תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: הייפר נייקד מומלץ 2020 ומעלה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    12

    הייפר נייקד מומלץ 2020 ומעלה

    אהלן חברים.

    מחפש להחליף את ה mt09 2022 במשהו יותר חזק שגם יכול להיות נוח לרכיבה באיילון הפקוק .

    ה mt עושה עבודה לא רעה בפקקים במיוחד עם זווית הרכיבה, לעומת זאת לפני ה mt הייתי עם הדיוק 790 והיה פשוט זוועה.

    לצערי אין אפשרות לעשות נסיעת מבחן על הכלים שאני מעוניין למעט על ה בימר s1000r, בנוסף אני פוזל על ה mt10 חדש/ישן ועל האפריליה טואנו v4 חדש/ישן.

    אשמח לדעת את ניסיונותיכם עם הכלים הנ״ל, והאם יש כלים נוספים שלא לקחתי בחשבון ?

    אני לא מעוניין בק.ט.מ והדוקאטי סטריטפייטר v4 מעט יקר לי.

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    תשאר במשפחה, MT10 אופנוע מעולה, הקרוס פליין של ימאהה זה מה שמביא להם לקחות לפי דעתי רק קח בחשבון שיש לו צריכת דלק מטורפת בהשוואה ל09

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תשאר במשפחה, MT10 אופנוע מעולה, הקרוס פליין של ימאהה זה מה שמביא להם לקחות לפי דעתי רק קח בחשבון שיש לו צריכת דלק מטורפת בהשוואה ל09
    יצא לך לנהוג עליו ? האם תנוחת הרכיבה שלו דומה לזה של ה 09 ? גם הצריכת דלק של ה 09 היא זוועה... לפחות ב10 יש עוד 3 ליטרים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lirancoh85 צפיה בהודעה
    יצא לך לנהוג עליו ? האם תנוחת הרכיבה שלו דומה לזה של ה 09 ? גם הצריכת דלק של ה 09 היא זוועה... לפחות ב10 יש עוד 3 ליטרים
    יש לחבר בקבוצת הרכיבה שלי, ישבתי עליו לא רכבתי ואני מסתמך על מה שהוא אמר לי ומבחני דרכים.
    הטרייסר 900 שלי עם מנוע זהה לשלך עושה 1 ל20 הMT10 עם קצת לחיצות עושה 1 ל10 זה משמעותי מאד.

  5. #5
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אפשר לדעת מה היה זוועה ב 790? יותר מידי תקלות?
    מהרשימה שלך היה לי רק רכיבת מבחן על ה s1000r מבחינתי הוא לא מתאים לפקקים. יותר מידי חם והקלאץ הרג אותי.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    אפשר לדעת מה היה זוועה ב 790? יותר מידי תקלות?
    מהרשימה שלך היה לי רק רכיבת מבחן על ה s1000r מבחינתי הוא לא מתאים לפקקים. יותר מידי חם והקלאץ הרג אותי.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    היה עצבני מדי בשביל נסיעה רגועה בפקקים, פולט חום באופן קיצוני (בקיץ זה פשוט סיוט), נזילות מהמנוע באופן קבוע והדובדבן שבקצפת זה שאתה רוצה למכור אותו אז שוחטים אותך.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש לחבר בקבוצת הרכיבה שלי, ישבתי עליו לא רכבתי ואני מסתמך על מה שהוא אמר לי ומבחני דרכים.
    הטרייסר 900 שלי עם מנוע זהה לשלך עושה 1 ל20 הMT10 עם קצת לחיצות עושה 1 ל10 זה משמעותי מאד.
    בקטגוריה הזאת של הסופר/הייפר נייקדים לכולם יש צריכה דומה פחות או יותר.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lirancoh85 צפיה בהודעה
    בקטגוריה הזאת של הסופר/הייפר נייקדים לכולם יש צריכה דומה פחות או יותר.
    בכללית זה נכון אבל לMT10 יצא שם של חובב דלק.
    הבמוו חסכוני יותר, לא שזה כלכך משנה לסוג אופנוע כזה אבל גם עם מיכל יחסית גדול הטווח יהיה קטן

  9. #9
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי lirancoh85 צפיה בהודעה
    היה עצבני מדי בשביל נסיעה רגועה בפקקים, פולט חום באופן קיצוני (בקיץ זה פשוט סיוט), נזילות מהמנוע באופן קבוע והדובדבן שבקצפת זה שאתה רוצה למכור אותו אז שוחטים אותך.
    מהניסיון הקטן שלי הבמוו היה יותר חם. הקטמ יותר קופצני, אבל לא במידה שהפריעה לי כמו לך כנראה. נראה לי שהארופיים רגילים לאקלים הקר שלהם ולכן כדאי לך יפניים, תמיד חיממו אותי פחות.

    מעניין אך טריומפ מהבחינה הזאת. חבל שאין להם רכיבות מבחן.
    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    מהניסיון הקטן שלי הבמוו היה יותר חם. הקטמ יותר קופצני, אבל לא במידה שהפריעה לי כמו לך כנראה. נראה לי שהארופיים רגילים לאקלים הקר שלהם ולכן כדאי לך יפניים, תמיד חיממו אותי פחות.

    מעניין אך טריומפ מהבחינה הזאת. חבל שאין להם רכיבות מבחן.
    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    יש גם יפנים מחממים כמו הFJR למשל.
    האקלים לא כלכך משנה, אופנוע שמחמם את הרוכב דרך הסעפת יעשה את זה גם ב25 מעלות, הטריומף סקרמבלר חימם לי את הרגל גם ב10 מעלות

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יש לטריומף כמה לא רעים בכלל:




    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הספיד טריפל כבר לא מה שהיה פעם, רוב הנייקדים בקטגוריה נראים טוב יותר ממנו והוא במקרה הזה יותר יפה בתמונות מבמציאות.

    לעומת זאת הRR סיפור אחר לגמרי

  13. #13
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    לפות"ש, היה לי את ה-MT09 וה-MT10 הדור הראשון שלהם. נהנתי משניהם ואם מה שמעניין אותך זה לשייט עם הכלי וליסוע איתו באיילון אז ללא ספק ה-MT10 יתאים למשימה. אופנוע שהוא דיי קליל לרכיבה בייחס לשאר אופנועי הקטגוריה שלו, תנוחת ישיבה יותר 'כיסאי' מאשר הMT09 מה שנותן גישה יותר מהירה להורדת רגליים בזמן פקקים עצבניים. הכידון ביחס למושב ממוקם יותר נמוך, יותר בכיוון של גובה המרפקים באופן טבעי.

    הMT10 הוא אופנוע יותר קליל ממה שמצפים אחרי שמתרגלים אליו. אחרי שנה החלפתי אותו כי הוא אישית היה לי יותר מידיי קליל וידידותי.
    אם כבר החלטת שאתה רוצה ללכת על ה-MT10 ממליץ לך לחפש את גרסאת ה-SP שלו עם שידרוגים משמעותיים ככה שיהיה לך צידוק טוב להישאר איתו לטווח ארוך.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    12
    מתלבט קשות בין האפריליה טואנו v4 לבין ה mt10 sp.
    לשניהם אגב יש שוק בעייתי מאוד במכירה לפי מה ששמתי לב בזמן הקצר שאני מחפש

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי lirancoh85 צפיה בהודעה
    מתלבט קשות בין האפריליה טואנו v4 לבין ה mt10 sp.
    לשניהם אגב יש שוק בעייתי מאוד במכירה לפי מה ששמתי לב בזמן הקצר שאני מחפש
    לשימוש שאתה מתאר, לך על הימאהה.
    האפריליה טוב ממנו בהרבה תחומים, אבל לא מתאים להתניידות העירונית הצפופה שתיארת.
    (רדיוס סיבוב של אופנוע סופרבייק, מתחמם מדי בתנאים שאתה מתכוון לרכוב בהם)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. מחפש F 800 R שנת 2015 ומעלה
    על ידי mastery בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-11-2018, 14:28
  2. מעיל עור מידות 58 ומעלה
    על ידי ITZHAK בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2017, 18:20
  3. מקום מומלץ ללימוד מכונאות /מוסך מומלץ
    על ידי idorosenfeld בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-07-2017, 01:51
  4. מחפש ארגזי צד 33L ומעלה
    על ידי ITZHAK בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 01:17
  5. מחפש דו"ש נפח 650 ומעלה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום קנייה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 23:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO