תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: קסדת ls2 advant

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    קסדת ls2 advant

    מי שרוצה לקצר יש בסוף סיכום!!

    הגיע הזמן להחליף את הקסדות.
    בארסנל שלי יש שואי ניאוטק2 כבת 4 וls2 valiant כבת 3.
    הקו המנחה היה תמיד קסדה עירונית פשוטה יחסית וקסדת טורינג לכל השאר.

    מאחר והשואי שלי מצב חדש החלטתי שאמשוך איתה עוד קצת ויצאתי לחפש את החליפה.
    וכאמור הזוכה הייתה הadvanat של ls

    זוהי קסדה דור שלישי בסדרה אשר עברה עדכונים ושינוי שם אך בפועל היא פחות או יותר זהה לדור השני עם הבדלים קטנים שלא ארחיב אליהם.

    הקסדה מגיעה עם תקן ece2026 ובמבחני ריסוק של שארפ על הדגם הקודם היא זכתה ב4 כוכבים בדומה לקסדות פרמיום.

    הls קסדה מודולרית שבשונה מהשואי וקסדות נוספות התקן שלה מאפשר לרכב הן במצב סנטר פתוח וסגור.

    הודות ליכולת להעביר את הסנטר לעורף מתאפשר לרכב במהירות של טיל מקס בבריחה כשיד שמאל אוחזת באקדח ולכוון ללא מאבק ברוח.

    כשפותחים את האריזה אנו מוצאים שלל מתנות מבית ls בתוכן כרית מתנפחת להנחת הקסדה או לטיסה לחול (לשים על הצוואר), כיסוי לקסדה צבעוני, תיק גב קרבי לקסדה, מפתח אלן, משקף פין לוק ולמי שלי בחו"ל יהיה גם משקף קבוע נגד שמש (בנוסף למשקף הפנימי נגד שמש) כנראה שבאירופה או ארה"ב השמש בוהקת יותר.

    לצורך החלפת המשקף או הוצאתו לצורך ניקוי ישנם שתי תופסים קטנים אחד בכל צד שעם אצבע אחת דחפים ומאפשרים את הוצאת המשקף.
    זהו שיפור עצום לעומת הדור הראשון שנדרש היה להשתמש בכלי יעודי ולריב עם הקליפסים של המשקף.

    חזית הקסדה עבר עדכון עיצובי ושיפור בתפעול פתחי האוורור ואיתם גם המשקף.

    שדה הראיה קצת התכווץ בגובה אך לצדדים עדיין רחב הוראות מצויינת. במצבים מסוימים ישנה קצת השתקפות בפנים.

    לצורך פתיחת ,המשקף היה בעבר מגרעת באזור המצח אך כיום הוא ב",ח" שנמצא מעל פתחי האוורור מצריך קצת תרגול אבל עובד יופי.

    המשקף נפתח ונסגר לצליל הקליק ואבל בשונה מהשואי ישנה תחושה של 2 מצבים או סגור או פתוח וכשהמשקף באמצע להערכתי הרוח תסגור אותו.

    הסגירה נעשית מכל אזור בחלקו העליון של המשקף ישנה כמו מדרגה.
    זה קל ונח והמנגנון עובד מצויין.

    אם חם לכם ברמזור אפשר להרים את הסנטר באמצעות כפתור שעבר דירה למקום מעט יותר אחורי ופחות בולט למרות חוסר הנוחות שבדבר זה חשוב.
    רשמתי בעבר שלדעתי הכפתור נמצא במקום גרוע ובולט דבר שבמקרה של מפגש עם הכביש יגרום לפתיחה של הסנטרון.
    כנראה שבls קוראים את חוות הדעת שלי ואכן שיפרו את הבטיחות ושינו את מיקום הכפתור ועיצובו.

    הסנטר מחובר עם תושבות מתחכת מוערכת גלגלי שיניים שמתחברים למשקף שמצרריך את העלאתו בשל המבנה לצורך הרמת הסנטר

    בגלל שהסנטר הולך לאחור כנראה שלא ניתן היה לעשות למשקף שגם פתיחה בתחתית שלו והם תכננו אותו בעבר עם שגם למעלה והיום מגרעת בצורת ח' בקדמת המשקף.

    פתחי האוורור שונו וישנו כפתור שאחראי עליהם קל ונוח לתפעול.
    כך גם הפתחים במצח.

    לטובת הקירור ישנם פתחים מאחור שבאמצעות עקרון וונטורי (אם אני לא טועה בשם ) דואגים למשוך את האוויר החוצה דרך תעלות מתחת הריפוד

    בתחום הריפוד התחושה ששיפרו המון
    שילוב של חומרים נעימים למגע, התפרים וההדבקות עושים רושם טוב ובכלל נותן תחושה טובה ואיכפתית

    יש מקום יעודי לרמקולים והjbl של הקארדו נכנסים ולא מורגש שהם שם למעט הסאונד.

    חשוב לציין שהריפד למטה רחב רחב וסוגר על הצוואר ומאפשר רכיבה חמימה ויחסית שקטה .

    בנוסף ישנה שליפה מהירה של הריפודים במקרה של תאונה - לא עלינו כמובן.

    עוד בתחום החומרים הקסדה עשוייה מתרכובת kpa
    אז מה זה kpa?
    kinetic polymer alloy
    כלומר פלסטיק בשילוב פיבר גלס של עידן החלל שחברת ls2 פיתחה והחלה להשתמש אי שם ב2015.

    זו אמורה להיות תרכובת קשיחה שגם סופגת את הזעזוע ובעלת משקל קל על פי ההצהרה 1700 גרם פלוס מינוס.

    על רכיסת הקסדה אמון מנגנון ראצ'ט והרצועת שחרור בעלת מגנט כך ששום דבר לא יתנופף לרוכב ברוח.
    נחמד ואחרי כמה פעמים מתרגלים לתפעל גם עם כפפות החורף על היד.

    הרכיסה משום מה קצת פחות אינטואיטיבית אבל הזמן יעשה את שלו.

    עוד אפשר למצוא סנטרון שסוגר את הרוח ומסיע בדרכו למניעת רעשים וקור.
    המיקרופון של הדיבורית מצריך הזזה קלה כשסוגרים את הסנטרון.
    שטויות אבל כן מצריך התעסקות קלה.

    משקף השמש יורד עולה ולמעט שינוי המנוף התחושה זהה והחלק שמרגיש הכי פחות איכותי בקסדה (הקודמת מחזיק עד היום אבל כן מבצבץ לו מלמעלה ולא נסגר עד הסוף - מותר לו).

    אז איך זה מרגיש?

    ובכן הקסדה באופן מפתיע שקטה למדי ולא רחוק מהשואי.
    ישנו שיפור בעיצוב לטובת זרימת אוויר מהצדדים בהשוואה לדגם הקודם.
    הכל מרגיש איכותי נוח ונעים למגע ורוב רכיבי הפלסטיק מרגישים טובים ולא פלסטיק זול.

    ברכיבה מהירה כשהכל סגור הקסדה אוטמת יפה וכאמור שקטה.

    פתיחה של המזגן למעלה בהחלט נותנת פן לראשי המקריח ובקור הירושלמי זה מורגש

    מלפנים לא ממש הרגשתי הבדל כל שהוא אבל חשוב לציין שאני רוכב על טרייסר עם משקף אז יתכן שזו הסיבה.

    בכל מקרה בשום מצב לא הצטברו אדים (המבחן האמיתי יעשה בגשם ומזג אוויר סוער).

    בקסדה הקודמת בתנאי גשם האטימות למים לא הייתה מושלמת לדעתי בגלל המבנה מעניין איך זה יהיה בדגם החדש?

    השקט נשמר גם בקצב של מאה קמ"ש וסך הכל תחושה טובה .

    אז כאמור להמליץ על הקסדה זה עוד מוקדם אבל זו קסדה שנייה שלי מהדגם הנ"ל (נכון שם חדש אבל אותה גברת בשינוי אדרת) אז כנראה שמשהו עשו שם נכון.

    אז מה היה לנו או במילים אחרות סיכום:

    קסדה מודולרית בעלת 4 כוכבי מישלן

    תקן ece2206

    תיקנית לרכיבה גם כשהסנטר פתוח

    משקף שמש מובנה

    פין לוק

    מאווררת כשרוצים ואוטמת כשקר.

    שליפה מהירה של ריפודים

    מנגנון ראצ'ט לרכיסה של הקסדה

    שיפור ענק באיכות החומרים

    תיק + כיסוי לקסדה

    5 שנות אחריות (לפחות בעולם)

    וכל זה בפחות מ1800 שקל.

    בהחלט מוצר ראוי.

    עדכונים בהמשך.



    lokimonster
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 30-12-2022 בשעה 13:49.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תקלות

    חבר רכש קסדה כמו שלי.

    מתברר שהייתה תקלה מובנית בקסדה שלי.
    הסנטר שנפתחם יורד אחורה מעבר לעצר.
    לא שמתי לב כי ככל הנראה מה שעצר אותו זה הדיבורית.

    ובכן הקסדה נשלחה ליבואן שאמור תת חוות דעת על מקור התקלה.

    קצת מעצבן שהתהליך מתעכב מעל שבועיים ובעקרון אם זו הייתה הקסדה היחידה שלי אז בכלל זה גם מקומם.

    אני כרגע ממתין לתשובה לפיה אדע איך להתייחס לנושא.

    המשך יבוא

    LOKI

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם ישנם דברים שמעצנים אותי זה זלזול בלקוות.

    אני ממתין למעלה מ3 שבועות לקסדה שתחזור.

    אני יכול להבין שישנה תקלה

    לא יכול להבין מדוע 3 שבועות המתנה!!!!

    בזיון

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ובכן
    הקסדה חזרה ואיתה פיצוי בדמות כפפות קיץ לילד אז כעת יש לנו סט של כפפות וקסדה מתוצרת LS2

    מכובד בהחלט.

    אני כן חושב שחשוב להקפיד על מתן מענה מהיר כשמדובר באביזר בטיחות הכרחי לשימוש באופנוע (במקרה שלי יש לי יותר מקסדה אחת אז היה לי איך להתניידבצורה נאותה).

    סך הכל נכון לרגע זה סוף טוב

    התגעגתי לקסדה הזאת היא לגמרי מאווררת ונוחה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הקסדה קצת יותר משנה וחצי אצלי ואצל חבר קצת פחות זמן.
    הגענו למסקנה משותפת שהקסדה לא מצדיקה את המחיר שנרכשה בשל בלאי מוגבר ותחושה משותפת שהיא מתבלה מהר ( אצלי יותר מציק נושא המנגנונים)

    אצלי ישנן תקיעות המשקף שמש ריפודים שלפחות בתחושה די מתבלים והמנגנונים מזייפים.
    אצלי זה מתבטא כאמור בתקיעה של המשקף שמש.

    אני כן יכול להעיד שls משפרת את המוצר על בסיס קבוע.

    אני מניח שהקסדה הבאה תהיה השארק שמייצרת קסדה זהה לls מבחינת מנגנון הסנטר.

    אז הסיכום לרגע זה בסדר ולא מעבר לזה.
    מבחינת תמורה למחיר בעיניי גבולי מינוס .


    נעדכן

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לא תחזור לשואי? מנגנון תקול אחד וזהו?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני בדרך כלל מחזיק 2
    עירונית פשוטה ושואי לטיולים
    בתקופה האחרונה (טוב שנים) אני משתמש בעיקר בls
    אני מתי שהוא אקנה עוד ניאוטק לא ברור מתי.
    אני מאוד אוהב את המנגנון שהסנטר הולך אחורה זה נהדר למי שאוהב לרכב כשהקסדה פתוחה ( ברור לי ההשלכות )
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 04-11-2024 בשעה 15:22.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חורף - טוב סוג של
    הקור הירושלמי נותן את אותותיו במשקף

    הפין לוק לא ממש אוטם ובכלל יש לו נטייה להשתחרר וכפי שציינתי זה קורה גם אצל חבר שקנה את הקסדה שלו קצת אחריי.

    בנוסף המנגנון של משקף השמש אצלי עם נטייה להיתקע כשרוצים להרים את משקף השמש.
    זה מצריך טיפה משחק והוא עולה.
    זה לא נורא כל עוד אני בשמש אך במעבר מאור לחושך זה קצת מעיק.

    בסיכומו של דבר נכון לרגע זה הקסדה בסדר מינוס כשהמחיר הוא בסדר פלוס ( לא זולה ).
    לתפיסתי (בשונה מהקודמת שהרגישה הרבה פחות איכותית אך תפקדה ועדיין מתפקדת טוב - הפין לוק גם הוסר ) תמורה נמוכה למחיר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הקסדה כבת שלוש
    בשונה מה קסדת LS הישנה שלא חוויתי איתה תקלות ורמת הציפיות שלי הייתה נמוכה מראש בהתאם למחיר החדשה קפצה במחיר והייתה לי אמת מידה להשוואה.
    החל מתקלות חוזרות בסנטרון של נעצר מאחור דרך תקיעות של משקף השמש (לדעתי בשל התיקון תחת האחריות שהיה ) ונשירה של משקף הפין לוק כשמתחשק לו.

    לצערי הפין שמחזיק את המשקף נשבר וזה חותם את הגולל על שימוש בקסדה בתנאי מזג האוויר החורפי בירושלים.

    אז נכון שהיא החזיקה 3 שנים ( לא מלאות יש לי קסדה נוספת ויחסית רכבתי מעט בשונה משנים קודמות) אבל מלא תקלות כאשר הנשירה של הפין לוק בעת רכיבה היא מהווה סיכון אמיתי.

    דבר נוסף הריפוד הפנימי באזור הרמקולים יושב לא טוב ומפריע.


    אני אתחיל לחפש קסדה חדשה כאשר השארק המקבילה באה בחשבון (לא זוכר את שם הדגם)

    אני לא פוסל את הקסדה על הסף רק שבניגוד לדגם הקודם שהיה תמורה טובה לכסף למרות התחושה הזולה שאיפיינה אותו הדגם הזה מהווה אכזבה שנגרמה בשל התקלות שמלוות את הקסדה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לקראת פרידה.
    את הציוד רכיבה שלי אני רוכש לרוב בAPEX MOTORS ירושלים.
    אשתי כבר מכירה את הנוהל והפתיע אותי במתנת יום הולדת שקרב ובא והשאירה אשראי ( מוגבל לא לדאוג ) אצל גיא ובובו.

    אני לרוב מבלבל להם את השכל ועושה שיעורי בית במשך כמה חודשים עד שבפועל אני מחליף את הקסדה והאמת שהיו כיוונים נוספים אבל ההנהלה החליטה אחרת ובכל מקרה סבירות גבוהה שכן הייתי קונה את הקסדה הבאה אצלם ( מותג אחר ).

    אם יש משהו שאני אוהב זה יושרה עסקית ובAPEX יש אותה ואני יודע שהצוות יעשה הכל שהלקוח יצא מרוצה.
    חוויתי את זה אצלי.

    אחרי מפח נפש מסויים מקסדת הLS והיבואן שככל הנראה לא מחזיק חלפים דוגמת הניטים של הפינלוק ותקלות שכם אני וגם חבר טוב שלי חווה (תקלה אחת אחת סידרו במסגרת האחריות ואף היה פיצוי מסוים אך היא שוב הופיע ) החלטתי שאני לא חוזר לLS ומחפש קסדה בעלת מאפיינים דומים וכאמור היא כבר ממתינה היום אצל APEX לאיסוף.

    במקור קו המחשבה היה קסדה שעולה חצי מהניאוטק ותשמש כקסדה יומית לשימוש עירוני וכך היה עם הדגם הראשון שהפתיע לטובה.
    הווליאנט (השנייה ) נרכשה אך המחיר שלה כבר יותר גבוהה וכך גם הציפיות ולמעשה היא נכשלה מבחינתי במרכיב של תמורה למחיר וכאמור הריג'קטים שהיו:
    פין לוק נושר
    הסנטר יורד לכיוון העורף ולא נעצר
    תקיעות של משקף השמש
    בדים שמתקפלים בפנים הקסדה
    ובקיצור הזדקנות מהירה יותר.
    והעידר חלקים ( הפינים נושרים זה לדעתי דבר שצריך להיות במלאי )
    וכאמור סעיף תמורה למחיר שגם הכריע פה ואני עובר למותג חדש ורענן יותר מבחינתי עליו אפתח שרשור בהמשך.

    אני כן אציין שיש את הדגם של הקארבון שהוא מרשים למדי אבל נושא המחיר פוסל אותו על רקע הבעיות שהוזכרו!
    סיכום
    איכות נמוכה
    במחיר הקיים כדאיות בינונית

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תתחדש!

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO