ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
המנוע אמין אבל כל המסביב יקרוס
סטרטר
דינמו
מיישר זרם
מיסבים בכל מיני מקומות
גומיות בנאבה
מותחני שרשרת טיימינג
בלמים (קיט שיפוץ)
בולמים (אחורי החלפה, קידמי שיפוץ)
אטמים בכל מיני מקומות
טרמוסטת

כל הנ״ל יקרו גם באופנוע שמור בקילומטראז כזה וקשה לי להאמין שבעלים של אופנוע עם מחירון נמוך ישקיע עלות כזאת מטורפת לכן או שהרוב עוד לא קרה ויקרה בקרוב או שחלק טופל בצורה חובבנית כדי לחסוך כסף

מה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה
מי אמר שכל הדברים האלה יקרו ביחד? כנראה שהם לא, אם תבחר את האופנוע בזהירות.
יש SV650 שנת 2009 שמתובב בין חברים, נקנה עם ~85 אלף והיום עומד על ~105.
אחרי הקניה הוא עבר ישור קו - בולמים (כולל אחורי של GSX-R600), בלמים, ברקסים.
כמו כן, משאבת הדלק עברה ניקוי (מחלה של הדגם).

לא סטרטר, לא אלטרנטור , לא המיישר ולא הטרמוסטט לא הוחלפו עדיין, ככל הידוע לי. פעם אחרונה שרכבתי על האופנוע הזה הוא נסע מעולה והרגיש תקין לגמרי.

בקיצור, זה:
ה שקורה עם כלים כאלו זה שהבעלים החדשים רוכבים עליהם עד שיש תיקונים בעלויות גבוהות ואז האופנוע מושבת ונמכר לפירוק או מעלה חלודה בחניה
אולי נכון בגרמניה. לא אצלינו.