אנסה לענות לפי הסדר.
א. TRK ו-VOGE אלה כלים סיניים. הסינים של היום זה לא מה שהיה פעם, ולפחות ה-TRK נמצא בשוק תקופה ארוכה וממכר בכמויות יפות. לא נראה שהאופנועים האךלה מתפרקים אחרי שנה-שנתיים, כמו הסינים מלפני עשור. הק.ט.מ 390 מבוסס על הדיוק (שלא נחשב שיא האמינות בלשון המעטה), מיוצר בהודו.
כן, אלה כלים פחות אמינים וסחירים מהונדה CB500X למשל (שמיוצר בתאילנד) - אבל אתה יכול לקחת את זה לטובתך: קנה אופנוע בן שנה-שנתיים, עם כמה תוספות נחמדות ב-30-35% פחות ממה שהוא עולה בסוכנות. כשתרצה להחליף (בעוד שנה כנראה), פשוט תגלח מהמחיר כמה שצריך כדי למכור בזמן סביר.
לא מתאים לך - לך על ה-CB500X או על ורסיס/ורסיס/טרייסר/ויסטרום.

ב. הטרייסר בסבירות גבוהה ירגיש לך קצת צפוף. ה-SV עוד יותר, אם כבר תמדוד ויסטרום 650. מבחינת אמינות - כל הכלים הנ"ל די אמינים ועם סחירות סבירה (ורסיס) עד טובה (טרייסר).

ג. נדיר שיש בישראל גשם שוטף במשך כמה שבועות ברצף, שלא לדבר על חודשים. אז ביום של מבול - תשאיר את האופנוע בבית.
אגב - עם ציוד חורף ראוי אין בעיה לרכב גם ביום גשום מאוד. כמובן שזה דורש מקדמי ביטחון גבוהים יותר, זהירות רבה, היכרות טובה עם האופנוע וטכניקת רכיבה ברמה סבירה.

ד. חזרה לאותה נקודה - אתה צריך ללכת ולמדוד. בתחושת הבטן שלי, אתה תרגיש הכי נוח על גבי סוזוקי ויסטרום או אולי אפילו ימאהה טנרה 700.
ואם כבר אתה מסתכל על ווג, תסתכל על ה-650 (הזה עם מנוע ב.מ.וו).
ובכללי - אני חושב ש-CB500X יענה על כל/רוב הדרישות שלך, ויהיה גם אמין וסחיר. הוא גם אופנוע נפלא ללמוד עליו ולגדול איתו.