תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: קסדת ls2 advant

תצוגה בשכבות

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    קסדת ls2 advant

    מי שרוצה לקצר יש בסוף סיכום!!

    הגיע הזמן להחליף את הקסדות.
    בארסנל שלי יש שואי ניאוטק2 כבת 4 וls2 valiant כבת 3.
    הקו המנחה היה תמיד קסדה עירונית פשוטה יחסית וקסדת טורינג לכל השאר.

    מאחר והשואי שלי מצב חדש החלטתי שאמשוך איתה עוד קצת ויצאתי לחפש את החליפה.
    וכאמור הזוכה הייתה הadvanat של ls

    זוהי קסדה דור שלישי בסדרה אשר עברה עדכונים ושינוי שם אך בפועל היא פחות או יותר זהה לדור השני עם הבדלים קטנים שלא ארחיב אליהם.

    הקסדה מגיעה עם תקן ece2026 ובמבחני ריסוק של שארפ על הדגם הקודם היא זכתה ב4 כוכבים בדומה לקסדות פרמיום.

    הls קסדה מודולרית שבשונה מהשואי וקסדות נוספות התקן שלה מאפשר לרכב הן במצב סנטר פתוח וסגור.

    הודות ליכולת להעביר את הסנטר לעורף מתאפשר לרכב במהירות של טיל מקס בבריחה כשיד שמאל אוחזת באקדח ולכוון ללא מאבק ברוח.

    כשפותחים את האריזה אנו מוצאים שלל מתנות מבית ls בתוכן כרית מתנפחת להנחת הקסדה או לטיסה לחול (לשים על הצוואר), כיסוי לקסדה צבעוני, תיק גב קרבי לקסדה, מפתח אלן, משקף פין לוק ולמי שלי בחו"ל יהיה גם משקף קבוע נגד שמש (בנוסף למשקף הפנימי נגד שמש) כנראה שבאירופה או ארה"ב השמש בוהקת יותר.

    לצורך החלפת המשקף או הוצאתו לצורך ניקוי ישנם שתי תופסים קטנים אחד בכל צד שעם אצבע אחת דחפים ומאפשרים את הוצאת המשקף.
    זהו שיפור עצום לעומת הדור הראשון שנדרש היה להשתמש בכלי יעודי ולריב עם הקליפסים של המשקף.

    חזית הקסדה עבר עדכון עיצובי ושיפור בתפעול פתחי האוורור ואיתם גם המשקף.

    שדה הראיה קצת התכווץ בגובה אך לצדדים עדיין רחב הוראות מצויינת. במצבים מסוימים ישנה קצת השתקפות בפנים.

    לצורך פתיחת ,המשקף היה בעבר מגרעת באזור המצח אך כיום הוא ב",ח" שנמצא מעל פתחי האוורור מצריך קצת תרגול אבל עובד יופי.

    המשקף נפתח ונסגר לצליל הקליק ואבל בשונה מהשואי ישנה תחושה של 2 מצבים או סגור או פתוח וכשהמשקף באמצע להערכתי הרוח תסגור אותו.

    הסגירה נעשית מכל אזור בחלקו העליון של המשקף ישנה כמו מדרגה.
    זה קל ונח והמנגנון עובד מצויין.

    אם חם לכם ברמזור אפשר להרים את הסנטר באמצעות כפתור שעבר דירה למקום מעט יותר אחורי ופחות בולט למרות חוסר הנוחות שבדבר זה חשוב.
    רשמתי בעבר שלדעתי הכפתור נמצא במקום גרוע ובולט דבר שבמקרה של מפגש עם הכביש יגרום לפתיחה של הסנטרון.
    כנראה שבls קוראים את חוות הדעת שלי ואכן שיפרו את הבטיחות ושינו את מיקום הכפתור ועיצובו.

    הסנטר מחובר עם תושבות מתחכת מוערכת גלגלי שיניים שמתחברים למשקף שמצרריך את העלאתו בשל המבנה לצורך הרמת הסנטר

    בגלל שהסנטר הולך לאחור כנראה שלא ניתן היה לעשות למשקף שגם פתיחה בתחתית שלו והם תכננו אותו בעבר עם שגם למעלה והיום מגרעת בצורת ח' בקדמת המשקף.

    פתחי האוורור שונו וישנו כפתור שאחראי עליהם קל ונוח לתפעול.
    כך גם הפתחים במצח.

    לטובת הקירור ישנם פתחים מאחור שבאמצעות עקרון וונטורי (אם אני לא טועה בשם ) דואגים למשוך את האוויר החוצה דרך תעלות מתחת הריפוד

    בתחום הריפוד התחושה ששיפרו המון
    שילוב של חומרים נעימים למגע, התפרים וההדבקות עושים רושם טוב ובכלל נותן תחושה טובה ואיכפתית

    יש מקום יעודי לרמקולים והjbl של הקארדו נכנסים ולא מורגש שהם שם למעט הסאונד.

    חשוב לציין שהריפד למטה רחב רחב וסוגר על הצוואר ומאפשר רכיבה חמימה ויחסית שקטה .

    בנוסף ישנה שליפה מהירה של הריפודים במקרה של תאונה - לא עלינו כמובן.

    עוד בתחום החומרים הקסדה עשוייה מתרכובת kpa
    אז מה זה kpa?
    kinetic polymer alloy
    כלומר פלסטיק בשילוב פיבר גלס של עידן החלל שחברת ls2 פיתחה והחלה להשתמש אי שם ב2015.

    זו אמורה להיות תרכובת קשיחה שגם סופגת את הזעזוע ובעלת משקל קל על פי ההצהרה 1700 גרם פלוס מינוס.

    על רכיסת הקסדה אמון מנגנון ראצ'ט והרצועת שחרור בעלת מגנט כך ששום דבר לא יתנופף לרוכב ברוח.
    נחמד ואחרי כמה פעמים מתרגלים לתפעל גם עם כפפות החורף על היד.

    הרכיסה משום מה קצת פחות אינטואיטיבית אבל הזמן יעשה את שלו.

    עוד אפשר למצוא סנטרון שסוגר את הרוח ומסיע בדרכו למניעת רעשים וקור.
    המיקרופון של הדיבורית מצריך הזזה קלה כשסוגרים את הסנטרון.
    שטויות אבל כן מצריך התעסקות קלה.

    משקף השמש יורד עולה ולמעט שינוי המנוף התחושה זהה והחלק שמרגיש הכי פחות איכותי בקסדה (הקודמת מחזיק עד היום אבל כן מבצבץ לו מלמעלה ולא נסגר עד הסוף - מותר לו).

    אז איך זה מרגיש?

    ובכן הקסדה באופן מפתיע שקטה למדי ולא רחוק מהשואי.
    ישנו שיפור בעיצוב לטובת זרימת אוויר מהצדדים בהשוואה לדגם הקודם.
    הכל מרגיש איכותי נוח ונעים למגע ורוב רכיבי הפלסטיק מרגישים טובים ולא פלסטיק זול.

    ברכיבה מהירה כשהכל סגור הקסדה אוטמת יפה וכאמור שקטה.

    פתיחה של המזגן למעלה בהחלט נותנת פן לראשי המקריח ובקור הירושלמי זה מורגש

    מלפנים לא ממש הרגשתי הבדל כל שהוא אבל חשוב לציין שאני רוכב על טרייסר עם משקף אז יתכן שזו הסיבה.

    בכל מקרה בשום מצב לא הצטברו אדים (המבחן האמיתי יעשה בגשם ומזג אוויר סוער).

    בקסדה הקודמת בתנאי גשם האטימות למים לא הייתה מושלמת לדעתי בגלל המבנה מעניין איך זה יהיה בדגם החדש?

    השקט נשמר גם בקצב של מאה קמ"ש וסך הכל תחושה טובה .

    אז כאמור להמליץ על הקסדה זה עוד מוקדם אבל זו קסדה שנייה שלי מהדגם הנ"ל (נכון שם חדש אבל אותה גברת בשינוי אדרת) אז כנראה שמשהו עשו שם נכון.

    אז מה היה לנו או במילים אחרות סיכום:

    קסדה מודולרית בעלת 4 כוכבי מישלן

    תקן ece2206

    תיקנית לרכיבה גם כשהסנטר פתוח

    משקף שמש מובנה

    פין לוק

    מאווררת כשרוצים ואוטמת כשקר.

    שליפה מהירה של ריפודים

    מנגנון ראצ'ט לרכיסה של הקסדה

    שיפור ענק באיכות החומרים

    תיק + כיסוי לקסדה

    5 שנות אחריות (לפחות בעולם)

    וכל זה בפחות מ1800 שקל.

    בהחלט מוצר ראוי.

    עדכונים בהמשך.



    lokimonster
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 30-12-2022 בשעה 13:49.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO