מי אמר שכל הדברים האלה יקרו ביחד? כנראה שהם לא, אם תבחר את האופנוע בזהירות.
יש SV650 שנת 2009 שמתובב בין חברים, נקנה עם ~85 אלף והיום עומד על ~105.
אחרי הקניה הוא עבר ישור קו - בולמים (כולל אחורי של GSX-R600), בלמים, ברקסים.
כמו כן, משאבת הדלק עברה ניקוי (מחלה של הדגם).
לא סטרטר, לא אלטרנטור , לא המיישר ולא הטרמוסטט לא הוחלפו עדיין, ככל הידוע לי. פעם אחרונה שרכבתי על האופנוע הזה הוא נסע מעולה והרגיש תקין לגמרי.
בקיצור, זה:
אולי נכון בגרמניה. לא אצלינו.ה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה



ציטוט ההודעה בתגובה
