטכנולוגי ביותר של החברה - שעקב בצד אגודל מתקדם גם בטווח הרכיבה ובזמני הטעינה; מבחן דרכים מההשקה העולמית; הווידאו בפנים

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%9c%d7%99/




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קראתי נכון, קירור אוויר? אחרי הנסיון עם ניסאן ליף שהיה מקורר במאוררים למה שמישהוא יקנה כלי רכב חשמלי שהבטריות לא מקוררות נוזל?
    חיי הסוללה קצרים משמעותית.

  3. #3
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    כל האופנועים החשמליים מצוידים בסוללה מקוררת אוויר, כולל האנרג'יקה אקספיריה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    כל האופנועים החשמליים מצוידים בסוללה מקוררת אוויר, כולל האנרג'יקה אקספיריה.
    למערכת הקירור יש השפעה ישירה לאורך חיי הסוללה, קירור אוויר במדינה חמה וצפופה יקצר משמעותית את חיי הסוללה.
    בגלל ההספק הגבוה יחסית של 100 כח סוס הייתי בטוח שיתקינו קירור נוזל.
    מדובר כאן על חיי סוללה של 5 עד 7 שנים גג (ע״ע ניסאן ליף) כמה אחריות הם נותנים לסוללות?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זכרתי מאיפה שהוא שראיתי שיש באופנוע קירור נוזל לסוללה לכן הייתי בטוח שכך הדבר ברוב האופנועים.

    להארלי יש

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    להזכירך, דרנזר,
    גם המכוניות קירור אוויר פס מן העולם לפני עידנים, בזמן שבאופנועים הוא המשיך להיות יעיל גם במדינות חמות. מה שהרג אותו בסוף היה הצורך בייעול ניצול האנרגיה ופליטת מזהמים (משרעת טמפ' קטנה יותר, וטולרנסים יותר קטנים בשל כך). אני מסכים (וחשוב מכך ממש לא רוצה להסיט את הדיון לדיון טכני על קירור), שקירור מים הוא הרבה הרבה יותר יעיל, אבל ייתכן מאוד שבמנועים קטנים, וסוללות קטנות, על פלטפורמה שמחות סגורה ע"י פחים ופלסטיקים, גם קירור אוויר יכול להספיק, במיוחד מכיוון שנושא המשקל והנפח הוא שיקול יותר מרכזי מאשר באוטו.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אמלק,
    ייתכן וזה יהיה פחות יעיל, אבל מספיק טוב בשביל לעבוד.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    להזכירך, דרנזר,
    גם המכוניות קירור אוויר פס מן העולם לפני עידנים, בזמן שבאופנועים הוא המשיך להיות יעיל גם במדינות חמות. מה שהרג אותו בסוף היה הצורך בייעול ניצול האנרגיה ופליטת מזהמים (משרעת טמפ' קטנה יותר, וטולרנסים יותר קטנים בשל כך). אני מסכים (וחשוב מכך ממש לא רוצה להסיט את הדיון לדיון טכני על קירור), שקירור מים הוא הרבה הרבה יותר יעיל, אבל ייתכן מאוד שבמנועים קטנים, וסוללות קטנות, על פלטפורמה שמחות סגורה ע"י פחים ופלסטיקים, גם קירור אוויר יכול להספיק, במיוחד מכיוון שנושא המשקל והנפח הוא שיקול יותר מרכזי מאשר באוטו.
    לא אותו הדבר, תסתכל על המצברים לאופנוע ורכב, בישראל מחזיקים חצי ממה שבצפון אירופה.
    אני עושה החלפה יזומה כל 7 שנים רק כדי להיות על הצד הבטוח לא בגלל שהמצבר גמור.

    יותר חום פחות חיים זאת הנוסחה של סוללות בכל תחום.
    שהסוללה זולה לאף אחד לא איכפת לכן לא תראה קירור מים למצבר סטנדרטי ברכב או אופנוע אבל שמדובר ברכב או אופנוע חשמלי יש לזה חשיבות רבה.

    כמו שכתבתי להארלי יש קירור נוזל ואני בטוח שיש עוד, עוד כמה שנים לא תראה אופנוע בלי קירור נוזל לסוללה.
    האופנועים החשמליים מהדור הזה ילכו לפח מהר מאד אלה אם המחיר של הסוללות ירד דרסטית (מה שעדיין לא קורה)

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    בנתיים רק למשוגעים לנושא. מחיר גבוה, טווח סביר אבל זמן טעינה ארוך

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    בנתיים רק למשוגעים לנושא. מחיר גבוה, טווח סביר אבל זמן טעינה ארוך
    הטווח לא סביר בעיני. מי שמחפש אופנוע עם 100 כ"ס רוצה לתת בגז ואז צריך לעצור כל 150-200 ק"מ למשך יותר משעה. למי שרוכב בעיקר שטח זה נחמד אבל אף רוכב שטח לא יסתפק במכונה כבדה ונחותה מול המתחרים באותו מחיר. עוד משהו שדרזנר העלה ולא חשבתי עליו. אם הסוללה מחזיקה רק 7 שנים זה אומר ירידת ערך מבהילה כי הסוללות (ברכבים לפחות) יקרות לפעמים ממחיר הרכב המשומש.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האבסורד הוא שהאופנוע המדובר הוא אופנוע אדוונצ׳ר שזאת מילה מכובסת לתיור, מה אפשר לעשות עם אופנוע תיור עם טווח של 130 ק״מ בכביש המהיר ששם הוא אמור לבלות בחלק לא מבוטל מהטיול.
    זה שווה ערך לטריסר 900 שימכר עם מיכל דלק של 6 ליטר, ברור שאף אחד לא היה קונה טרייסר עם מיכל כזה אז למה שמישהוא יקנה את האופנוע החשמלי הזה?

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למה שמישהוא יקנה כלי רכב חשמלי שהבטריות לא מקוררות נוזל?
    חיי הסוללה קצרים משמעותית.
    חיי הסוללה קצרים? יש לזה קשר להתלקחות ?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    חיי הסוללה קצרים? יש לזה קשר להתלקחות ?
    התלקחות הסוללות לא קשורה לחום כי רכבים חשמליים התלקחו גם בזמן חניה, זה נראה יותר כמו פגם בסוללה.

    לא מצאתי מחקר לגבי היחס בין חום לאורך חיים של סוללות ליתיום אבל כן מצאתי שבמצברי חומצה טמפרטורה ממוצאת של 33 במשך חיי המצבר מקצרים את חיי המצבר בכמעט 50 אחוז.
    למיטב ידיעתי המצב בסוללות ליתיום לא שונה

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא מצליח להבין מי קונה טכנולוגיה חדשנית חצי אפויה ללא סיכוי אמיתי או לפחות תמורה כספית נאותה.

    נניח שהיית גר 40 ק"מ ממקו העבודה שלי והייתי רוכב רק בית עבודה עבודה בית. 80 ק"מ ביום.
    הייתי רוכב לעבודה מטעין שם וחוזר בערב מטעין בבית ועדיין לשלם מחיר של אופנוע מלא?

    מה ההבדל האמתי בין אופנוע (?) חשמלי לאופנים חשמליות משוכללות ולמי היתרון היחסי?




    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    התלקחות הסוללות לא קשורה לחום כי רכבים חשמליים התלקחו גם בזמן חניה, זה נראה יותר כמו פגם בסוללה.

    לא מצאתי מחקר לגבי היחס בין חום לאורך חיים של סוללות ליתיום אבל כן מצאתי שבמצברי חומצה טמפרטורה ממוצאת של 33 במשך חיי המצבר מקצרים את חיי המצבר בכמעט 50 אחוז.
    למיטב ידיעתי המצב בסוללות ליתיום לא שונה
    אתה לא טועה.
    אני עובד לא מעט עם סוללות ליתיום li-ion
    גם li-po וגם lifepo4.
    חום (ובעיקר טעינה ופריקה בטמפרטורות גבוהות) מקצרות את אורך החיים, שלהן. התוצאות לעתים מיידיות (הסימן הראשון הוא התנפחות הסוללה). בסוללות li-po למשל, טמפרטורה פנימית של מעל 60מעלות (בערך) גורמת נזק. ברחפנים (בהם לסוללות אין קירור משום סוג), מומלץ לא להטיס כשבחוץ מעל 35-40 מעלות.

אשכולות דומים

  1. זירו מציגה את ה-DSR/X - אדוונצ'ר חשמלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-09-2022, 10:19
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-12-2021, 16:49
  3. רכיבה ראשונה: קטנוע חשמלי NIU NQi GT Pro
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-07-2020, 16:27
  4. רכיבה ראשונה: זירו SR/F
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-04-2020, 22:23
  5. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-04-2020, 10:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO