תצטרך לעלות ולרדת מדרכות בזהירות, ולהמנע ממקומות שבהם המדרכה גבוהה.
למשל, כשרכבתי על MT-09 (מרווח גחון 135 מ"מ) לא העזתי להתקרב למדרכות שאני עולה עם הדוקאטי שלי בלי לחשוב פעמיים. בירידה ממדרכות שאני רגיל לקפוץ - ירדתי לאט לאט, תוך כדי שאני קם מהמושב כדי לשחרר עומס מהבולמים ולהרוויח עוד כמה מ"מ של מרווח גחון.
חלק מהזהירות היתרה שלי נבעה מכך שבורג הריקון ב-MT-09 בולט כלפי מטה, וביחד עם הסעפת הוא החלק הנמוך ביותר. היו כבר אנשים ששברו אותו ביחד עם חתיכה מהקרטר כשירדו מדרכה בחוסר זהירות.
המסקנה האישית שלי הייתה אגב, שהאופנוע היומיומי שלי חייב להיות אדוונצ'ר או דו"ש. אין לי סבלנות לחשוב על עינייני מרווח גחון כשאני צריך לחנות.