לא רואה איך דלק חם משנה את התנהגות המנוע, היה לי ביואל עם דלק בתוך השילדה שהמנוע היה מחמם ברמות שלא נראה שיש באף אופנוע אחר, לא היה הבדלים אחרי תידלוק.
מה הכוונה עם הוונטה? מה בדיוק עשיתה?
במקסים600 יש בעיה של וונטה שם. תלשתי את הצינור של וונטה אבל בעיה אחרת שראיתי בקיץ היא שמשאבת דלק מחממת את הדלק במיכל. היוניט בתוך המיכל. החלפתי רק את המשאבה (משאבה גרמנית)וגם את המסננת וגם ניקיתי את ה INJECTOR אבל הבעיה היא שעדיין המשאבה מחממת את הדלק יותר מידי ומרגישים את זה בנסיעה לאחר 25 דקות +\- ושממלים דלק חדש במיכל מיש מרגישים שהוא נוסע יותר טוב. פחות מגמגם. עכשיו קרירי והוא נוסע נהדר אבל חושב על פיטרון לקיץ הבא. לא חושב שהחום מהרדיאטור או מנוע היא מוסיפה את החום. אבל שממלא דלק חדש בתחנת דלק, הוא נוסע הרבה יותר רגוע וחלק.
נראה לי גם שאני צריך לבדוק שסתומים
תודה לעזרה
לא רואה איך דלק חם משנה את התנהגות המנוע, היה לי ביואל עם דלק בתוך השילדה שהמנוע היה מחמם ברמות שלא נראה שיש באף אופנוע אחר, לא היה הבדלים אחרי תידלוק.
מה הכוונה עם הוונטה? מה בדיוק עשיתה?
https://goparts.eu/en/genuine-oem/sy...--petrol-valve
מספר 6,7
היה לי מקרה שהגעתי לתחנה,פתחתי פקק, ויצא שפריץ בסביבות מטר מהחור והיה חזר ולא הפסיק. הייתי לחוץ סגרתי עם הפקק מהר. מלא רעש מהמיכל. הרבה פשששששש של לחץ. תלשתי את הצינור וונטה.
אני יברר את הנושא עוד אבל ,עכשיו נעים בחוץ וקטנוע נוסע יפה.
כל הקיץ...אחרי 20 דקות מתחיל לנסוע קצת יותר גס. אחרי שאני ממלא דלק נוסע יותר חלק.
בחיי..אני לא יודע למה כל הPARTS FICHE של סים נראה כמו ילד בכיתה ב צייר את זה. תראה את סוזוקי והונדה הכל מדוייק וגדליים מדוייקים
אבל אצל סים נראה חרא. לך תראה דגמים ישנים יותר נראה כמה תינוק צייר. בדיחה
לפי איך שזה נראה דלק חם זה סימפטום לא הבעיה.
אם למיכל אין נשם פתוח נוצר וואקום שמקשה על עבודת המשאבה ובסוף היא נהרסת, למה זה מושפע ממזג האוויר לא יודע אולי מהשינויי בלחץ האטמוספרי בין קיץ לחורף.
יכול להיות שנסתם לך איזה נשם?
הוצאתי במרץ צינור וונטה שמוציאה עדים. תראה בלינק. גם נסעתי בקיץ בלי הפקק. הוצאתי את היומיט אם משאבת דלק, הלחפתי רק את המשאבה אם אחד שקניתי מגרמניה.קניתי 2 שיהיה אחד לרזרבה. עובד אותו דבר
לא יודע מה לחשוב. אבל עכשיו שנעים בחוץ הקטנוע נוסע עפה. לא גס