כמה מחבריי השתמש בכאלה תקופה ארוכה. זה עובד.
כדאי לשים כרית בין האופנוע לרכב כדי לוודא שהבגאז' לא ישרט מהרגלית או ממגן הידיים.
קובץ מצורף 9925
https://static.summitracing.com/glob...amc-400_gb.jpg
אני מדבר על מנשא כמו שבתמונה. -לא עגלה/נגרר וכו'.
הבנתי שכן נמכר פה בישראל.
יש למישהו נסיון עם מתקן שכזה..? הרעיון הוא להעמסה של ימאהה wr250 משקל 135 ק"ג על סובארו פורסטר.
כמה מחבריי השתמש בכאלה תקופה ארוכה. זה עובד.
כדאי לשים כרית בין האופנוע לרכב כדי לוודא שהבגאז' לא ישרט מהרגלית או ממגן הידיים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
על סובארו פורסטר 135קילו-לא נירא לי .
היתי בודק אם אפשרי ,עד כמה יכלת עמסה שלו.
ראיתי מנשא מסוג דומה על רכבים רציניים יותר,לא פעם
גוגל אומר שאצל הפורסטר בשנת ייצור שלי,
כושר גרירה מקסימלי הוא 1500 ק"ג - וכושר העמסה מקסימלי על וו גרירה עומד על 10 אחוז מכושר הגרירה שלו. (אז 150 ק"ג לכל היותר)
בשפת העם נקרא "מתקן סוציומט", ישנם חילוקי דעות בנוגע לחוקיות שכן האופנוע בולט מצידי הרכב ובנוסף אין למתקן רשיון כגון כל נגרר רגיל.
לא ממקום של שלילה, אבל צריך לחשוב גם על מקרי קיצון כגון תאונות וכו'.
מבחינת המשטרה, רוב האנשים מציינים שלא עוצרים או נותנים דוחות, השאלה היא כמה אתה מוכן להכנס לתחום אפור, כי באופן מובהק המתקן הזה נכנס לתחום הזה ככל שתשאל שאלות.
די בטוח שמתאים רק לוו גרירה בפרופיל מרובע (אמריקאי), שווה לשאול מי שיש לו מתקן כזה.
נערך לאחרונה על ידי Oznik; 08-12-2022 בשעה 18:35.
נקודה מעניינת בקשר לביטוח במקרה קיצון.
אגב עשיתי השבוע צד' ג' והכיסויי שחברות הביטוח מציעות הוא פשוט בדיחה. יש היום המון רכבים של מיליוני שקלים על הכביש. המון.