עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: חוות דעת לאופנוע ויסטרום ישן

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    1

    חוות דעת לאופנוע ויסטרום ישן

    היי וסופש נעים
    בבקשה לא להתרגז אם לא פתחתי את האשכול במקום הנכון או שזה כבר נשאל בעבר
    אני רוכש Suzuki V-storm 650 שנת 2015 עם 112 אלף ק"מ רוכש מעופר אבניר עבר טיפול גדול ( ממה שהם אומרים )
    חרשתי על ה יוטוב כבר
    השמח לשמוע קצת חוות דעת על הדגם בהתחשבות בק"מ למרות שזה V-TWIN
    מה לצפות?
    וגם לדעת את הדגם כי הבנתי שיש GEN1 GEN (הלכתי לאיבוד)
    אני יודע לשמור ולטפל באופנוע (לפחות ב1997 Kawasaki VN 800 שאצלי כבר 12 שנה )
    תודה וסופש נעים

    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.46.jpg
    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.47.jpg
    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.48.jpg
    נערך לאחרונה על ידי Timo; 25-11-2022 בשעה 17:37.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אופנוע אמין מאד אבל בלאי טבעי בקילומטרז כזה יכול לעלות לך הרבה כסף.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כתוב כאן בבקשה מה לעזאזל התכוונת לכתוב בכותרת, ונערוך לך אותה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    97
    לדעתי הוא התכוון לרשום בכותרת: "חוות דעת לאופנוע"

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    22
    ישבתי עליו הבוקר בצקפוסט .
    תיתחדש

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לדעתיי (אלא עם המצב הכלכלי ממש חרבנה וחובה כלי) עדיף להשקיע יותר כסף ולקנות כלי עם ק"מ יותר סביר.
    אפשר היום ב25-35K למצוא כלים עם כלום ק"מ.
    הכאב ראש של כלי ישן והכאב של יישור קו ולהיתקע לפעמים לטעמי לא שווים את החסכון בכסף.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    היי וסופש נעים
    בבקשה לא להתרגז אם לא פתחתי את האשכול במקום הנכון או שזה כבר נשאל בעבר
    אני רוכש Suzuki V-storm 650 שנת 2015 עם 112 אלף ק"מ רוכש מעופר אבניר עבר טיפול גדול ( ממה שהם אומרים )
    חרשתי על ה יוטוב כבר
    השמח לשמוע קצת חוות דעת על הדגם בהתחשבות בק"מ למרות שזה V-TWIN
    מה לצפות?
    וגם לדעת את הדגם כי הבנתי שיש GEN1 GEN (הלכתי לאיבוד)
    אני יודע לשמור ולטפל באופנוע (לפחות ב1997 Kawasaki VN 800 שאצלי כבר 12 שנה )
    תודה וסופש נעים
    מדבר בדור שני (Gen 2).
    האופנוע עצמו אמין ועמיד מאוד, מנועים שיכולים להגיע גם ל-300 אלף.
    יתרון גדול אם טופל כל 6 אלף ק"מ ולא כל 12. אם טופל כל 12, הייתי מתרחק מאופנוע שהספיק לנסוע מעל 100 אלף ק"מ. אם אין היסטורית טיפולים בכלל, חפש אופנוע אחר - אתה קונה מחברה ולא מהבעלים, מה שהופך קניה של אופנוע ללא היסטוריה לחתול בשק.
    כל המסביב (בולמים, בלמים, מיסבים, רכיבי בלאי) דורש אבחון לפני הקניה וישור קו לאחר הקניה.

    וכן, אם אתה שואל אותי - בטווחי המחירים של הכלים האלה, עדיף להוסיף 4-5 אלף ש"ח במעמד הקניה ולרכוש אופנוע מיד פרטית נמוכה שטופל בקפדנות, מאשר אופנוע מסוכנות עם ק"מ גבוה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המנוע אמין אבל כל המסביב יקרוס
    סטרטר
    דינמו
    מיישר זרם
    מיסבים בכל מיני מקומות
    גומיות בנאבה
    מותחני שרשרת טיימינג
    בלמים (קיט שיפוץ)
    בולמים (אחורי החלפה, קידמי שיפוץ)
    אטמים בכל מיני מקומות
    טרמוסטת

    כל הנ״ל יקרו גם באופנוע שמור בקילומטראז כזה וקשה לי להאמין שבעלים של אופנוע עם מחירון נמוך ישקיע עלות כזאת מטורפת לכן או שהרוב עוד לא קרה ויקרה בקרוב או שחלק טופל בצורה חובבנית כדי לחסוך כסף

    מה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המנוע אמין אבל כל המסביב יקרוס
    סטרטר
    דינמו
    מיישר זרם
    מיסבים בכל מיני מקומות
    גומיות בנאבה
    מותחני שרשרת טיימינג
    בלמים (קיט שיפוץ)
    בולמים (אחורי החלפה, קידמי שיפוץ)
    אטמים בכל מיני מקומות
    טרמוסטת

    כל הנ״ל יקרו גם באופנוע שמור בקילומטראז כזה וקשה לי להאמין שבעלים של אופנוע עם מחירון נמוך ישקיע עלות כזאת מטורפת לכן או שהרוב עוד לא קרה ויקרה בקרוב או שחלק טופל בצורה חובבנית כדי לחסוך כסף

    מה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה
    מחזק

    חבר שלי יש לו את ה650 (אני לא זוכר שנה) עשה כמא אלף קילומטר והוא אוכל איתו מרורים החל מחלקים שפשוט נושרים ( כפתורי איתות כמדומני) אטמי בולמים שנפרצים כבר פעם שלישית בתקופה קצרה (כנראה ליכלוך או מוטות שרוטים ) ןעןד כל מני הפתעות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המנוע אמין אבל כל המסביב יקרוס
    סטרטר
    דינמו
    מיישר זרם
    מיסבים בכל מיני מקומות
    גומיות בנאבה
    מותחני שרשרת טיימינג
    בלמים (קיט שיפוץ)
    בולמים (אחורי החלפה, קידמי שיפוץ)
    אטמים בכל מיני מקומות
    טרמוסטת

    כל הנ״ל יקרו גם באופנוע שמור בקילומטראז כזה וקשה לי להאמין שבעלים של אופנוע עם מחירון נמוך ישקיע עלות כזאת מטורפת לכן או שהרוב עוד לא קרה ויקרה בקרוב או שחלק טופל בצורה חובבנית כדי לחסוך כסף

    מה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה
    מי אמר שכל הדברים האלה יקרו ביחד? כנראה שהם לא, אם תבחר את האופנוע בזהירות.
    יש SV650 שנת 2009 שמתובב בין חברים, נקנה עם ~85 אלף והיום עומד על ~105.
    אחרי הקניה הוא עבר ישור קו - בולמים (כולל אחורי של GSX-R600), בלמים, ברקסים.
    כמו כן, משאבת הדלק עברה ניקוי (מחלה של הדגם).

    לא סטרטר, לא אלטרנטור , לא המיישר ולא הטרמוסטט לא הוחלפו עדיין, ככל הידוע לי. פעם אחרונה שרכבתי על האופנוע הזה הוא נסע מעולה והרגיש תקין לגמרי.

    בקיצור, זה:
    ה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה
    אולי נכון בגרמניה. לא אצלינו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בגרמניה מוציאים אופנועים לגמלאות הרבה לפני זה.
    בישראל שאתה קונה אופנוע עם קילומטרז כזה ואתה מתכוון לרכב עליו עוד 30-40 אלף קילומטר סביר להניח שאתה עומד להיות היד האחרונה והאופנוע ימכר לפירוק או יעשו בו מיליון קומבינות כדי לסחוט עוד קצת קילומטרים ממנו.
    המנוע אולי בנוי להחזיק מאות אלפי קילומטרים אבל הרכיבים מסביב לא.

    אני בטוח שיש יוצאי דופן ויש תמיד את ההוא עם חצי מיליון קילומטר שרק החליף שמן.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Timo צפיה בהודעה
    היי וסופש נעים
    בבקשה לא להתרגז אם לא פתחתי את האשכול במקום הנכון או שזה כבר נשאל בעבר
    אני רוכש Suzuki V-storm 650 שנת 2015 עם 112 אלף ק"מ רוכש מעופר אבניר עבר טיפול גדול ( ממה שהם אומרים )
    חרשתי על ה יוטוב כבר
    השמח לשמוע קצת חוות דעת על הדגם בהתחשבות בק"מ למרות שזה V-TWIN
    מה לצפות?
    וגם לדעת את הדגם כי הבנתי שיש GEN1 GEN (הלכתי לאיבוד)
    אני יודע לשמור ולטפל באופנוע (לפחות ב1997 Kawasaki VN 800 שאצלי כבר 12 שנה )
    תודה וסופש נעים

    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.46.jpg
    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.47.jpg
    WhatsApp Image 2022-11-25 at 12.59.48.jpg
    במקרה התחברתי אז ראיתי את התמונות.
    בוא נראה.
    אופנוע מרופט שזוף שמש מכל הזמן הזה שישב בסוכונות סתם ככה,
    והנה בא היוניקורן (שזה אתה) וקונה אותו במחיר מחירון

    נשמע כמו סנריו הגיוני בהחלט
    לך על זה

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגרמניה מוציאים אופנועים לגמלאות הרבה לפני זה.
    בישראל שאתה קונה אופנוע עם קילומטרז כזה ואתה מתכוון לרכב עליו עוד 30-40 אלף קילומטר סביר להניח שאתה עומד להיות היד האחרונה והאופנוע ימכר לפירוק או יעשו בו מיליון קומבינות כדי לסחוט עוד קצת קילומטרים ממנו.
    המנוע אולי בנוי להחזיק מאות אלפי קילומטרים אבל הרכיבים מסביב לא.

    אני בטוח שיש יוצאי דופן ויש תמיד את ההוא עם חצי מיליון קילומטר שרק החליף שמן.
    מה שאתה אומר לא תמיד נכון, ויש לא מעט כלים עם 100+ אלף קילומטרים שנמצאים הרבה זמן ביד אוהבת, ומצבם הכללי תקין.
    ברור שבאופנוע ישן צריך מדי פעם להחליף רכיבים כאלה ואחרים שמתבלים, אבל באופנוע מתוחזק זה מגיע בהדרגה ולא במכה.
    כאן יש כמה דוגמאות לויסטרום 650 עם קילומטראז' מכובד, וחלק מהכלים נראים לא רע בכלל.
    https://www.yad2.co.il/vehicles/moto...5&km=150000--1
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה שאתה אומר לא תמיד נכון, ויש לא מעט כלים עם 100+ אלף קילומטרים שנמצאים הרבה זמן ביד אוהבת, ומצבם הכללי תקין.
    ברור שבאופנוע ישן צריך מדי פעם להחליף רכיבים כאלה ואחרים שמתבלים, אבל באופנוע מתוחזק זה מגיע בהדרגה ולא במכה.
    כאן יש כמה דוגמאות לויסטרום 650 עם קילומטראז' מכובד, וחלק מהכלים נראים לא רע בכלל.
    https://www.yad2.co.il/vehicles/moto...5&km=150000--1
    להראות טוב לא קשור למכלולים של האופנוע שמפסיקים לעבוד מבלאי טבעי ושמחיר האופנוע נמוך ועלות התיקון גבוהה האופנועים האלו מוצאים את עצמם נטושים או מפורקים,
    יש אופנועים ששוים את ההשקעה (לסוג מסויים של אנשים) כמו הונדה גולדווינג, יש בכל העולם מהדגם הזה גם עם מיליון קילומטר אבל זרקו עליהם ים של כסף כדי שהם ימשיכו לעבוד, על וי סטרום הרוב לא יעשה את זה ובאיזור של ה150,000 אלף קילומטר זה איפה שהכלים האלו ימצאו את מותם לכן מי שמתכנן לקנות אופנוע גנרי כמו וי סטרום עם 115,000 קילומטר ומתכנן לרכב עליו 20,000 קילומטר בשנה שיקח בחשבון שהוא כנראה יהיה הבעלים האחרונים של האופנוע הזה והוא ישפוך עליו לא מעט כסף בנוסף אם מדברים על האופנוע הספציפי הזה הוא לא ממש נראה טוב ואפילו הסוכנות לא מצאה לנכון לשטוף אותו כי כנראה זה יחשוף דברים אחרים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    להראות טוב לא קשור למכלולים של האופנוע שמפסיקים לעבוד מבלאי טבעי ושמחיר האופנוע נמוך ועלות התיקון גבוהה האופנועים האלו מוצאים את עצמם נטושים או מפורקים,
    יש אופנועים ששוים את ההשקעה (לסוג מסויים של אנשים) כמו הונדה גולדווינג, יש בכל העולם מהדגם הזה גם עם מיליון קילומטר אבל זרקו עליהם ים של כסף כדי שהם ימשיכו לעבוד, על וי סטרום הרוב לא יעשה את זה ובאיזור של ה150,000 אלף קילומטר זה איפה שהכלים האלו ימצאו את מותם לכן מי שמתכנן לקנות אופנוע גנרי כמו וי סטרום עם 115,000 קילומטר ומתכנן לרכב עליו 20,000 קילומטר בשנה שיקח בחשבון שהוא כנראה יהיה הבעלים האחרונים של האופנוע הזה והוא ישפוך עליו לא מעט כסף בנוסף אם מדברים על האופנוע הספציפי הזה הוא לא ממש נראה טוב ואפילו הסוכנות לא מצאה לנכון לשטוף אותו כי כנראה זה יחשוף דברים אחרים
    לגבי האופנוע הספציפי - מסכים, הוא לא נראה טוב בתמונות.
    לגבי זה שהכלים "ימצאו את מותם" ב-150 אלף - לא מסכים, בכלל.
    אתה פשוט התפנקת עם כלים חדשים. שכחת שלהחליף מיסבי היגוי וחשפץ זוג בולמים קונבנציוניליים - זה סה"כ 4-5 שעות עבודה למכונאי ביתי מיומן, עם הקפה, ועלות החלקים היא כמה מאות שקלים.
    בדרך כלל, מי שקונה אופנוע ישן וזול - הולך לעשות חלק גדול מהעבודות עצמאית עם חלקים מהאינטרנט, או אצל מכונאי שעובד בבית.
    אפשר להתווכח עד כמה זה חכם לבחור בכיוון הזה במקום לשלם עוד 10-15 אלף לאופנוע חדש יותר, אבל בתור אחד שחי ככה שנים רבות - זה אפשרי, ישים, ושום דבר מזעזע לא קורה ברגע שהשעון מגיע ל-150 אלף ק"מ. האופנוע ממשיך לנסוע ללצבור קילומטרים, כל עוד מחליפים בו את הרכיבים שהגיעו לקיצם.
    מי שיקנה אותו יהיה יד אחרונה? בסבירות גבוהה כן. כשאתה קונה אופנוע שמחירו זהה לירידת ערך של אופנוע חדש בשנה הראשונה על הכביש, אני לא חושב שסחירות עתידית היא שיקול משמעותי. חוץ מזה, אם עוד 3 שנים האופנוע עדיין יסע תקין, תמיד תוכל למכור אותו בכמה אלפים. תתפלא, לא חסר אנשים שרוצים לקנות אופנוע נוסע ב-5-6K ומעדיפים (בצדק) להתפשר על הקילומטראז' ולא על המצב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. ויסטרום 650
    על ידי gery1101 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-12-2019, 14:57
  2. ויסטרום 650
    על ידי יוסי. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-10-2018, 08:00
  3. ויסטרום 650
    על ידי יוסי. בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-07-2018, 21:54
  4. ויסטרום 650 A1
    על ידי יוסי. בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-07-2018, 11:19
  5. מחפש חוות דעת לאופנוע דוש עד 40 k
    על ידי Ozhayun בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-06-2017, 22:17

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO