ציטוט נכתב במקור על ידי מיכה צפיה בהודעה
מקבל מה שאתה אומר לגבי עניין ההוכחות ומחקרים לגבי אגזוז ובטיחות
במחשבה שלי אופנוע עם רעש = נוכחות = ביטחון

אופנוע רועש מתיש את הרוכב , מסכים במידה והרעש הוא אגרסיבי ולא נעים
לגבי עניין האמינות בין ימאהה M7 לטנרה 700 אין לי תשובה כי אני לא מכיר את עולם האופנועים לעומק ואת הכלים האלו
מקריאה ראשונית אני משער שטנרה 700 דורש יותר תחזוקה כי הוא אופנוע שטח, שטח = יותר תחזוקה
מכיר את זה מעולם ה 4X4
יונאי I30 טיפול פעם בשנה, מצבר פעם בשנתיים , צמיגים כשרואים שהם עייפים
ג'יפ קטן אפילו ג'ימיני צריך צריות , ברקסים , מחזירי שמן , צלבים וטיפולים תכופים יותר

שוב, אין לי נסיון עם כלים ולהתחיל להשוות אמינות של דגמים אני לא יכול כי אין לי את הידע
הידע שאני רוכש זה מקריאת כתבות , סיקורים וחוות דעת באינטרנט ומהפורום פה


ירדתי מעניין הסוזוקי R600 , הכוונה שלי בהתחלה הייתה לדגמים הישנים יותר 09,10 - לא ידעתי שיש חדשים
בכללי בעניין ההספקים ירדתי מה 600
מעדיף עד 500 סמ"ק
הרבה מאוד אנשים ממליצים על הספקים נמוכים יותר בשביל הניסיון וביטחון בכביש.
אז אמשיך להתמקד ולקרוא תוכן על הדגמים שציינתי למעלה

DRESDNER האם יש לך המלצה על דגמים בהספקים עד 500 מלבד אלו שציינתי למעלה ?
ומה דעתך על הדגמים שמעניינים אותי למעלה ?
ודעת שאר קוראים האשכול ?
כמו כולם כאן, הונדה 500 בתצורה שהכי נראת לך יהיה מתאים.
יש לי חבר כמוך שהתפזר למליון כיוונים, אמרתי לו לקחת כלי שפוי (וי סטרום 650) ושירכב עליו כדי לקבל כיוון, רכב עליו שנה וקנה במוו RT אחרי זה.
אתה לא עומד לצאת לפנסיה עם ההונדה, קנה אותו, תרכב ואז אתה לבד תבין מה יותר מעניין אותך