להזכירך, דרנזר,
גם המכוניות קירור אוויר פס מן העולם לפני עידנים, בזמן שבאופנועים הוא המשיך להיות יעיל גם במדינות חמות. מה שהרג אותו בסוף היה הצורך בייעול ניצול האנרגיה ופליטת מזהמים (משרעת טמפ' קטנה יותר, וטולרנסים יותר קטנים בשל כך). אני מסכים (וחשוב מכך ממש לא רוצה להסיט את הדיון לדיון טכני על קירור), שקירור מים הוא הרבה הרבה יותר יעיל, אבל ייתכן מאוד שבמנועים קטנים, וסוללות קטנות, על פלטפורמה שמחות סגורה ע"י פחים ופלסטיקים, גם קירור אוויר יכול להספיק, במיוחד מכיוון שנושא המשקל והנפח הוא שיקול יותר מרכזי מאשר באוטו.