לא יודע בcb.
אבל בnc, המגיני גחון הפופולרים מעבירים את המכה לקרטר, ושוברים אותו.
תוסיף לזה את העובדה שהמגן עצמו מקטין את מרווח הגחון, וקיבלת מצב שהוא יותר גרוע מהמקור.
נכתב במקור על ידי Dresdner
בGS ובעצם בכל דגמי הבוקסר של במוו אין שילדה והמנוע נושא בעומס לכן הוא גם נושא בעומס של מגן הגחון.
בכל מקרה גם מגן הגחון שבסירטון היה שורד ומגן על תחתית המנוע משיפשוי אבן שפה, אנחנו לא מדברים כאן על רכיבת שטח או עליית מדרכות בזמן רכיבה בלי עצירה
דרז למה אתה מתפתל ??
השאלה פשוטה והיא - האם מגן המנוע מחובר לקרטר ב NC ? מה לגבי ה CB ?
להזכיר לך את מנעד הגבהים של אבני השפה פה בפלשתין ?
ובכלל לא נכנסתי לשאלה מה עדיף - קרטר מרוסק או שילדה עקומה