תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: מה דעתכם לחטוף שנתיים שלילה בגלל צ'יסר?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840

    מה דעתכם לחטוף שנתיים שלילה בגלל צ'יסר?

    אותי זה מרתיח.
    אנשים שנוהגים עם רכבים של 2-3 טון זה סבבה שישתו קצת.
    אופנוע ששוקל 150 קילו?? לללאאאא. אמאלה.
    ולמה זה? כי אפשר. ככה עוד יותר יצמצמו את הענף הזה ויעבירו עוד יותר אנשים למסחטת הדלק שנקראת רכב.
    https://cars.walla.co.il/item/3548824

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני נגד מסיבה אחרת.
    עובדתית נסיעה על אופנוע (בישראל) דורשת הרבה יותר ריכוז מאשר ברכב.
    מצד שני, כשרוכב עולה שיכור על אופנוע, הנזק לסביבה יותר קטן. מכאן, שאם לא אכפת לך שמי שעולה שיכור על הכידון ימות, הרי שהחוק באמת לא מוצדק. הגישה הדרוויניסטית.

    אם, לעומת זאת, אתה רוצה להציל חיים, כנראה שיש בו הגיון.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לא יודע, אני לא שותה ונוהג בלי קשר לשום חוק או תקנה.
    סתם ככה, אוהב את החיים.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    "מבחן שכרות באפליקציה"

    אני מתכנת דלוק על ג'יימסון, ואני מכיר חבר ששובר שיאים בGT דלוק לא פחות.

    את הבני דודים מיפו שפורצים קורקינטים בלילות שישבת בטיילת ומשתוללים כבר הזכרתי?

    בקיצור הפחדה. למי שמפחד.
    אני משועשע

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    במידה וזה נכון, זה מהלך גרוע מאוד ועם השלכות מרחיקות לכת שחייבים לעצור לפני שהוא קורה.

    קודם כל, אין בזה שום היגיון. אם כבר אותם 290 מק"ג של אלכוהול כל כך מסוכנים (והם לא) - אז למה לאפשר לאדם "שתוי" לנהוג בכלי רצח במשקל של טון עד 3.5 טון, אבל לא לאפשר לו לרכב על אופנוע במשקל 200 ק"ג שפחות מסוכן לשאר משתמשי הדרך? ולמה לחוקק תקנה שתגרום לאותו נהג להעדיף רכב פרטי, מיניוואן או טנדר על פני קטנוע?
    שלא נדבר על זה שאותם 290 מק"ג זה ממש, ממש לא הרבה. למי שלא ידע, זה לא היתר לנסוע שיכור - אלא ההבנה הבסיסית שכוס יין בארוחת שישי אצל ההורים או חצי ליטר בירה עם חבר לא הופכים נהג ללא כשיר. נראה שכרגיל, עקב ריבוי רוכבים שתויים (=ששתו פי 3-4 מהכמות הנ"ל) מתכוונים להעניש באופן גורף את הנורמטיביים ולהפוך אותם לעבריינים. לא ציפיתי אחרת מהארגון הזה שנקרא "רבל"ד".

    אבל הבעיה האמיתית היא לא בעוד תקנה גרועה ומטומטמת, אלא בהגדרה של אופנוע ככלי רכב "מיוחד" והשוואת רוכבי הדו"ג לנהגים מקצועיים (משאיות כבדות וציבורי).
    ברגע שיצליחו לייצר את ההפרדה הזאת בין אופנוע/קטנוע לשאר הרכבים הפרטיים, הרעיונות הבאים שיעלו במוחו הקודח של המחוקק יכלולו קורסים והדרכות לחידוש הרישיון (בתשלום כמובן), בדיקות שונות ואישורי מוסך לפני כל טסט וכו' - וכמובן, איסורים נוספים.
    כבר היום יוצא לי לשמוע מנהגי משאית עצמאיים, שהעמידה בדרישות המגוונות של משרד התחבורה גוזלת לא מעט ימים מזמן העבודה שלהם בשנה, מה שפוגע בהם כלכלית.
    כנראה שזאת גם חלק מהסיבה למחסור בנהגי משאיות ואוטובוסים בשנים האחרונות.

    כך שאם אנחנו מעוניינים לקדם דו"ג כאלרנטיבה לשימוש ברכב פרטי - אסור לאפשר ליוזמה הזאת לעבור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    במידה וזה נכון, זה מהלך גרוע מאוד ועם השלכות מרחיקות לכת שחייבים לעצור לפני שהוא קורה.
    קודם כל, אין בזה שום היגיון. אם כבר אותם 290 מק"ג של אלכוהול כל כך מסוכנים (והם לא) - אז למה לאפשר לאדם "שתוי" לנהוג בכלי רצח במשקל של טון עד 3.5 טון, אבל לא לאפשר לו לרכב על אופנוע במשקל 200 ק"ג שפחות מסוכן לשאר משתמשי הדרך?.
    מתוך הכתבה "אלכוהול פוגע קשות ביכולת הקוגנטיבית ובכשירות הנהג. לרכיבה על דו גלגלי נדרש שיווי משקל ואלכוהול פוגע ביכולות אלו מטיפת המשקה הראשונה."

    ** אם המעל נכון **, וקטונתי להוכיח או להפריך את הטענה, ורוכבים ששתו גם כמות מינימלית של אלכוהול סטטיסטית מעורבים בתאונות בסבירות גבוהה יותר באופן מובהק, אז החוק לחלוטין makes sense, למרות ההתנגדות וה-push back האוטומטי והרפלקסיבי של חברים בפורום אופנועים.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מתוך הכתבה "אלכוהול פוגע קשות ביכולת הקוגנטיבית ובכשירות הנהג. לרכיבה על דו גלגלי נדרש שיווי משקל ואלכוהול פוגע ביכולות אלו מטיפת המשקה הראשונה."
    שאלה של כמות.
    לכמות המותרת בחוק זה לא נכון. מנסיון. זאת גם הסיבה שהיא מותרת בחוק, ולא רק בישראל - אלא בהרבה מקומות אחרים בעולם.
    כל הדיבורים על הטיפה הראשונה זאת שטות גמורה.
    גם אם יש אנשים מסויימים שעבורם כוס בירה גורמת לירידה ביכולת הקטגניטיבית ובשווי המשקל - אז זאת אחריותם האישית של אותם אנשים לא לשתות את הכוס לפני שהם נוהגים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    במידה וזה נכון, זה מהלך גרוע מאוד ועם השלכות מרחיקות לכת שחייבים לעצור לפני שהוא קורה.

    קודם כל, אין בזה שום היגיון. אם כבר אותם 290 מק"ג של אלכוהול כל כך מסוכנים (והם לא) - אז למה לאפשר לאדם "שתוי" לנהוג בכלי רצח במשקל של טון עד 3.5 טון, אבל לא לאפשר לו לרכב על אופנוע במשקל 200 ק"ג שפחות מסוכן לשאר משתמשי הדרך? ולמה לחוקק תקנה שתגרום לאותו נהג להעדיף רכב פרטי, מיניוואן או טנדר על פני קטנוע?
    שלא נדבר על זה שאותם 290 מק"ג זה ממש, ממש לא הרבה. למי שלא ידע, זה לא היתר לנסוע שיכור - אלא ההבנה הבסיסית שכוס יין בארוחת שישי אצל ההורים או חצי ליטר בירה עם חבר לא הופכים נהג ללא כשיר. נראה שכרגיל, עקב ריבוי רוכבים שתויים (=ששתו פי 3-4 מהכמות הנ"ל) מתכוונים להעניש באופן גורף את הנורמטיביים ולהפוך אותם לעבריינים. לא ציפיתי אחרת מהארגון הזה שנקרא "רבל"ד".

    אבל הבעיה האמיתית היא לא בעוד תקנה גרועה ומטומטמת, אלא בהגדרה של אופנוע ככלי רכב "מיוחד" והשוואת רוכבי הדו"ג לנהגים מקצועיים (משאיות כבדות וציבורי).
    ברגע שיצליחו לייצר את ההפרדה הזאת בין אופנוע/קטנוע לשאר הרכבים הפרטיים, הרעיונות הבאים שיעלו במוחו הקודח של המחוקק יכלולו קורסים והדרכות לחידוש הרישיון (בתשלום כמובן), בדיקות שונות ואישורי מוסך לפני כל טסט וכו' - וכמובן, איסורים נוספים.
    כבר היום יוצא לי לשמוע מנהגי משאית עצמאיים, שהעמידה בדרישות המגוונות של משרד התחבורה גוזלת לא מעט ימים מזמן העבודה שלהם בשנה, מה שפוגע בהם כלכלית.
    כנראה שזאת גם חלק מהסיבה למחסור בנהגי משאיות ואוטובוסים בשנים האחרונות.

    כך שאם אנחנו מעוניינים לקדם דו"ג כאלרנטיבה לשימוש ברכב פרטי - אסור לאפשר ליוזמה הזאת לעבור.
    כל מילה בסלע. רוצים להחמיר? תחמירו לכולם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    מתוך הכתבה "אלכוהול פוגע קשות ביכולת הקוגנטיבית ובכשירות הנהג. לרכיבה על דו גלגלי נדרש שיווי משקל ואלכוהול פוגע ביכולות אלו מטיפת המשקה הראשונה."

    ** אם המעל נכון **, וקטונתי להוכיח או להפריך את הטענה, ורוכבים ששתו גם כמות מינימלית של אלכוהול סטטיסטית מעורבים בתאונות בסבירות גבוהה יותר באופן מובהק, אז החוק לחלוטין makes sense, למרות ההתנגדות וה-push back האוטומטי והרפלקסיבי של חברים בפורום אופנועים.
    זה חרטא וודאי. אני מכיר אנשים ששותים על בסיס קבוע בכמויות שקטנות מ290 ורוכבים ללא שום בעיה.
    ביניהם עבדיך הצנוע שמעז לשתות פה ושם בירות. למען האמת, בכמות ממש קטנה - נגיד עד 3\1 בירה - אני וודאי רוכב יותר טוב.
    ולא זה לא השיכרות שגורמת לי לחשוב ככה, כשאני שותה ליטר+ אני יודע שאני מתחיל להידרדר.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ביניהם עבדיך הצנוע שמעז לשתות פה ושם בירות. למען האמת, בכמות ממש קטנה - נגיד עד 3\1 בירה - אני וודאי רוכב יותר טוב.
    ולא זה לא השיכרות שגורמת לי לחשוב ככה, כשאני שותה ליטר+ אני יודע שאני מתחיל להידרדר.
    זו תופעה מוכרת וידועה אשר הזכרתי לא פעם.
    הכרתי מתכנתי על (האקרים) אשר עשב ריכז אותם.
    כאמור אני ירדתי את נסרים מטוביה לא פעם... נסרים!
    ההרגשה שלי היתה שהאלכוהול גרם לי לשכוח ממחשבות טורדות כגון באיזה הילוך אני ובאיזה סל"ד והאם זה נכון או כדאי להוריד הילוך. ואיזה קו לבחור וכ'ו
    הרכיבה פשוט זרמה.

    הבעיה עם אלכ' היא שאתה יודע איך זה מתחיל (לשתות), אבל לא איך זה יפסק, אם בכלל.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    35
    אם אין הוכחה שזה באמת משפיע לרעה, ואפילו אין הוכחה למתאם סטטיסטי, אז זו סתם עריצות.
    נסיון אישי לא מספיק טוב, צריך סטטיסטיקה, כדי להביא מידע שנכון ברוב מוחלט של המקרים.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    זה כי ברלב"ד וכל משרד התחבורה ואנשים ממוצעים לא באמת מבדילים בין אופניים חשמליות לאופנועים וקטנועים, בשבילם זה הכל אותו דו גלגלי.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי mk4th צפיה בהודעה
    אם אין הוכחה שזה באמת משפיע לרעה, ואפילו אין הוכחה למתאם סטטיסטי, אז זו סתם עריצות.
    נסיון אישי לא מספיק טוב, צריך סטטיסטיקה, כדי להביא מידע שנכון ברוב מוחלט של המקרים.
    חיפשת הוכחה שאלכוהול משפיע לרעה ולא מצאת?
    יש הוכחות וגם סטטיסטיקות לגבי אלכוהול וכמובן וויד (מכיר את המבחן שמצא שאין הבדל- בולשיט מזוקק).
    עירנות, התמצאות, מרחב, מהירות תגובה, מיליון פרמטרים שעובדים לרעת הלוגם.
    הכותב נשלל בגלל שתיית אלכוהול בכמות הגבולית האסורה.
    הכותב עישן ושתה לפני וברכיבה ונהיגה.
    הכותב בעד הגיון בריא.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    35
    לא חיפשתי.
    אני גם בעד הגיון בריא ופחות חקקת.
    יש השפעה. אבל מהי? האם כוס בירה גרועה מרכיבה אחרי לילה לבן? לא בטוח.
    שמים מספר מסוים, כי צריך לשים מספר מסוים, מבחן שייצור שוויון בפני החוק. כתבתי שהוא לא נכון לכל הרוכבים, אבל הוא שם בשביל פשטות האכיפה, כי הוא נכון עבור רוב גדול של המקרים.
    כאשר יוצרים חוסר שוויון בפני החוק, גם זה צריך להיות מגובה על ידי המחוקק במשהו שהוא יותר מדעה, אחרת אפשר לשלול רשיון מכל הג'ינג'ים... בקיצור, סתם עריצות.

    הכותב לא שותה, לא מעשן ולא משחק סנוקר.
    אבל אלרגי לחקקת

אשכולות דומים

  1. אופנוע שישב שנתיים
    על ידי Tilbalisti בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-03-2020, 23:07
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 16:05
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 05:17
  4. צמיגים בני שנתיים, להחליף?
    על ידי Kirma בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 20:40
  5. Cb1000r - סיכום שנתיים ו-20,000 ק"מ
    על ידי guyt בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 08:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO