ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
להראות טוב לא קשור למכלולים של האופנוע שמפסיקים לעבוד מבלאי טבעי ושמחיר האופנוע נמוך ועלות התיקון גבוהה האופנועים האלו מוצאים את עצמם נטושים או מפורקים,
יש אופנועים ששוים את ההשקעה (לסוג מסויים של אנשים) כמו הונדה גולדווינג, יש בכל העולם מהדגם הזה גם עם מיליון קילומטר אבל זרקו עליהם ים של כסף כדי שהם ימשיכו לעבוד, על וי סטרום הרוב לא יעשה את זה ובאיזור של ה150,000 אלף קילומטר זה איפה שהכלים האלו ימצאו את מותם לכן מי שמתכנן לקנות אופנוע גנרי כמו וי סטרום עם 115,000 קילומטר ומתכנן לרכב עליו 20,000 קילומטר בשנה שיקח בחשבון שהוא כנראה יהיה הבעלים האחרונים של האופנוע הזה והוא ישפוך עליו לא מעט כסף בנוסף אם מדברים על האופנוע הספציפי הזה הוא לא ממש נראה טוב ואפילו הסוכנות לא מצאה לנכון לשטוף אותו כי כנראה זה יחשוף דברים אחרים
לגבי האופנוע הספציפי - מסכים, הוא לא נראה טוב בתמונות.
לגבי זה שהכלים "ימצאו את מותם" ב-150 אלף - לא מסכים, בכלל.
אתה פשוט התפנקת עם כלים חדשים. שכחת שלהחליף מיסבי היגוי וחשפץ זוג בולמים קונבנציוניליים - זה סה"כ 4-5 שעות עבודה למכונאי ביתי מיומן, עם הקפה, ועלות החלקים היא כמה מאות שקלים.
בדרך כלל, מי שקונה אופנוע ישן וזול - הולך לעשות חלק גדול מהעבודות עצמאית עם חלקים מהאינטרנט, או אצל מכונאי שעובד בבית.
אפשר להתווכח עד כמה זה חכם לבחור בכיוון הזה במקום לשלם עוד 10-15 אלף לאופנוע חדש יותר, אבל בתור אחד שחי ככה שנים רבות - זה אפשרי, ישים, ושום דבר מזעזע לא קורה ברגע שהשעון מגיע ל-150 אלף ק"מ. האופנוע ממשיך לנסוע ללצבור קילומטרים, כל עוד מחליפים בו את הרכיבים שהגיעו לקיצם.
מי שיקנה אותו יהיה יד אחרונה? בסבירות גבוהה כן. כשאתה קונה אופנוע שמחירו זהה לירידת ערך של אופנוע חדש בשנה הראשונה על הכביש, אני לא חושב שסחירות עתידית היא שיקול משמעותי. חוץ מזה, אם עוד 3 שנים האופנוע עדיין יסע תקין, תמיד תוכל למכור אותו בכמה אלפים. תתפלא, לא חסר אנשים שרוצים לקנות אופנוע נוסע ב-5-6K ומעדיפים (בצדק) להתפשר על הקילומטראז' ולא על המצב.